کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

معرفی ۹ سایت ساخت لوگو برای کانال یوتیوب

معرفی ۹ سایت ساخت لوگو برای کانال یوتیوب

احتمالا به دنبال نحوه ساخت لوگو برای یوتیوب هستید که قصد دارید این مقاله را مطالعه کنید. همانطور که می‌دانید لوگوها بخش جدا نشدنی هر کسب و کاری هستند که برای برندسازی اهمیت زیادی دارند. اگر صاحب یک کسب و کار هستید، باید بتوانید برای کسب و کار آنلاین خود در یوتیوب لوگویی طراحی کنید تا بدین ترتیب بتوانید از سایر کانال‌ها متمایز شوید و افراد زیادی را به کانال خود جذب کنید. ما در این مقاله از افراک قصد داریم به صورت مختصر به معرفی ۹ سایت ساخت لوگو برای کانال یوتیوب و ویژگی‌های لوگو برای کانال یوتیوب بپردازیم؛ پس در ادامه همراه ما باشید.

لوگو کانال یوتیوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یکی از عواملی که در جلب توجه کاربران به کانال‌های یوتیوب تاثیرگذار است، لوگوی خاص و منحصر به فرد آنها است که باعث می‌شود کانال‌ها از یکدیگر متمایز شوند. به همین دلایل، لوگو که نماد و هویت بصری کانال‌ها است، نقش حائز اهمیتی برای مخاطبان دارد و مدیران کانال‌های یوتیوب باید تلاش کنند که نام و لوگوی خوبی را برای کانال خود برگزینند. تا منجر به رشد و گسترش کانال و همچنین افزایش تعداد دنبال کنندگان شوند.

مهم‌ترین ویژگی‌های لوگوی کانال یوتیوب شامل موارد زیر هستند:

  • برندسازی موفق و حرفه‌ای
  • جلب توجه مخاطبان در نگاه اول
  • ایجاد تمایز در بین رقبا
  • معرفی کانال به مخاطبان هدف
  • ترغیب افراد برای لایک ویدیوها و دنبال کردن کانال
  • افزایش میزان بازدید
  • افزایش نرخ مشارکت کاربران
  • توصیف کسب و کار شما

انواع لوگو برای یوتیوب

برای اینکه بتوانید بهتر به ساخت لوگو برای یوتیوب اقدام کنید، باید با انواع لوگو نیز آشنا شوید تا بتوانید یک لوگوی منحصر به فرد و جذاب طراحی کنید. با این روش می‌توانید مخاطبان کانال خود را به خود جذب کنید و درواقع دنبال کنندگان کانال را افزایش دهید. انواع لوگو عبارتند از:

تایپوگرافی

در تایپوگرافی طراح قصد دارد با تغییر عناصر متن مانند: اندازه، شکل حروف، فاصله خطوط، فاصله حروف و پاراگراف بندی و… زبان بصری برای تایپ به وجود بیاورد. شما می‌توانید از این نوع لوگو در جهت ساخت لوگو برای یوتیوب بهره مند شوید.

ساخت لوگو برای کانال یوتیوب

لوگو امبلم

لوگو امبلم ظاهر سنتی دارد که می‌تواند بسیار تاثیرگذار عمل کند. این لوگو شامل فونت درون نمادی یا نمادی از آن است و اغلب برای مدارس و سازمان‌های دولتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ساخت لوگو برای کانال یوتیوب

لوگو انتزاعی

لوگو انتزاعی نیز یکی از انواع طراحی لوگوها است که برای کانال یوتیوب هم می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. چرا که با ترغیب حس کنجکاوی و با استفاده از المان‌های گرافیکی انتزاعی، می‌تواند در لوگوی شما سبک خاصی را به وجود بیاورد.

ساخت لوگو برای کانال یوتیوب

لوگو ترکیبی

لوگو ترکیبی هم یکی از انواع سبک طراحی لوگو است که با تلفیق از دو ساختار لوگو نوشتاری و لوگو تصویری به وجود می‌آید تا بتواند مفهوم دقیق‌تری را به مخاطب برساند.

ساخت لوگو برای کانال یوتیوب

لوگو تصویری

لوگو تصویری هم یکی دیگر از انواع سبک طراحی لوگو است. این لوگو می‌تواند جهت ساخت لوگو برای یوتیوب استفاده شود و سبکی است که طراح با استفاده از تصویرسازی و هدفمند کردن تصویر، سعی دارد با مخاطب ارتباط برقرار کند.

لوگو سه بعدی

لوگو سه بعدی همانطور که از اسمش پیدا است، نوعی از طراحی لوگو می‌باشد. این لوگو دارای سبک طراحی لوگوی حروف یا آیکون و نماد به صورت سه بعدی هست و طرفداران زیادی دارد.

لوگو مسکات

در ساخت لوگو مسکات برای یوتیوب که یکی از جذاب‌ترین متدهای طراحی لوگو است، طراح معمولا با استفاده از تصویرگری از شخصیت تبلیغاتی مجموعه و همچنین با تلفیق آن با رنگ‌های سازمانی، طراحی جذابی را خلق می‌کند.

ساخت لوگو برای کانال یوتیوب

لوگو مونوگرام

در لوگو مونوگرام نیز طراح با استفاده از حروف خاص و مرتبط با برند و درواقع با ترکیب رنگ سازمانی و الهام گرفتن از رفتار سازمانی، لوگوی مونوگرام را به صورت منحصر به فرد طراحی می‌کند.

ساخت لوگو برای کانال یوتیوب

لوگو مینیمال

لوگو مینیمال همانطور که از اسمش مشخص است، یک نوع طراحی لوگو به سبک امروزی است که معروف به سادگی و بدون حواشی ظاهری می‌باشد .این لوگو می‌تواند جهت ساخت لوگو برای یوتیوب نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

ساخت لوگو برای کانال یوتیوب

معرفی سایت های ساخت لوگو برای یوتیوب

در این بخش سایت‌های مختلفی را بررسی می‌کنیم تا شما بتوانید از میان این سایت‌ها، سایت موردنظر خود را پیدا کرده و سپس به ساخت لوگو برای یوتیوب اقدام کنید.

۱. PIXLR EDITOR

سایت PIXLR Editor ویرایشگری بوده و درواقع ترکیبی از نرم افزار فتوشاپ و لایت روم است. این سایت مناسب ساخت لوگو یوتیوب هم است و شما حتی می‌توانید با استفاده از این سایت، به اصلاح اولیه پرتره، درجه بندی رنگ پیشرفته، نقاشی و طراحی گرافیک نیز بپردازید. این ابزار قدرتمند شباهت زیادی به فتوشاپ دارد؛ بنابراین اگر می‌خواهید لوگوی YouTube خود را با این ابزار طراحی کنید، باید تمام مراحل طراحی را از اول انجام دهید.

۲. GETPAINT

GETPAINT.NET هم یکی از سایت‌ها جهت ساخت لوگو برای یوتیوب است که شباهت زیادی به PIXLR دارد. چرا که ظاهرا هم شبیه به فتوشاپ است ولی شما برای کار با این ابزار، باید آن را از سایت دانلود کرده و سپس لوگوی مورد نظر خود را در محیط آن طراحی کنید.

۳. CANVA

برخلاف PIXLR و GETPAINT.NET که شما باید در آنها لوگوی خود را از اول طراحی می‌کردید، Canva دارای عناصر طراحی قابل تنظیم، تصاویر استوک و فیلترهایی است که حتی می‌‍توانید از بین آنها به دلخواه خود فیلترهایی را انتخاب کنید. البته باید بدانید که Canva ابزار طراحی ساده‌تری است و از همین رو شما نمی‌توانید با لایه‌ها کار کرده و یا به متن خود افکت اضافه کنید.

۴. DESIGNEVO

Designevo نیز وب‌سایتی شبیه Canva است که می‌توانید برای ساخت لوگو برای کانال یوتیوب از آن استفاده کنید. درست است که به Canva شباهت دارد ولی ساده‌تر و متمرکزتر از آن است.

۵. LOGOMAKR

لازم به ذکر است که یکی دیگر از ابزارها برای ساخت لوگو یوتیوب، Logomakr می‌باشد. این وب‌سایت نیز کاملاً شبیه Designevo است؛ ولی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید با لایه‌ها هم کار کنید.

۶. FOTOR

وب‌سایت fotor نیز برای ساخت لوگو یوتیوب مورد استفاده قرار می‌گیرد و شبیه Canva است. اگر چه با استفاده از این ابزار، الگوهای متنی از پیش ساخته کم‌تری دریافت خواهید کرد؛ ولی حداقل می‌توانید یک سایه به متن خود اضافه کنید.

۷. SNAPPA

این ابزار هم برای ساخت لوگو یوتیوب، مانند ابزارهای آنلاین Canva و Fotor است. شما می‌توانید با استفاده از snappa سایه‌هایی را به متن خود اضافه کرده و عناصر مختلف را نیز تنظیم کنید.

۸. LOGASTER

ممکن است برخی افراد بخواهند که به ابزارهای ساده‌تری جهت ساخت لوگو برای یوتیوب، دسترسی داشته باشند. Logaster می‌تواند گزینه‌های مختلف برای طراحی را به شما ارائه بدهد و از آن گزینه‌ها بهره مند شوید.

۹. COOLTEXT

وب‌سایت Cooltext یک سایت ساده و رایگان است که از کتابخانه‌ای پر از سبک‌های متن مختلف برخوردار می‌باشد. شما می‌توانید ابتدا سبک مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس متن را جایگزین کنید. پس از طراحی نیز، آن را به صورت png ذخیره کرده و سپس آن را در هر یک از ابزارهای طراحی آنلاینی که در مطالب فوق به آنها پرداختیم آپلود کنید.

سخن آخر

ما در این مقاله به معرفی 9 سایت جهت ساخت لوگو برای یوتیوب پرداختیم تا شما بتوانید با استفاده از سایت‌های معرفی شده لوگوی منحصر به فردی را برای کسب و کار خود طراحی کنید. یوتیوب پتلفرم محبوب برای اشتراک گذاری ویدیو در سراسر جهان است که کانال‌های زیادی دارد. از همین رو برای اینکه بتوانید در یوتیوب کانال بسازید و سپس لوگویی مناسب و جذاب برای آن طراحی کنید، حائز اهمیت است. چرا که باید با کانال‌های دیگر به رقابت بپردازید تا بتوانید در کار خود موفق‌تر شوید و پیشرفت دو چندانی را تجربه کنید.

بنابراین اگر جزو افرادی هستید که کانال یوتیوب دارید، حتما با استفاده از سایت‌های معرفی شده در این مقاله برای طراحی لوگو یوتیوب اقدام کنید. در صورت داشتن هرگونه سوالی هم می‌توانید آن را در بخش دیدگاه‌های این مقاله به اشتراک بگذارید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید