کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

چگونه حساب بانکی به گوگل ادسنس اضافه کنیم؟

چگونه حساب بانکی به گوگل ادسنس اضافه کنیم؟

برخی از افراد برای کسب درآمد از یوتیوب و سایت، اکانت گوگل ادسنس ساخته و به اتصال حساب بانکی به آن نیاز دارند. ممکن است ندانید که چطور حساب بانکی را به گوگل ادسنس اضافه کرده و درآمد خود را نقد کنید! برای نقد کردن درآمدتان از ادسنس، نیاز به حساب بانکی بین الملل دارید. اگر حساب بانکی بین المللی نداشته باشید، آژانس تبلیغاتی افراک می‌تواند در این مورد به شما کمک کند؛ درواقع شما با وارد کردن اطلاعات حساب ما، می‌توانید پول خود را هم از یوتیوب و هم از سایت نقد کنید! اما چطور؟
باید بگوییم که بعد از وصل شدن حساب بانکی پول مستقیما به حساب واریز خواهد شد و سپس ما آن را برای شما نقد خواهیم کرد. ما در این مقاله به بررسی چگونگی افزودن حساب بانکی به گوگل ادسنس صحبت خواهیم کرد؛ پس همراه ما باشید.


چگونه
 حساب بانکی یوتیوب را فعال کنیم؟

سوالی که اکثر یوتیوبرهای ایرانی دارند، این است که چگونه حساب بانکی یوتیوب را می توانند فعال کنند! برای فعال کردن حساب بانکی و کسب درآمد از یوتیوب نیاز به گوگل ادسنس دارید. پس از ساخت اکانت گوگل ادسنس، شما باید ابتدا گوگل ادسنس را به کانال یوتیوب خود متصل کنید و سپس درآمد کسب شده از آن را دریافت کنید. همچنین میتوانید صفر تا صفد نقد کردن درآمد یوتیوب را به افراک بسپارید.

نحوه باز کردن حساب بانکی در گوگل ادسنس

اخیرا Google AdSense به ارسال مستقیم پول به حساب بانکی پرداخته است. قبلا ارسال پول به صورت انتقال وجه الکترونیکی و چک پول بود؛ اما در حال حاضر این شیوه نقد کردن درآمد در گوگل ادسنس تغییر یافته است.
در این روش پول مستقیما به حساب بانکی شما ارسال خواهد شد؛ البته چند مرحله ساده برای انجام این کار وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

  1. ورود به وب سایت رسمی Google AdSense

    در اولین مرحله برای نقد درآمد خود، باید به سایت رسمی google adsense با استفاده از تلفن همراه، لپ تاپ یا کامپیوتر بروید. سپس ایمیل خود را نیز در محل مربوطه وارد کنید.

    اتصال حساب بانکی به گوگل ادسنس

  2. انتخاب گزینه payments (پرداخت)

    سپس یک نماد منو در سمپ چپ صفحه مشاهده خواهید کرد که باید روی آن کلیک کنید. پس از باز شدن منو چند گزینه در آنجا وجود دارد که شما باید گزینه پرداخت یا payments را انتخاب کنید که به وضوح در تصویر زیر نشان داده شده است.
    نکته: توجه کنید که اگر مبلغ گوگل ادسنس شما 10 دلار است، می‌توانید حساب بانکی را وارد کنید. همچنین حداقل درآمدی که می‌توان از یوتیوب نقد کرد 100 دلار است؛ و زیر 100 دلار را خود یوتیوب نقد نمی‌کند.

    اتصال حساب بانکی به گوگل ادسنس

  3. انتخاب گزینه Add Payment Method

    سپس در این مرحله باید روی Add Payment Method کلیک کنید. بعد از آن صفحه‌ای برای شما باز خواهد شد که در تصاویر زیر به وضوح مشخص است.

    اتصال حساب بانکی به گوگل ادسنس

  4. پر کردن فرم گوگل ادسنس

    در آخرین مرحله نیاز است که فرم گوگل ادسنس را پر کنید. بعد از اینکه مشخصات حساب بانکی خود را پر کردید باید روی گزینه ذخیره کلیک کنید. سپس حساب بانکی شما به گوگل ادسنس اضافه خواهد شد.

    اتصال حساب بانکی به گوگل ادسنس

مطلب مرتبط: نحوه کسب درآمد از گوگل ادسنس Google AdSense

راهنمای پر کردن فرم Google AdSense

اگر نمی‌دانید که چطور باید فرم گوگل ادسنس را پر کنید در ادامه همراه ما باشید.

  • Beneficiary id (optional): شناسه ذینفع اختیاری است، شما می‌توانید این قسمت را خالی بگذارید
  • Name on bank account: در این بخش باید نام در حساب بانکی خود را  وارد کنید.
  • Bank name: نام بانکی که در آن حساب دارید را در این قسمت وارد کنید.
  • IFSC code: در اینجا می‌توانید کد IFSC شعبه خود را از دفترچه عبورتان وارد نمایید.
  • Swift BIC code: نوعی کد است که ارزهای بین المللی را مبادله می‌کند و سپس آن را به شعبه بانک شما ارسال خواهد کرد؛ بعد از آن شعبه بانک شما پول را به حسابتان واریز می‌کند.
  • Account number: شماره حساب خود را در این قسمت وارد کنید.
  • Retype account number: در اینجا شماره حساب بانکی خود را دوباره وارد کنید.
  • Intermediary Bank (ask your branch): دوباره همان شماره حساب را وارد کنید.

سخن پایانی – اتصال حساب بانکی به گوگل ادسنس

ما در این مقاله از افراک به بررسی این موضوع که چطور می‌توانیم حساب بانکی را به گوگل ادسنس اضافه کنیم، پرداختیم. امید است که بتوانید از مطالب گفته شده بهره مند شوید و پس از اینکه حساب بانکی خود را به گوگل ادسنس اضافه کردید، درآمد خود را نقد کنید.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید
جدیدترین مفیدترین
  1. سلام ، یه توضیح کامل محبت کنید از این گزینه‌ی اتصال حساب بانکی افراک به گوگل ادسنس خودمون برای نقدکردن درآمد YouTube بدین.

    ۱ مگه برای ساخت گوگل ادسنس از همون مراحل اولیه ساخت نیاز به احراز اطلاعات بانکی نیست!؟ مگه نباید مشخصات صاحب حساب گوگل ادسنس با مشخصات حساب بانکی دریافت کننده‌ی واریزی‌ها یکی باشه!؟
    ۲ الان حساب گوگل ادسنس رو به نام خودمون باز کنیم بعد اطلاعات بانکی افراک رو وارد کنیم مشکلی برای اکانت ادسنس ما پیش نمیاد!؟
    ۳ بالاتر این پاسخ رو دادین :‌سلام دوست عزیز، شما میتوانید با ادسنس خود، اطلاعات بانکی افراک را وارد کنید. (یه مقاله آموزشی کامل در مورد این موضوع بذارید خواهشا)

    آیا مفید بود؟
    • با سلام و احترام
      1. اکانت های گوگل ادسنس مجموعه افراک وریفای شده است و مشکلی از بابت احراز هویت نخواهید داشت.
      2. حتما لازم نیست که شماره حساب بانکی و ادسنس به نام یک شخص باشد، در صورتی که اکانت گوگل ادسنس دارید می توانید حساب بانکی افراک را به آن متصل کرده و درآمد خود را در ایران نقد کنید.
      3. محتوای آموزشی در دستور کار قرار گرفته است، برای اطلاع از مطالب جدید یوتیوب با مجله افراک همراه باشید. با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  2. سلام میخواستم بدونم چه نوع حساب بانکی باید باز کنیم؟ مثلا حساب کوتاه مدت در دبی هم میتونه وصل بشه یا باید حسابی باشه که مثلا از خارج از کشور هم بشه بهش انتقال داد؟ یا کل حسابا این ویژگی رو دارن؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز، برای ساخت ادسنس لازم است حساب بانکی، آدرس و هویت شخصی از خارج از کشور داشته باشید.
      در غیر اینصورت می توانید از ادسنس های اشتراکی افراک استفاده نمایید. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
  3. سلام شما بالا گفتین که اطلاعات بانکی و صاحب ادسنس باید یکی باشه
    خوب اگه بخوام اطلاعات بانکی افراک را وارد کنم مشکلی پیش نمیاد؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز، شما میتوانید با ادسنس خود، اطلاعات بانکی افراک را وارد کنید. با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  4. سلام میخواستم بدونم اگه نخوام حسابی باز کنم شرکت معتبر هست که به اوت حساب واریز کنم پورسانت رو برداشت کنه و پول رو برای ما بزنع؟

    آیا مفید بود؟