کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

قوانین تبلیغات گوگل – چه محتوایی را می توانیم در گوگل تبلیغ کنیم؟

قوانین تبلیغات گوگل – چه محتوایی را می توانیم در گوگل تبلیغ کنیم؟

برای ثبت سفارش تبلیغات گوگل، لازم است محتوای وبسایت شما به تایید گوگل رسیده باشد. سیاست های گوگل نه تنها برای رعایت قوانین بلکه برای اطمینان از تجربه ای ایمن و مثبت برای کاربران طراحی شده است؛ این بدان معنی است که قوانین گوگل مانع از برخی مطالبی است که به ضرر کاربران و اکوسیستم تبلیغات است. محتوای شما باید از قوانین گوگل پیروی کرده باشند تا بتوانید آن را تبلیغ کنید. در ادامه محتواهایی که قوانین و سیاست های گوگل را پوشش می دهند را بررسی خواهیم کرد. با افراک همراه باشید.

محتوای ممنوع در قوانین تبلیغات گوگل

محتوای ممنوع ، محتوایی است که نمی توانید در گوگل آن را تبلیغ کنید. این محتواها شامل مشکلاتی هستند؛ که برای تبلیغ در گوگل ادز باید رفع شوند. توصیه می شود قبل از تبلیغ در یوتیوب و گوگل ادز حتما از محتوای ممنوع آن دو آگاهی پیدا کنید.

مطلب مرتبط: تبلیغات در گوگل چیست؟

کالا های تقلبی

کالاهای تقلبی، کالاهایی است که نشان یا نام شرکت های دیگری را دارند و ویژگی های محصولات آن شرکت ها را تقلید می کنند و یا خود را به عنوان شرکت اصلی معرفی می کنند. مطابق با قوانین تبلیغات گوگل ادز، فروش یا تبلیغ این کالاها ممنوع است. و نمی توان آن ها را تبلیغ کرد.

قوانین تبلیغات گوگل

محصولات یا خدمات خطرناک

گوگل محصولاتی که به سلامت یا امنیت افراد آسیب وارد می کند را غیر مجاز می داند و اجازه تبلیغ به آن ها را نمی دهد. نمونه هایی از محتوای خطرناک: داروهای تفریحی (شیمیایی یا گیاهی)، مواد روانگردان، تجهیزات برای تسهیل مصرف مواد مخدر. سلاح ، مهمات ، مواد منفجره و آتش بازی ؛ دستورالعمل ساخت مواد منفجره یا سایر محصولات مضر ؛ محصولات توتون و تنباکو.

محتوای نامناسب

گوگل به فعالیت هایی که باعث خشونت، بدی و عدم تحمل در بین افراد می شود؛ اجازه تبلیغ نمی دهد. نمونه هایی از محتوای نامناسب یا توهین آمیز: آزار و اذیت یا ارعاب نسبت به فرد یا گروهی ، تبعیض نژادی ، لوازم گروهی نفرت ، صحنه های جرم گرافیکی یا تصاویر تصادف، ظلم به حیوانات، قتل ، خودزنی ، اخاذی یا باج خواهی، فروش یا تجارت گونه های در معرض خطر.

فعالیت های ممنوع برای تبلیغات گوگل

یکی دیگر از قوانین تبلیغاتی گوگل ادز، ممنوع نبودن فعالیت های سایت است. گوگل خواهان مفید بودن تبلیغاتی است که در اختیار کاربران قرار می گیرد. به همین خاطر تبلیغ، محتوا یا آدرس‌هایی که مخرب هستند یا تلاش می کنند افراد را فریب دهند و یا قوانین تبلیغات گوگل ادز را دور بزنند ممنوع شده است.

خرید اکانت گوگل ادز

شروع کنید

جمع آوری اطلاعات کاربران

گوگل خواهان امنیت اطلاعات کاربرانش است؛ کاربران به اطلاعاتی که در اختیار گوگل قرار می‌دهند اعتماد کامل داشته باشند و بدانند این اطلاعات به درستی محافظت می شود. به همین خاطر، شرکای تبلیغاتی گوگل نباید از این اطلاعات سوء استفاده کنند و آنها را برای مقاصد دیگر یا بدون کسب اجازه و سنجش های امنیتی مناسب جمع آوری نمایند.

نمایش و ارائه نادرست

گوگل می خواهد که تبلیغ منتشر شده، کاربران را به مسیر درستی هدایت کند. به همین خاطر تلاش می کند که تبلیغات واضح و صادقانه باشند و در تصمیم گیری آگاهانه به مخاطب کمک کنند.

محتوای محدود شده طبق قوانین تبلیغات گوگل

برخی از سایت ها شرایط سنی دارند یا از لحاظ فرهنگی بر روی مواردی حساس هستند. تبلیغات آنلاین از جمله تبلیغ بنری در گوگل یک روش عالی برای کسب موفقیت و افزایش آگاهی برند است، اما گوگل در نواحی حساس تلاش میکند که نمایش این تبلیغات را کنترل کند.

مطالب مرتبط

قوانین تبلیغ در یوتیوب

محتوای بزرگسالان

تبلیغات باید بر اساس ترجیح مخاطب نمایش داده شود و با مقررات موجود همخوانی داشته باشد. به همین خاطر گوگل اجازه نمایش محتوای خاص بزرگسالان را در تبلیغات نمی‌دهد.

کپی رایت

گوگل از قوانین محلی در خصوص کپی رایت پیروی می‌کند و مدافع حقوق افراد است. به همین خاطر به افرادی که حق قانونی ندارند اجازه استفاده از محتوای دارای کپی رایت را نمی‌دهد.

سلامت و دارو

برخی از محتواهای مرتبط با حوزه سلامت اصلا قابل تبلیغ نیستند. این در حالی است که برخی از آن ها را تنها زمانی می توان تبلیغ کرد که فرد تبلیغ کننده در گوگل تایید شده باشد و تنها کشورهای تایید شده را هدف قرار دهد. قوانین و مقررات محلی را برای نواحی که می خواهید هدف قرار دهید حتما بررسی کنید.

قوانین تبلیغات گوگل

نیازمندی های ویراستاری و فنی برای تبلیغات گوگل

گوگل ادز نیازمندی های فنی را مشخص می کند و به کاربر و تبلیغ کننده کمک می‌کند؛ بیشترین استفاده را از فرمت تبلیغاتی مشخص شده ببرند. گوگل تنها به تبلیغاتی اجازه نمایش می‌دهد که ظاهر حرفه ای و شفاف داشته باشد و کاربر را به محتوای مفید، مرتبط و با تعامل آسان هدایت نماید.

قوانین تبلیغات گوگل ادز : سخن پایانی

قوانین تبلیغات گوگل ادز به همه کسب و کارها با هر اندازه و از هر جای جهان اجازه می‌دهد طیف وسیعی از محصولات، خدمات، برنامه ها و سایت ها را بر روی گوگل و شبکه آن تبلیغ کنند. اگر گوگل محتوایی پیدا کند که این قوانین را رعایت نکرده است؛ آن را مسدود می‌سازد و  اگر این تخطی تکرار شود، ممکن است اکانت گوگل ادوردز و سایت آن برای همیشه مسدود شود، پس حتما از قوانین گوگل ادز پیروی کنید. تجربه شما از تبلیغ در گوگل چیست؟ با ما و دیگر همراهان افراک به اشتراک بگذارید.

قوانین تبلیغات گوگل – چه محتوایی را می توانیم در گوگل تبلیغ کنیم؟
برای ثبت سفارش تبلیغات گوگل، لازم است محتوای وبسایت شما به تایید گوگل رسیده باشد. سیاست های گوگل...
5 از 4 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید