کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

چگونه با هوش مصنوعی کمپین گوگل ادز ایجاد کنیم؟

چگونه با هوش مصنوعی کمپین گوگل ادز ایجاد کنیم؟

به تازگی گوگل ویژگی جدید، ساخت کمپین گوگل ادز با هوش مصنوعی را معرفی کرده است، این روش پتانسیل این را دارد که روش‌های تبلیغاتی را متحول کند. این اتفاق به دلیل ارائه ابزارهای متنوع و امکانات متفاوت برای بهبود نتایج و ساده‌سازی فرآیند ایجاد کمپین‌ها، تبلیغ‌کنندگان از سراسر جهان را شگفت‌زده کرد. هنوز هوش مصنوعی به طور کامل برای همه اکانت‌ها فعال نشده است. در این مقاله به بررسی نحوه ساخت کمپین گوگل ادز با هوش مصنوعی می پردازیم. با آژانس تبلیغ در گوگل افراک همراه باشید.

نحوه ایجاد کمپین گوگل ادز با هوش مصنوعی

ایجاد کمپین‌های واقعاً موثر ممکن است وقت‌گیر باشد. برنامه‌ریزی، تحقیق درباره کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل رقبا در مقایسه با اجرای واقعی کمپین بر روی پلتفرم، همگی به طور جداگانه زمان‌بر هستند. اما فرض کنید گوگل ادز با بهره‌گیری از تمامی دانش و هوشی که در این سال‌ها به دست آورده است، به شما در این زمینه کمک کند، چه اتفاقی می‌افتد؟

چنین حالتی امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. اکنون میتوانیم با هوش مصنوعی کمپین گوگل ادز ایجاد کنیم. این شیوه می‌تواند به شما راهکارهایی ارائه دهد که فرآیند ایجاد کمپین‌های موثر را سریعتر و ساده‌تر انجام دهید. الگوریتم‌های هوش مصنوعی می‌توانند به شما کمک کنند تا کمپین های تبلیغاتی بهینه‌تری بنویسید، کلمات کلیدی مناسب‌تری را شناسایی کنید و با تجزیه و تحلیل رقابت، استراتژی‌های بهتری را برای کمپین‌هایتان طراحی کنید.

مطالب مرتبط:
بهترین استراتژی های بازاریابی آنلاین
گوگل ادز چیست و چگونه در گوگل تبلیغ کنیم؟

به طور خلاصه، با استفاده از هوش مصنوعی، گوگل ادز قادر است تا فرآیند ایجاد کمپین‌های موثر را ساده‌تر و سریع‌تر کند و ابزارهایی را در اختیار شما قرار دهد که به شما کمک می‌کند تا نتایج بهتری بگیرید. با بهره‌گیری از این فرصت، می‌توانید تبلیغات خود را به سطح بالاتری برده و بازدهی بیشتری را تجربه کنید.

چگونه کمپین تبلیغاتی هوش مصنوعی خود را راه اندازی کنیم؟

شاید سوال شما این باشد که چطور با هوش مصنوعی کمپین گوگل ادز ایجاد کنیم؟ برای این کار تنها کافی است به صفحه فرود خود در ابزار گوگل ادز مراجعه کنید. سپس، با استفاده از هوش مصنوعی گوگل Ads، می‌توانید به طور خودکار کلمات کلیدی، عناوین، توضیحات، تصاویر و سایر دارایی‌های مرتبط و موثر را ایجاد کنید تا کمپین شما را کامل کنند. این ویژگی اختیاری است و در صورت تمایل، می‌توانید پیشنهادهای ایجاد شده را ویرایش، به سادگی اصلاح و یا نادیده بگیرید. شما همچنین می‌توانید در زمان راه‌اندازی کمپین، این پیشنهادات را تغییر دهید.

کمپین تبلیغات با هوش مصنوعی

علاوه بر این، گوگل یک چت مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرده است. شما میتوانید با استفاده از این ابزار چت کنید و به نوعی با یک همکار صحبت کنید. از طریق این چت، می‌توانید سوالاتی درباره بهبود کمپین‌هایتان، ایده‌ها و نکات مهم را از هوش مصنوعی بپرسید. هوش مصنوعی مولد در Google Ads به شما امکان می‌دهد تا با داشتن یک ماشین با اطلاعات و هوش کامل در مورد عناوین تبلیغات، توضیحات، کلمات کلیدی و خط‌مشی‌های ابزار، نتایج مهمی را تولید کنید که واقعاً می‌تواند دستیاری قدرتمند برای کمپین‌هایتان باشد.

کمپین تبلیغات با هوش مصنوعی

پس از اینکه مراحل ساخت کمپین گوگل ادز با هوش مصنوعی را یاد گرفتید، می‌توانید حساب گوگل ادزتان را شارژ کنید و کمپین جدید را بسازید، پیشنهاد می‌کنیم تجربیاتتان را در مورد ساخت کمپین با هوش مصنوعی در مقایسه با ساخت کمپین گوگل ادز توسط دانش خودتان یا اکانت منیجرتان را برای ما ارسال کنید. برای شارژ حساب گوگل ادز با کارشناسان مجموعه افراک ارتباط بگیرید.

با این حال، این ابزارها نمی‌توانند جایگزین تمام جنبه‌های خلاقیت شما شود. بنابراین، می‌توانید از این ابزارها برای غنی‌سازی و بهبود کمپین‌های خود استفاده کنید. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که شما باید با توجه به ارزیابی و داشتن نگرش انتقادی، تصمیم بگیرید که چه چیزی باید یا نباید در تبلیغات شما جای داشته باشد.

مطلب مرتبط: لینک UTM چیست و چگونه لینک UTM بسازیم؟

قابلیت های ساخت کمپین گوگل ادز با هوش مصنوعی

  • محتوا به طور خودکار تولید میشود

محتوای ایجاد شده که در تبلیغات به کار برده میشوند، به طور خودکار با استفاده از هوش مصنوعی (ACA) بهبود می یابند. گوگل اعلام کرده است که ACA از “هوش مصنوعی مولد برای ایجاد و تطبیق تبلیغات جستجو بر اساس زمینه یک جستجو” استفاده خواهد کرد.

یکی از مثال‌هایی که گوگل ارائه داد، جستجوی عبارت “مراقبت از پوست برای پوست‌های حساس و خشک” بود. با استفاده از هوش مصنوعی، می‌توان از محتوای صفحه فرود و تبلیغات موجود برای ایجاد یک عنوان جدید استفاده کرد که با جستجوی کاربر به خوبی هماهنگی داشته باشد، مانند “احساس آرامش برای پوست خشک و حساس خود”. گوگل اظهار داشته است: این به شما کمک می‌کند تا ارتباط تبلیغات را بهبود ببخشید و در عین حال به برندتان وفادار بمانید.

کمپین تبلیغات با هوش مصنوعی
  • تجربیات تبلیغاتی جدیدی را با هوش مصنوعی مولد ارائه میدهد

در رویداد Google I/O، گوگل قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی را برای جستجو معرفی نموده است. این تجارب جدید، جستجو را هوشمندتر و ساده‌تر می‌کند. با گذشت زمان نحوه جستجو نیز تکامل پیدا می‌کند، درنتیجه آینده تبلیغات نیز تغییر خواهد کرد و فرصت‌های بیشتری برای رشد کسب و کار شما و نمایش برندتان به ارمغان می آورد.

می‌توانید تجربه جدید مولد جستجویی (SGE) را در آزمایشگاه جستجو، یک مکانی برای دسترسی به آزمایش‌های جستجوی گوگل، پیدا کنید. در رویداد I/O نشان داده شد که چگونه تبلیغات در بالا و پایین این تجربه جدید ظاهر می شوند. در طی ماه‌های آینده، گوگل تبلیغات جستجو و خرید را در حالت عکس و مکالمه‌ای مبتنی بر هوش مصنوعی به صورت مستقیم آزمایش خواهد کرد. همچنین، قالب‌های جدید و بومی SGE را آزمایش مینماید. این قالب‌ها با استفاده از هوش مصنوعی مولد، میتوانید تبلیغاتی مرتبط و با کیفیت بالا را ایجاد کنید.

afrak newsletter

به خبرنامه افراک بپیوندید!

جدیدترین مقالات حوزه دیجیتال مارکتینگ، گوگل ادز و بازاریابی را با افراک نیوز دریافت کنید.

    کلام آخر

    بدون شک ما شاهد یکی از بزرگترین پیشرفت هایی هستیم که گوگل ادز در تاریخ خود انجام داده است. ایجاد یک کمپین تبلیغاتی با هوش مصنوعی! این ابزارهای هوش مصنوعی جدید فرصت های جدید و متنوعی را برای افرادی که در زمینه تبلیغات کار می کنند ارائه می دهد. این ویژگی‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد تا کمپین‌های منحصربه‌فرد و مؤثری ایجاد کنند که نتایج بهتری را برای کسب‌وکارها به ارمغان می‌آورند.

    هنوز نمی‌توان تشخیص داد که این پیشرفت‌ها دنیای مارکتینگ و گوگل ادز را به چه جایگاهی می رساند، اما پیشرفت‌های اخیر در حوزه هوش مصنوعی به اندازه‌ای بزرگ بوده است که نمی‌توانیم قدرت آن را نادیده بگیریم. ممکن است ویژگی‌هایی که در ابتدا عرضه شده‌اند، به دلخواه ما کار نکنند، اما با مرور زمان پیشرفت می‌کنند. از این منابع به خوبی بهره‌برداری کنید و همیشه تفکر انتقادی را حفظ کنید تا تصمیم بگیرید که چه میزان به هوش مصنوعی اعتماد کنید و آن را در کنترل خود قرار دهید.

    افراک به عنوان آژانس تبلیغات آنلاین و پریمیر پارتنر گوگل، با سابقه‌ای بیش از چند سال در حوزه تبلیغات آنلاین، به شما در دستیابی به جمعیت هدف خود و افزایش فروش و اعتبار شرکت شما در فضای آنلاین کمک می‌کند. یکی از مزیت‌های افراک این است که مشاوره رایگان در زمینه تبلیغات دارد و اکانت منیجرهای افراک به صورت حرفه‌ای و با تمرکز بر بهره‌وری بالا، میزان بودجه‌های تبلیغاتی شما را به حداقل ممکن می‌رسانند.

    امتیازی ثبت نشده است

    نظر شما

    ایده های عالی خود را وارد کنید