کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

بهترین ابزار انتخاب کلمه کلیدی برای افزایش ترافیک سایت

بهترین ابزار انتخاب کلمه کلیدی برای افزایش ترافیک سایت

در حوزه دیجیتال مارکتینگ روش‌های مختلفی برای افزایش ترافیک سایت وجود دارد که مهم‌ترینشان استفاده از تبلیغات گوگل و تکنیک ‌های سئو است. به عبارت دیگر هرچه که سایت با الگوریتم‌های ایندکس گوگل سازگارتر باشد، شانس دریافت رتبه بهتر از سوی گوگل نیز بیشتر می‌شود. اما چگونه می‌توان در سئو سایت موفق بود؟ ساده‌ترین پاسخی که می‌توان به این سؤال دارد، انتخاب مناسب کلمه کلیدی است. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با بهترین ابزار انتخاب یافتن کلمه کلیدی برای افزایش ترافیک سایت آشنا کنیم.

اهمیت استفاده از ابزار انتخاب کلمه کلیدی

همان‌طور که گفته شد، سایت شما از طریق تبلیغات گوگلی و همچنین محتوایی که در سایت قرار می‌دهید به کاربر پیشنهاد داده می‌شود. در هر دوی این روش‌ها تضمین موفقیت شما، کلمه کلیدی است که برای تبلیغات کلیکی و تولید محتوایتان استفاده می‌کنید. بنابراین اگر شما نتوانید از این مرحله به خوبی گذر کنید، قطعاً نمی‌توانید ترافیک سایتتان را به صورت ارگانیک افزایش دهید. بنابراین بهتر است که برای پیروزی در این میدان رقابت از بهترین ابزار انتخاب کلمه کلیدی استفاده کنید.

زمانی که گوگل تشخیص دهند محتوای شما در ارتباط با کلمه کلیدی است که کاربر جستجو کرده است، به راحتی شما را به او پیشنهاد می‌دهد اگر محتوای شما بر اساس استانداردهایش تولید شده باشد. البته در میان فاکتورهای مختلفی که گوگل برای رتبه‌بندی سایت در نظر گرفته است، انتخاب کلمه کلیدی مناسب برایش در اولویت قرار دارد. پس با انتخاب درست این معیار، شانس خود را برای بودن در صفحه اول گوگل بیشتر کنید.

چگونه می‌توان بهترین کلمه کلیدی را انتخاب کرد؟

بهترین کلمه کلیدی به عبارتی گفته می‌شود که بیشتر توسط کاربران جستجو می‌شود. بنابراین هرچه که میزان سرچ یک کلمه بیشتر باشد، یعنی رقابت بر سر آن سخت‌تر است چرا که افراد زیادی به دنبالش هستند. برای این که این کلمات را شناسایی کنید، می‌توانید از بهترین ابزار انتخاب کلمه کلیدی برای افزایش ترافیک سایت استفاده کنید. با استفاده از این ابزار نه تنها می‌توانید بهترین کلمه را برای عنوان محتوایتان انتخاب کنید، بلکه می‌توانید مترادف کلماتی که توسط کاربر جستجو شده را شناسایی کرده و در طول محتوا از آن استفاده کنید.

ابزار انتخاب کلمه کلیدی

چگونه می‌توان از بهترین ابزار انتخاب کلمه کلیدی استفاده کرد؟

در حالت کلی تمام ابزارهایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند در عین تفاوت‌هایی که دارند به یکدیگر شبیه هستند. به این معنا که در همه آن‌ها شما باید کلمه کلیدی مد نظرتان را وارد کنید و ایده‌هایی که در ارتباط با آن وجود دارد را دریافت نمایید.

بنابراین به خاطر داشته باشید که برای استفاده از تمام ابزارهای یافتن کلمه کلیدی باید یک شناخته اولیه از آنچه که می‌خواهید داشته باشید. برای پیدا کردن این ایده‌های اولیه ساده‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید، استفاده از خود گوگل و یا قرار دادن خودتان به جای مشتری و مخاطبتان است.

بهترین ابزار یافتن کلمه کلیدی

معرفی سایت Ahrefs

سایت Ahrefs یکی از بهترین ابزارهایی است که با استفاده از داده‌هایش می‌توانید بهترین کلمات کلیدی را انتخاب نمایید. برای استفاده از این ابزار باید حساب کاربری ایجاد نمایید. برای ایجاد حساب کاربری 7 روزه در این ابزار باید 7 دلار پرداخت نمایید. بعد آن در صورتی که با کاربری این ابزار مشکلی نداشتید، می‌توانید از یکی از طرح‌های پیشنهادی سایت استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با ابزارهای سئو این سایت می‌توانید از مقاله مربوطه‌اش استفاده کنید. برای خرید اکانت Ahrefs به سایت افراک مراجعه کنید.

ابزار انتخاب کلمه کلیدی

معرفی سایت SEMRush

سایت SEMRush مشابه با سایت Ahrefs از طریق داده‌های مختلفی که جمع‌آوری می‌کند، امکان انتخاب بهترین کلمه کلیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای استفاده از ابزار سئو این سایت نیز می‌توانید یک حساب کاربری رایگان به مدت 1 ماه داشته باشید. برای آشنایی با نحوه استفاده از این بهترین ابزار انتخاب کلمه کلیدی می‌توانید از مقاله آموزشی مربوط به آن استفاده نمایید.

ابزار انتخاب کلمه کلیدی

معرفی سایت Answer the Public

اگر به دنبال ابزار رایگانی هستید که بتوانید از طریق آن با انواع سؤالات کاربران آشنا شوید، بدون شک ابزار Answer the Public بهترین انتخاب است. فراموش نکنید که هدف اصلی گوگل ارائه بهترین پاسخ به سؤالات کاربران است. پس مطالبی که تحت عناوین سؤالی تهیه می‌شوند، از نظر گوگل ارزش زیادی دارند.

ابزار انتخاب کلمه کلیدی

معرفی سایت SEOBook Keyword

این ابزار یکی از بهترین ابزار انتخاب کلمه کلیدی برای افزایش ترافیک سایت است چرا که به صورت رایگان نیز می‌توان از آن استفاده کرد. با استفاده از این ابزار نه تنها کلی ایده برای تعیین استراتژی تولید محتوا خواهید داشت، بلکه هزینه کلیک هر یک را به صورت تقریبی متوجه خواهید شد. بنابراین اگر بخواهید از هر یک برای تبلیغ به گوگل استفاده کنید، میزان هزینه تقریبی که نیاز خواهید داشت را متوجه خواهید شد.

ابزار انتخاب کلمه کلیدی

معرفی سایت گوگل ادوردز پلنر

اگر تا کنون برای معرفی برند خود در گوگل تلاشی کرده باشید، قطعاً نام ابزار گوگل ادورز به گوشتان خورده است. چه قصد تبلیغ در گوگل داشته باشید چه محتوا بر اساس استانداردهای گوگل باید با این ابزار کار کنید تا google را از خود راضی نگهدارید. برای آشنایی کامل با این ابزار می‌توانید از مقاله مربوطه‌اش استفاده کنید.

همراهان عزیز برای استفاده از مواردی که در این مقاله به عنوان بهترین ابزار انتخاب کلمه کلیدی برای افزایش ترافیک سایت معرفی کردیم، نیاز به پرداخت هزینه است. شما می‌توانید افتتاح حساب این ابزار را به ما بسپارید و یا با استفاده از خدمات ارزی ایرانیکارت خودتان هزینه مورد نیاز را پرداخت نمایید. شما تجربه استفاده از کدام ابزار را دارید؟ به نظر شما کدام یک از ادوردز بهتر است؟

بهترین ابزار انتخاب کلمه کلیدی برای افزایش ترافیک سایت
در حوزه دیجیتال مارکتینگ روش‌های مختلفی برای افزایش ترافیک سایت وجود دارد که مهم‌ترینشان استفاده از تبلیغات گوگل...
5 از 1 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید