کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

انتخاب اسم کانال یوتیوب با هوش مصنوعی

انتخاب اسم کانال یوتیوب با هوش مصنوعی

با هوش مصنوعی چگونه برای کانال یوتیوب اسم انتخاب کنم؟ یکی از مهم‌ترین و حساس ‌ترین قسمت‌ها برای ساخت کانال یوتیوب، پیدا کردن اسم مناسب است. برای انتخاب اسم وقت بگذارید و اسمی را انتخاب کنید که در ذهن کاربران بماند و آن را فراموش نکنند. در این زمینه هوش مصنوعی به شما کمک میکند. در این مقاله از افراک، نحوه انتخاب اسم کانال یوتیوب به کمک هوش مصنوعی را توضیح خواهیم داد و همچنین سایت های انتخاب اسم برای کانال یوتیوب با هوش مصنوعی را معرفی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

دلایل اهمیت اسم کانال یوتیوب

همان‌طور که می‌دانید اسم کانال یوتوب اولین چیزی است که کاربران آن را می‌بینند و تاثیر زیادی در درک موضوع کانال یوتیوب شما دارد. کانال شما توسط الگوریتم‌های هوش مصنوعی یوتیوب بررسی می‌شوند و زمانی که اسم کانال شما را تحلیل کردند، در صورت اصولی و مناسب بودن آن را به دیگران پیشنهاد می‌کنند و نشان می‌دهند. اسم کانال یوتیوب در صفحه کانال، ویدیوها و نتایج جست‌و‌جو یوتیوب نشان داده می‌شود، پس انتخاب نام درست، برای سئو کانال یوتیوب نیز حائز اهمیت است.

نکاتی که برای انتخاب اسم کانال یوتیوب باید در نظر بگیرید

در این‌جا نکاتی که باید برای انتخاب اسم کانال یوتیوب رعایت کنید را خواهیم گفت. قبل از انتخاب اسم، باید 3 چیز را در نظر بگیرید و برای این سوالات پاسخ مناسبی داشته باشید:

  1. مخاطب (پرسونا) کیست؟
  2. چه نوع ویدیوهایی می‌سازید؟
  3. چه هدفی را دنبال می‌کنید و به دنبال دادن چه ارزشی به مخاطب هستید؟

برای اسم گذاری کانال یوتیوب هرگز از اعداد استفاده نکنید و همچنین اسم انتخاب شده توسط فرد دیگری در شبکه اجتماعی مورد استفاده قرار نگیرد. رعایت این نکات باعث می‌شود که اسم کانال یوتوب منحصر به فرد باشد و باعث پیشرفت شما می‌شود.

سایت‌های هوش مصنوعی برای انتخاب اسم کانال یوتوب

۱. You tube Title Generator

اگر در انتخاب اسم به مشکل برخورده اید و نتوانسته‌اید اسم مورد نظر خود را پیدا کنید، می‌توانید برای ایده پیدا کردن از روش‌های دیگری استفاده کنید و از هوش مصنوعی کمک بگیرید. برای مثال ابزار یوتیوب tuberanker یک ویژگی به نام You tube Title Generator دارد که توسط هوش مصنوعی است و رایگان می‌باشد. کافی است موضوع چند ویدیو خود را به آن بدهید و ایده‌های لازم را به شما پیشنهاد دهد. این ابزار می‌تواند اسم هم پیشنهاد دهد؛ بستگی به استفاده شما دارد.

انتخاب اسم کانال یوتیوب با هوش مصنوعی

۲. Spinxo

سایت Spinxo به شما اسم‌های مختلف را پیشنهاد می‌دهد و این پیشنهادات اسم در مورد کانال یوتیوب، پیج اینستاگرام و اسم مستعار است. کار با این سایت ساده و راحت است و بعد از وارد شدن به صفحه‌ی اصلی سایت، در قسمت بالا سربرگ گزینه‌ی YouTube names را کلیک و انتخاب کنید. سپس از شما اطلاعات زیر را می‌خواهد:

  • Topics: مشخص کردن حوزه‌ی کاری (مثل: تولید محتوا).
  • Focus or niche: عنوان شما روی چه چیزی متمرکز باشد.
  • Keywords: انتخاب موضوع یا کلمه کلیدی که برای شما مهم است یا دوست دارید از آن استفاده شود.
  • Things you like: علاقه مندی‌ها و مواردی که دوست دارید.
  • Important words: کلماتی که برای شما مهم هستند.

از موارد بالا در حد دو مورد هم پر شود، کافی است و این سایت توسط هوش مصنوعی ، اسم‌ها را نمایش می‌دهد و به شما برای ساختن اسم کانال یوتیوب ایده‌های لازم را می‌دهد. بعد از پر کردن موارد بالا، بر روی spin کلیک کنید تا پیشنهادات مختلف را ببینید. برای اطمینان از تکراری نبودن اسامی پیشنهادی، نام را در قسمت جست‌و‌جو یوتیوب بزنید تا یک اسم منحصر به فرد را داشته باشید.

انتخاب اسم کانال یوتیوب با هوش مصنوعی

۳. Name Generator

سایت name generator با مدل‌های قبلی متفاوت است. در این وب سایت می‌توانید ویژگی‌های اسم را مشخص کنید. برای اسم پیشنهادی خودتان می‌توانید پسوند و پیشوند بنویسید و شروع و پایان اسم خود را مشخص کنید و پس از آن روی  Generate Screen Names بزنید تا اسم ساخته شده و آن را نمایش دهد. هر بار می‌توانید این کار را تکرار کنید تا اسم جدید ساخته شود. همچنین از این سایت می توانید برای انتخاب برند نیم و برای موضوعات جدید ایده بگیرید.

انتخاب اسم کانال یوتیوب با هوش مصنوعی

۴. Cool Screen Name Generator

این ابزار را در سایت Namegeneratorfun می‌توانید پیدا کنید. این سایت برای ساخت اسم برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی مثل توییتر، اینستاگرام و یوتیوب است. این وب سایت نیازی به وارد کردن اطلاعات ندارد. فقط کمترین و بیشترین طول اسم را انتخاب کرده و جنسیت خود را وارد کنید. سپس، روی Generate کلیک کنید تا اسم‌های ساخته شده را نمایش بدهد.

انتخاب اسم کانال یوتیوب با هوش مصنوعی

۵. Jimpix Username Generator

این ابزار هوش مصنوعی هم اسم کاربری برای کانال یوتیوب شما می‌سازد. برای ساخت اسم، در سایت Jimpix Username Generator روی منوی کشویی Random Category بزنید. دسته خود را انتخاب کنید و Go را بزنید. اسم‌های ساخته شده در صفحه جدید نمایش داده می‌شود. اگر اسمی را دوست داشتید، روی آن کلیک کرده تا Jimpix در دسترس بودن و تکراری نبودن آن در شبکه‌های اجتماعی بررسی شود. روی هر شبکه‌ای بروید، تکراری بودن یا نبودن آن را متوجه می‌شوید. اگر اسم انتخابی توسط فرد دیگری در حال استفاده باشد، Jimpix چندین اسم جایگزین را به شما نمایش می‌دهد. از همین لیست می‌توانید اسم‌ها را ترکیب کنید و یا ایده بگیرید.

انتخاب اسم کانال یوتیوب با هوش مصنوعی

۶. vidiq

vidiq یکی از ابزارهای یوتیوب است که ابزارهای هوش مصنوعی را به خود اضافه کرده است. این ابزار از بهترین ابزارهای کاربردی برای انتخاب اسم کانال یوتیوب، محتوا، تایتل و غیره است. پیشنهاد می کنم حتما از این ابزار کمک بگیرید.

انتخاب اسم کانال یوتیوب با هوش مصنوعی

سخن آخر

در این مقاله برای پیدا کردن ایده برای اسم کانال یوتیوب، سایت‌های زیادی معرفی کردیم و به بررسی هر کدام پرداختیم. چه ابزار و سایت های دیگری برای انتخاب اسم کانال یوتیوب به کمک هوش مصنوعی می شناسید که در این مقاله معرفی نشد؟ با دیگران به اشتراک بگذارید.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید