کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

معرفی سایت Blogads برای تبلیغات در سایت

معرفی سایت Blogads برای تبلیغات در سایت

سایت Blogads یکی از قدیمی ترین شبکه های تبلیغاتی در جهان است. این کمپانی فعالیت خود را برای ارائه خدمات مختلف به وبلاگ نویسان و تبلیغ کنندگان از سال 2002 تا کنون آغاز کرده است. البته بیشتر افراد گوگل ادسنس را برای کسب درآمد از سایت با قرار دادن تبلیغ معتبر می دانند. که البته تصور غلطی هم نیست. در این مقاله بدون آنکه مقایسه ای بین این دو شبکه آنلاین تبلیغات انجام دهیم، آژانس تبلیغات آنلاین افراک ارائه دهنده خدمات تبلیغات در گوگل هر آنچه که برای استفاده از سایت Blogads باید بدانید را در اختیار شما قرار می دهد. بر اساس آنچه که این کمپانی ادعا می کند، در حال حاضر با 3500 کمپانی دیگر در حال فعالیت و همکاری است. روش هایی که سایت Blogads برای تبلیغ آنلاین در نظر می گیرد، دو روش CPC و CPM است که رقیب اصلی آن را می توان BuySellAds در نظر گرفت.

مطلب مرتبط: معرفی 5 مورد از جایگزین های گوگل ادسنس

استفاده از خدمات تبلیغ آنلاین سایت Blogads

بر خلاف سایر شبکه های فعال در حوزه تبلیغات آنلاین، پیوستن به سایت Blogads چندان آسان نیست. قبل از این که سایتی در این سیستم ثبت شود، توسط متخصصان این سایت مورد بررسی قرار می گیرد.

بر اساس آنچه که باز هم این کمپانی ادعا می کند، تنها از سایت هایی برای قرار دادن تبلیغات استفاده می کند که میزان بازدید آنها حداقل 500 هزار الی 1 میلیون در ماه است. همچنین توجه داشته باشید که این سایت محتواهای غیر قانونی را پذیرش نمی کند، پس قبل از این که سایت خود را در این شبکه ثبت کنید، حتما پاک سازی های لازم را برای آن انجام دهید.

سایت Blogads چگونه کار می کند؟

برای این که سایت شما جزء انجمن تبیلغاتی سایت Blogads را جایگزینی برای گوگل ادسنس شناخته شوید باید کدی را در سایت خود قرار دهید. سپس یک لینک انحصاری برای شما ساخته می شود. کاربری که قصد استفاده از سایت شما را داشته باشد، با استفاده از این کد شما را پیدا کرده و قبل از اینکه خریدش را انجام دهید، بررسی کوتاهی روی عملکرد سایت شما و میزان بازدیدتان خواهد داشت.

کاربر می توانید یکی از انواع تبلیغات بنری، محلی و یا نواری را انتخاب کند. از طرف دیگر صاحبان سایت می توانند قیمت و نوع تبلیغ مورد قبول خود را تعیین کنند. 70 درصد از هزینه ای که توسط صاحب سایت برای تبلیغ پرداخته می شود، متعلق به شما است.

توجه داشته باشید که میزان کسب درآمد شما از این طریق به پارامترهایی مانند قیمت، میزان بازدید، محل تبلیغ و … بستگی دارد.

مزایای استفاده از سایت Blogads

  • راه اندازی رایگان تبلیغات بدون مشکل
  • صاحبان سایت می توانند اولویت های خود را برای دریافت تبلیغ تعیین کنند.
  • صاحبان سایت توانایی کنترل کامل تبلیغ قرار داده شده در سایت خود را دارند.
  • پشتیبانی عالی
  • ارائه خدمت تبلیغ آنلاین در سراسر جهان
  • پرداخت به موقع
  • صاحبان سایت می توانند برای فضای تبلیغاتی خود شرایط ویژه و تخفیف در نظر بگیرند.
  • سایت Blogads هیچ تضادی با Adsense و شبکه های دیگر ندارد.

معایب استفاده از سایت Blogads

  • به دلیل محدودیت هایی که روی میزان بازدید و ترافیک سایت وجود دارد، بسیاری از صاحبان سایت با بازدید کم نمی توانند در آن شرکت کنند.
  • زمان بررسی شرایط سایت شما نسبتا طولانی است.
  • نرخ پرداخت در این سایت پایین است.

جایگزین گوگل ادسنس

روش های دریافت هزینه در سایت Blogads جایگزین گوگل ادسنس چیست؟

به دلیل این که کاربران این سایت جهانی هستند، روش های پرداخت بین المللی برای پرداخت دستمزد در این سایت در نظر گرفته شده است. شما می توانید با ارائه شماره حساب پی پال خود به سایت Blogads، هزینه مورد نظر را دریافت کنید.

همراهان عزیز اگر سایت شما، حتی اگر یک بلاگ ساده با بازدید بالا است، شما می توانید با استفاده از سایت هایی مانند سایت Blogads و گوگل ادسنس درآمد خود را از سایت خود چند برابر کنید. اگر هنگام استفاده از این سایت سوالی دارید می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید