ثبت تبلیغات در گوگل
ثبت

معرفی ۹ سایت‌ کسب درآمد ایرانی و خارجی برای فریلنسری

معرفی ۹ سایت‌ کسب درآمد ایرانی و خارجی برای فریلنسری

در دنیای امروز، اینترنت و انواع وب‌سایت‌ها بستر مناسبی را برای کسب درآمد ایجاد کرده‌اند و فرصت‌های شغلی متفاوتی را در اختیار افراد قرار می‌دهند. به همین دلیل وقتش رسیده است که شما نیز بدون نیاز به هیچگونه سرمایه اولیه، از مهارت‌ها و تخصص خود بهترین درآمد را کسب کنید.

بهترین سایت‌های کسب درآمد ایرانی و خارجی

باید بدانید وب‌سایت‌های فریلنسری داخلی و خارجی بسیار زیادی وجود دارند که انتخاب از بین آن‌ها می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. در ادامه ۹ مورد از بهترین وب‌سایت‌های ایرانی و خارجی پولساز را به شما معرفی می‌کنیم که فرصت‌های کاری فوق‌العاده‌ای را در اختیار متخصصان آزاد قرار می‌دهند.

۱. پونیشا بهترین سایت ایرانی برای کسب درآمد

معرفی ۹ سایت‌ کسب درآمد ایرانی و خارجی برای فریلنسری

وب‌سایت ایرانی پوشینا یکی از بهترین بسترهای فریلنسینگ است که کارفرمایان در آن می‌توانند انواع پروژه‌های خود را به متخصصان آزاد بسپارند. این سایت به آن‌ها این امکان را می‌دهد که به طیف گسترده‌ای از فریلنسرها دسترسی داشته باشند و همچنین کیفیت و قیمت خدمات آن‌ها را نیز بررسی کنند.

از طرفی فریلنسرها نیز می‌توانند با ارائه خدمات خود در این سایت، کسب درآمد کنند و به انواع پروژه‎های مختلف در زمینه تخصص خود دسترسی داشته باشند. علاوه بر این پونیشا به فریلنسرها این امکان را می‌دهد که با کارفرمایان مختلف ارتباط برقرار و نرخ دستمزد خود را به صورت دلخواه تعیین کنند.

مطلب مرتبط: ۱۷ روش آسان و پولساز برای کسب درآمد در خانه

۲. دیجی کالا بزرگ‌ترین پلتفرم ایرانی

معرفی ۹ سایت‌ کسب درآمد ایرانی و خارجی برای فریلنسری

دیجی کالا یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین ایران است که فرصت‌های زیادی را برای کسب درآمد اینترنتی به کاربران خود ارائه می‌دهد. در ادامه انواع روش‌های مختلف کسب درآمد از این وب‌سایت را بررسی کرده‌ایم.

فروش محصولات

فروش محصول، اصلی‌ترین روش کسب درآمد از دیجی کالاست. شما می‌توانید محصولات خود را با ثبت نام و ایجاد یک فروشگاه در این وب‌سایت، به صورت آنلاین به فروش برسانید.

دیجی کالا در این شرایط مسئولیت بازاریابی، پشتیبانی و همچنین ارسال محصولات را به عهده دارد و پس از فروش، کارمزد خود را از آن کسر و در نهایت نیز سود فروش محصول را به حسابتان واریز می‌کند.

همکاری در فروش

در این روش شما محصولات موجود در فروشگاه دیجی کالا را به فروش می‌رسانید و در ازای هر فروش، مقداری کمیسیون دریافت می‌کنید. برای کسب درآمد بیشتر محصولی را انتخاب کنید که تقاضای زیادی داشته و به مخاطبانتان مرتبط باشد.

مطلب مرتبط: بهترین سایت‌های افیلیت مارکتینگ (همکاری در فروش) ایرانی و خارجی ۲۰۲۴

۳. وب‌سایت ایرانی فریلنسری جابینجا

معرفی ۹ سایت‌ کسب درآمد ایرانی و خارجی برای فریلنسری

جابینجا یکی از بهترین سایت های ایرانی برای کسب درآمد است که کارفرمایان و متخصصان آزاد را به هم متصل و امکان کسب درآمد در زمینه‌های مختلفی مانند نویسندگی، برنامه‌نویسی، ترجمه، طراحی گرافیک و… را برای آن‌ها فراهم می‌کند. در ادامه انواع روش‌های کسب درآمد در این سایت را بررسی می‌کنیم.

انجام پروژه‌های فریلنسینگ: برای این کار در ابتدا باید یک پروفایل کاربری ایجاد و تمام مهارت‌‌های خود را لیست کنید. با یافتن پروژه‌های مرتبط با تخصص خود می‌توانید تا اندازه خوبی کسب درآمد کنید.

شرکت در مسابقات: جابینجا در زمینه‌های متفاوت، مسابقاتی را برگزار می‌کند که با شرکت در آن‌ها جوایز نقدی و غیرنقدی دریافت خواهید کرد.

تدریس آنلاین: اگر در زمینه خاصی مهارت دارید، با تدریس آنلاین در جابینجا درآمد خوبی کسب می‌کنید. 

همکاری در طرح‌های بازاریابی: با فروش محصولات یا خدمات موجود در فروشگاه جابینجا، کمیسیون دریافت خواهید کرد.

مطلب مرتبط: بهترین شغل‌های ۱۰ سال آینده در ایران و جهان

۴. وب‌سایت فریلنسینگ کارلنسر

معرفی ۹ سایت‌ کسب درآمد ایرانی و خارجی برای فریلنسری

کارلنسر نیز یکی از بهترین وب‌سایت‌های فریلنسینگ ایرانی است که به افراد دور کار این امکان را می‌دهد که با کارفرمایان مختلف در ارتباط باشند و درآمد کسب کنند. برای فعالیت در این پلتفرم باید در ابتدا ثبت‌نام و پروفایل خود را با قرار دادن رزومه و نمونه کارهایتان ایجاد کنید.

پس از این کار با استفاده از فیلترها، پروژه‌های مربوط به تخصص خود را بیابید و پیشنهاد و شرایط خود را برای آن‌ها بفرستید. پس از توافق و اتمام پروژه نیز میزان دستمزد مورد نظر به حسابتان واریز خواهد شد. 

۵. وب‌سایت خارجی دور کاری Fiverr

معرفی ۹ سایت‌ کسب درآمد ایرانی و خارجی برای فریلنسری

Fiverr یکی از بهترین سایت‌های خارجی برای کسب درآمد است که افراد در آن خدمات خود را به عنوان «گیگ» یعنی در واقع همان کارهای کوچک با قیمت مشخصی ارائه می‌دهند. 

با این کار شما می‌توانید با کارفرمایان زیادی وارد مذاکره شوید و پیشنهادهای متفاوتی دریافت کنید. در صورت توافق و انجام پروژه، در انتها نیز دستمزد به حساب شما واریز و ۲۰ درصد آن به عنوان کارمزد کسر می‌شود. دقت داشته باشید که برای دریافت دستمزد، باید حتما حساب پی‌پال و یا پیونیر داشته باشید.

مطلب مرتبط: بهترین شغل های اینترنتی با درآمد بالا سال ۱۴۰۳

۶. سایت پولساز خارجی Upwork

معرفی ۹ سایت‌ کسب درآمد ایرانی و خارجی برای فریلنسری

با استفاده از سایت Upwork شما می‌توانید مهارت‌های خود را به کارفرمایان سرتاسر دنیا ارائه دهید و درآمد دلاری کسب کنید. برای فعالیت در این پلتفرم مانند وب‌سایت‌های دیگر باید ثبت نام و پروفایل خود را ایجاد کنید و پس از توافق نیز باید پروژه را بر اساس زمان و شرایط تعیین شده تحویل دهید.

در حین انجام پروژه شما می‌توانید با کارفرما نیز در ارتباط باشید و تمام ابهاماتتان را برطرف کنید. بهتر است از کارفرمایان بخواهید پس از دریافت پروژه، نظرات مثبت خود را ثبت کنند. جالب است بدانید روند وب‌سایت Upwork به صورت پلکانی است؛ یعنی هرچقدر بیشتر در این پلتفرم کار کنید، کارمزد کمتری نیز از دستمزد شما کسر می‌شود. 

۷. پلتفرم فریلنسری خارجی Freelancer

معرفی ۹ سایت‌ کسب درآمد ایرانی و خارجی برای فریلنسری

وبسایت خارجی freelancer نوعی بستر بسیار حرفه‌ای و مناسب برای فریلنسرهاست که بتوانند مهارت‌های خود را به سرتاسر دنیا ارائه دهند و به صورت دور کاری، درآمد دلاری کسب کنند. 

این پلتفرم تقریبا ۵۰ میلیون کاربر دارد و یکی از بهترین سایت‌ های خارجی برای کسب درآمد در جهان محسوب می‌شود. علاوه بر ارائه پروژه، این سایت مسابقات مختلفی در انواع زمینه‌های گرافیکی یا طراحی نیز برگزار می‌کند و هدایای نقدی متفاوتی را نیز ارائه می‌دهد.

۸. سایت خارجی Toptal مخصوص فریلنسرها

معرفی ۹ سایت‌ کسب درآمد ایرانی و خارجی برای فریلنسری

Toptal یک وب‌سایت فریلنسینگ منحصربه‌فرد است که سبک کار متفاوتی با سایت‌های دیگر دارد. تمرکز اصلی Toptal به جای کمیت، بر کیفیت پروژه‌هاست و خدمات سطح بالایی را به کارفرمایان ارائه می‌دهد؛ به همین دلیل دستمزدهای بالایی نیز در آن برای فریلنسرها در نظر گرفته شده است.

البته باید بدانید که فعالیت در این پلتفرم نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد؛ زیرا تنها ۳ درصد از فریلنسرها بعد از گذراندن فیلترهای مورد نظر در Toptal پذیرفته می‌شوند. به همین دلیل تمام متخصصان این وب‌سایت از بهترین‌ها در زمینه کاری خود هستند.

۹. وب‌سایت خارجی We Work Remotely 

معرفی ۹ سایت‌ کسب درآمد ایرانی و خارجی برای فریلنسری

We Work Remotely یکی از بهترین وب‌سایت‌های بدون تحریم و رایگان برای فریلنسرهاست که پروژه‌ها و فرصت‌های کاری مختلف را بر اساس موقعیت جغرافیایی، تخصص و شرایط در اختیار متخصصان آزاد قرار می‌دهد.

این وب‌سایت در زمینه‌های مختلفی مانند طراحی سایت، برنامه‌نویسی، برندینگ و… پروژه‌های زیادی را ارائه می‌دهد؛ به طوری که شما به صورت هفتگی حتی تا ۱۰۰ فرصت برنامه‌نویسی را نیز دریافت خواهید کرد.

نکات پایانی در مورد کار فریلنسری 

در این مقاله با ۹ سایت ایرانی و خارجی برای کسب درآمد آشنا شدید. علاوه بر این موارد وب‌سایت‌های زیاد دیگری نیز وجود دارند که فرصت خوبی را برای متخصصان فراهم کرده‌اند. 

دقت داشته باشید که فعالیت در بیشتر این پلتفرم‌ها به صورت رقابتی است؛ بنابراین تا جای ممکن، تخصص و مهارت خود را افزایش دهید تا از رقبایتان پیشی بگیرید. علاوه بر این حتما از کارفرمایان مورد نظر نیز بخواهید نظرات مثبتشان را در پروفایل شما ثبت کنند.

اگر تجربه‌ استفاده از هر یک از این وب‌سایت‌ها را دارید، آن را در ادامه با ما و دیگر همراهان افراک در میان بگذارید.

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید