کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

قابلیت‌های جدید گوگل میت: ترجمه و یادداشت‌برداری هم‌زمان

قابلیت‌های جدید گوگل میت: ترجمه و یادداشت‌برداری هم‌زمان

هوش مصنوعی گوگل میت مرزهای این فناوری را گسترش داده است. به‌زودی می‌توانید با قابلیت‌های جدید این برنامه به طور هم‌زمان از جلسات کاری خود یادداشت‌برداری کنید. از تهیه و تنظیم صورت‌جلسه‌های سنگین بی‌نیاز می‌شوید. همچنین می‌توانید با هوش مصنوعی جدید گوگل محتوای جلسات خود را هم‌زمان ترجمه کنید.

برای بهره‌مندی از این امکان باید سرویس Google Workspace را با هزینه ماهانه ۱۰ دلار تهیه کنید. این برنامه قابلیت Take notes for me یا «برای من یادداشت کن» را در اختیارتان می‌گذارد. بدین ترتیب می‌توانید به طور خودکار صورت‌جلسه قرارهای آنلاین خود را تهیه کنید.

همچنین به‌زودی امکان Translate for me یا «ترجمه کن» به این سرویس اضافه خواهد شد. این ویژگی می‌تواند محتوای جلسه را هم‌زمان به ۶۹ زبان دنیا ترجمه کند.

هوش مصنوعی جدید گوگل میت؛ یک گام بزرگ روبه‌جلو

قابلیت‌های جدید گوگل میت به توسعه و گسترش ارتباطات کمک زیادی خواهد کرد. ضمن اینکه فرایند یادداشت‌برداری و تنظیم صورت‌جلسه را تسهیل می‌کند. موضوعی که برای انواع جلسات کاری به‌ویژه جلسات سازمانی کاربرد فراوانی دارد.

از همین رو در حال حاضر، گوگل این قابلیت‌های پیشرفته را برای کاربران سازمانی در نظر گرفته است. بااین‌حال انتظار می‌رود کاربران عادی نیز از پیشرفت‌های هوش مصنوعی گوگل میت بهره‌مند شوند.

هم‌اکنون ویژگی Take notes for me گوگل میت در حالت پیش‌نمایش است. کاربران می‌توانند محتوای صوتی جلسات خود را به محتوای متنی تبدیل کنند و آن را در اختیار داشته باشند.

انتظار می‌رود ویژگی «ترجمه کن» نیز اواخر ماه ژوئن منتشر شود. با این قابلیت جدید، زیرنویس‌های جلسات آنلاین به طور خودکار توسط هوش مصنوعی گوگل میت شناسایی و ترجمه می‌شوند.

هوش مصنوعی جدید گوگل میت به گسترش ارتباطات و دسترسی‌ها کمک زیادی خواهد کرد. دنیای فناوری منتظر خبرهای بعدی این هوش مصنوعی قدرتمند است.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید