کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

قیمت هتل ها در صفحه نتایج جست و جو در گوگل می آیند

قیمت هتل ها در صفحه نتایج جست و جو  در گوگل می آیند

گوگل به تازگی، سهم بیشتری برای تبلیغات حوزه گردشگری قائل شده است تا از این طریق بتواند تجربه کاربران و مسافران را در زمینه خدمات مسافرتی، ارتقاء دهد. اخیراً گوگل، لیست قیمت هتل ها را در نتایج جست و جو خود می آورد. این نمودارها، قابلیت شناخته شده ی گوگل در حوزه خدمات مربوط به حوزه گردشگری است و در سال گذشته مورد آزمایش قرار گرفته است.

از این به بعد، نمودار مربوط به قیمت هتل ها در نتایج جست و جو های گوگل، نمایش داده می شود. این عکس، کوئری هتل عباسی اصفهان را نشان می دهد که شامل لیست قیمت اتاق های این هتل می شود. کاربران می توانند، بازه ی زمانی نمودارها را جلو و عقب کرده و آمار قیمت خدمات یک هتل مشخص را در طول زمان بررسی کنند.

تبلیغ در گوگلتبلیغات در گوگل برای کسب وکارهای گردشگری، بازده فوق العاده ای دارد. اگر در این صنعت فعال هستید و می خواهید در کوتاهترین زمان ممکن، در صدر نتایج جست و جوی گوگل دیده شوید، کافی است کار تبلیغ در گوگل با افراک آغاز کنید. کار ساخت و شارژ اکانت گوگل ادوردز در کوتاه ترین زمان ممکن اتفاق خواهد افتاد و بازدهی تبلیغات شما مدام توسط کارشناسان ما بررسی خواهد شد. کافی است در سایت درخواست مشاوره بدهید یا با این شماره تماس بگیرید: ۰۲۱۲۸۴۲۶۲

تحقیقات گوگل نشان داده که هدف مسافران از جست و جو هتل ها در گوگل، بیشتر دریافت اطلاعات لازم در مورد قیمت و امکان رزرو اتاق هاست. به مرور زمان و به منظور بهبود کیفیت و ثمر بخش تر کردن نتایج جست و جو هتل برای کاربران و امکان ارتباط راحت تر آنها با هتل ها، قیمت ها و اطلاعات بیشتری در مورد اتاق های خالی در نتایج جست و جو گوگل آورده خواهند شد.

بیشتر بدانید: تبلیغات یوتیوب

چرا آمدن قیمت هتل ها در نتایج جست و جو گوگل اهمیت دارد؟

گوگل اخیراً، خدمات مربوط به سفر خود را با سرعت بالایی بهبود و توسعه می دهد. در تازه ترین رویداد بازاریابی گوگل که گوگل مارکتینگ لایو نام دارد و دیجیتال مارکتر ها از سرتاسر جهان در آن شرکت می کنند، ‌گوگل، ابزار برنامه ریزی سفر جدیدی به نام  Trips تریپز را به بازاریابان معرفی کرد. پیش از آن و در ماه مارچ هم گوگل، سایت جدیدی برای رزرو و جست و جوی هتل ها معرفی کرد که قیمت های مربوط به اجاره اتاق ها هم در آن آورده میشد.

مسافران و کسب وکارهای مرتبط با حوزه گردشگری، سالیانه میلیاردها دلار هزینه می کنند و این صنعت یکی از پرطرفدارترین و سودآور ترین صنعت ها در سرتاسر دنیاست. پیش بینی می شود که هزینه تبلیغات دیجیتال در حوزه ی صنعت گردشگری در سال ۲۰۱۹ به ۹ میلیارد دلار هم  برسد. تبلیغات در گوگل هم یکی از رایج ترین وسودآورترین نحوه تبلیغات آنلاین برای کسب وکارهای مربوط به حوزه گردشگری است.

بهبود امکانات و قابلیت های مربوط به حوزه گردشگری در گوگل، ارزش بیشتری به هزینه ای که شما در تبلیغات آنلاین و به ویژه تبلیغات در گوگل پرداخت می کنید می دهد. این قابلیت ها و تمرکز زیاد گوگل بر روی صنعت گردشگری به افزایش ترافیک و نرخ تبدیل بالای کسب و کارهای گردشگری کمک شایان توجهی خواهد کرد.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید