کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

معرفی 5 مورد از جایگزین های گوگل ادسنس برای وبلاگ نویسان

معرفی 5 مورد از جایگزین های گوگل ادسنس برای وبلاگ نویسان

اگر شما گشتی در اینترنت زده باشید، حتما با مقاله هایی که در حوزه کسب درآمد از طریق سایت نوشته شده اند، رو به رو شده اید. اگر با این روش ها آشنایی ندارید می توانید از مقاله ای که آژانس تبلیغاتی افراک که در زمینه تبلیغات آنلاین در گوگل و سایر شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب در حوزه قرار دادن تبلیغات بنری در سایت آماده کرده است استفاده کنید. برای استفاده از این روش جهت کسب درآمد ارزی، سایت هایی مانند گوگل ادسنس، BuySellAds ، Blogads بهترین سایت های فعال در این حوزه هستند. اما در این مقاله ما با معرفی جایگزین های گوگل ادسنس Google Adsense همراه شما خواهیم بود.

همان طور که می دانید برای پذیرش از سوی گوگل ادسنس نیاز به داشتن شرایط خاصی است که عدم وجود آنها موجب رد شدن بسیاری از سایت ها از سوی این سایت تبلیغ آنلاین می شود. اما نیازی به نا امیدی نیست چرا که شما می توانید با آگاهی از جایگزین های Google Adsense به راحتی به هدف مد نظر خود یعنی کسب درآمد از طریق تبلیغات برسید.

مطلب مرتبط: چگونه از سایت درآمد داشته باشیم؟

5 مورد از جایگزین های گوگل ادسنس چیست؟

سایت Media.net

یکی از بهترین مواردی که به عنوان جایگزین گوگل ادسنس می توانید استفاده کنید، سایت Media.net است. این پلتفرم توسط دو موتور جستجوی یاهو و بینگ طراحی شده است که در میان 5 سیستمی که در این مقاله ما به شما معرفی می کنیم، جایگاه اول را به خود اختصاص داده است. اگر به گوگل ادسنس علاقه خیلی زیادی دارید پس از این سیستم آنلاین استفاده کنید چرا که شباهت زیادی به یکدیگر دارند. اگر سایت شما ریسپانسیو است، شانس شما برای پذیرفتن تبلیغات افزایش می باید چرا که این سایت از تبلیغات موبایلی نیز پشتیبانی می کند.

معرفی 5 جایگزین گوگل ادسنس Google Adsense برای وبلاگ نویسان

سایت Infolinks

این سایت نیز می تواند انتخاب خوبی به عنوان جایگزین برای Google Adsense باشد چرا که ظاهرا کاربرانش درآمد خوبی از این طریق خواهند داشت. روش پرداخت در این سایت به ازای هر کلیک است. به همین جهت کلمه کلیدی خاصی روی تبلیغ قرار داده می‌شود که اگر کاربری روی آن کلیک کند، پرداخت به شما انجام شود. بهترین ویژگی در مورد این سایت این است که خودش به صورت اتوماتیک هر آنچه که در رابطه با تنظیمات تبلیغ نیاز است را انجام می‌دهد.

سایت BuySellAds

اگر سایت شما ترافیک زیادی ندارد اما می خواهید کسب درآمد از طریق تبلیغات بنری در سایت را امتحان کنید، این سایت می تواند بهترین جایگزین برای Google Adsense باشد. شما اطلاعات مورد نیاز در مورد سایت خود را در این سایت ثبت می کنید، و منتظر می مانید تا شرایطتان مورد قبول فردی برای قرار دادن تبلیغ قرار گیرد. همه روند تبلیغات در این سایت به صورت اتوماتیک انجام می شود، پس بهتر است که قابلیت های فضای تبلیغاتی خود در سایتتان را در این سایت ثبت کنید و شانس خود را امتحان کنید.

سایت Affiliate Marketing

قبل از هر چیز باید به این نکته اشاره کنم که شاید این ابزار واقعا جایگزین Google Adsense نباشد، اما در لیست من جای دارد چرا که به نوعی می تواند کسب درآمد از سایت را برای شما امکان پذیر کند. شما می توانید با استفاده از این ابزار محصولی را انتخاب کنید و بعد از آن لینکی که به شما اختصاص داده می شود را در سایت خود و یا سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. اگر کسی با استفاده از این لینک شما، محصول انتخابی را خریداری کنید، شما دستمزدی دریافت خواهید کرد. اگر می خواهید درآمد بالایی داشته باشید باید کالاهایی را انتخاب کنید که قیمت بالاتری دارند. برخی از پر درآمد ترین سایت هایی که می توانید پیشنهاد دهید عبارتند از :

  • سایت Bluehost به ازای هر خرید 65 الی 100 دلار
  • سایت Hostgator  به ازای هر خرید 50 دلار
  • سایت Inmotion Hosting به ازای هر کلیک 25 دلار

معرفی 5 جایگزین گوگل ادسنس Google Adsense برای وبلاگ نویسان

ابزار دستیاران آمازون Amazon

همان طور که قطعا می دانید آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه بین المللی است که افراد مختلف از سطح جهان می توانند همه نوع کالایی را در آن پیدا کرده و خریداری نمایند. پس اگر شما سایتی دارید که در زمینه فروش انواع کالا و یا نظر دهی در مورد کالاهای مختلف در حال فعالیت است، می توانید از این ابزار به عنوان جایگزین گوگل ادسنس Google Adsense استفاده کنید. برای استفاده از خدمات این سایت، شما باید یک حساب کاربری در آن ایجاد کنید. سپس اگر فردی با استفاده از لینک شما خریدی انجام دهد، می توانید 10 درصد به عنوان حق کمسیون دریافت نمایید. شاید باور نکنید اما صاحب سایت 10beasts ماهیانه 40 هزار دلار با استفاده از همین روش بدست می‌آورد.

آژانس افراک با بیش از ۵ سال سابقه در زمینه گوگل ادز و نقد کردن درآمد گوگل ادسنس برای یوتیوب و سایت، حساب های ادسنس مشتریان عزیز را هم وریفای می‌کند. 

همراهان عزیز در این مقاله ما سعی کردیم تا با معرفی جایگزین های گوگل ادسنس به شما کمک کنیم که اگر از طرف این سایت رد شدید، ناامید نشده و سایر روش های کسب درآمد ارزی را امتحان کنید. اگر در رابطه با هر کدام از این سایت ها سوالی دارید، می توانید از طریق شماره‌ها موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

معرفی 5 مورد از جایگزین های گوگل ادسنس برای وبلاگ نویسان
اگر شما گشتی در اینترنت زده باشید، حتما با مقاله هایی که در حوزه کسب درآمد از طریق...
5 از 1 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید
جدیدترین مفیدترین
  1. این سایت ها هم محدودیت ایران دارن ؟ سایت *** رو نگاه کنید میخوام روی اون انجامش بدم

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز ضمن تبریک سال نو
      سایت مورد نظر خود را از طریق تیکت ارسال نمایید تا کارشناسان مجموعه با شما تماس بگیرند.
      موفق و پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟
  2. سلام وقت بخیر با توجه به تحریم ایران که فعالیت در گوگل ادسنس و برای ایرانی های ساکن ایران مشکل میکنه برای بقه جایگزین ها هم همینطور هست؟

    آیا مفید بود؟
  3. سلام وقت بخیر با توجه به تحریم ایران که فعالیت در گوگل ادسنس و برای ایرانی های ساکن ایران مشکل میکنه برای بقه جایگزین ها هم همینطور هست؟

    آیا مفید بود؟