کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

مزایای پریمیر پارتنر گوگل – چگونه پارتنر برتر گوگل شویم؟

مزایای پریمیر پارتنر گوگل – چگونه پارتنر برتر گوگل شویم؟

گوگل پارتنر اشخاص حقیقی و حقوقی هستند که توسط گوگل مورد ارزیابی قرار گرفته و تایید شده اند. در حال حاضر کمپانی ها و افراد زیادی از تبلیغات گوگل استفاده می کنند. برنامه Google Partners در بیش از ۶۰ کشور فعال است و به ۴۳ زبان در دسترس است. از این بین تنها ۳ درصد از پارتنرهای گوگل، پریمیر هستند. برای آن که تبلیغات در گوگل بازدهی بالایی داشته باشند، می توانید از تجربیات پارتنرهای گوگل استفاده کنید. در ادامه بررسی می کنیم که گوگل پارتنر چیست و چگونه پارتنر گوگل شویم با افراک به عنوان تنها پارتنر پریمیر گوگل در ایران همراه باشید.

آژانس افراک پارتنر برتر گوگل در ایران است که می‌توانید تبلیغات آنلاین خود از جمله: تبلیغات بنری گوگل، تبلیغات کلیکی و تبلیغات یوتیوب را به آن بسپارید و درآمد خود را افزایش دهید.

چگونه پارتنر گوگل شویم؟

برای عضویت در سیستم پارتنری گوگل باید وارد بخش Academy for Ads شده و با آدرس ایمیل مربوط به اکانت گوگلِ خود، login کنید. پس از تایید شرایط سایت، باید وضعیت اشتراک اطلاعات Academy for Ads با شرکت پارتنر گوگل را مشخص کنید. برای به روزرسانی پروفایل خود روی آیکون کاربری در گوشه بالا سمت راست سپس روی My Profile و پس از آن Edit Profile کلیک کنید. در بخش Recovery email آدرس ایمیل دیگری که متعلق به خودتان هست را وارد کنید و در آخر بر روی دکمه Save کنید.

مطالب مرتبط

تبلیغ در گوگل چیست؟

سیستم مزایده ای گوگل به چه صورت است؟

چگونه Badge گوگل پارتنر را دریافت کنیم؟

پس از آن که ثبت نام شرکت شما در برنامه گوگل پارتنر انجام شد، واجد شرایط داشتن وضعیت (Status) گوگل پارتنر می‌شوید. برای دریافت وضعیت گوگل پارتنر لازم است مهارت‌های ادوردز خود را نشان دهید و همینطور الزامات مربوط به هزینه تبلیغات و رشد مشتری-محور شرکت خود را به همراه رشد مداوم مشتریانتان رعایت کنید. تمام دوره‌های آموزشی گوگل را بگذرانید. برای شناخت پارتنرهای گوگل دو نوع نشان‌ (Badge) گوگل پارتنر وجود دارد:

  •  گوگل پارتنر (Google Partner)
  • گوگل پارتنر پریمیر (Google Partner Premier)

همانطور که گفته شد در این بین ۳٪ از شرکای گوگل، پریمیر هستند. این شرکت‌ها تعداد مشتریان بسیار زیادی دارند و همچنین تراکنش مالی بسیار بالاتری از پارتنرهای عادی دارند. که در ادامه مزایای پارتنر پریمیوم را نسبت به پارتنرهای معمولی بررسی خواهیم کرد.

شارژ گوگل ادز

شروع کنید

مزایای پارتنر پریمیر به پارتنر معمولی گوگل

  • دعوت شدن به ایونت‌های تخصصی گوگل
  • دسترسی به آموزش‌های پیشرفته و اختصاصی
  • پشتیبانی مستقیم توسط تیم پشتیبانی گوگل
  • قرار دادن نشان پارتنر پریمیر در وب سایت و دیگر اکانت‌های آنلاین
  • ثبت نشان پارتنر پریمیر بر روی محصولات آفلاین و فیزیکی شما
  • داشتن پروفایل مخصوص در پلتفرم سرچ گوگل پارتنر

شرکت‌هایی که پارتنر پریمیر هستند، با توجه به تجربه بسیار زیاد و پشتیبانی دقیقشان گزینه‌ بسیار مناسب تری برای برون‌سپاری تبلیغات هستند.

مجموعه افراک به عنوان پارتنر پریمیر گوگل، بیشتر از ۴ سال است که در زمینه تبلیغات کلیکی گوگل و تبلیغ در یوتیوب فعالیت می‌کند. شما می‌توانید برای انجام تبلیغات گوگلی از تجربیات کارشناسان افراک بهره ببرید. تجربه شما از همکاری با پارتنرهای گوگل به چه صورت بوده است؟ با ما و دیگر همراهان افراک به اشتراک بگذارید.

مزایای پریمیر پارتنر گوگل – چگونه پارتنر برتر گوگل شویم؟
گوگل پارتنر اشخاص حقیقی و حقوقی هستند که توسط گوگل مورد ارزیابی قرار گرفته و تایید شده اند....
5 از 7 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید
جدیدترین مفیدترین
  1. من خیلی از شرکت ها رو دیدم امروز ثبت شدن نشان پارتنری هم دارند یعنی صبر نمیکنند تا تعداد مشتری ها زياد بشه و همون اول اون شرط ۱۰.۰۰۰ دلار گوگل رو صورت منوال پرداخت میکنند این درسته ؟

    آیا مفید بود؟
    • یاسلام
      متاسفانه بسیاری از شرکت‌های تازه کار برای جذب مشتری، از نشان پارتنری فیک در سایتشان استفاده می‌کنند.
      بله برای دریافت نشان پارتنری از گوگل باید به تمامی شرایط گوگل رسیده باشید.
      موفق و پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟
  2. من یک سوال همیشه وجود داشته، ممنون میشم پاسخ بدید
    خیلی از شرکتهای داخل ایران، داخل فوتر وبسایتشون لوگوی مربوط به پارتنر بودن گوگل را قرار دادند ولی متأسفانه وقتی روی ان کلسک میکنیم ارور میده..
    میشه لطف کنید در این باره توضیحاتی بفرمایید؟
    ممنون میشم

    آیا مفید بود؟
    • با سلام
      اگر ارور ۴۰۳ رو میده به این معناست که گوگل پارتنر ایران را تحریم کرده و برای دیدن نشان پارتنری باید از وی پی ان استفاده کنید.
      اما متاسفانه خیلی از شرکت هایی که هنوز موفق به دریافت پارتنری گوگل نشده اند، عکس نشان پارتنری را در فوتر سایتشون قرار میدهند.
      پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      افراک یکی از پارتنرهای گوگل در این ایران است که شما می توانید با خرید اکانت گوگل ادز و شارژ آن از مدیریت رایگان کمپین تبلیغاتی برخوردار شوید.
      پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟