کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

۱۲ برنامه کاربردی ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی و کامپیوتر

۱۲ برنامه کاربردی ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی و کامپیوتر

شناخت و استفاده از نرم ‌افزارهای مناسب برای ساخت تیزر تبلیغاتی، تأثیری باورنکردنی روی موفقیت کمپین‌های بازاریابی شما دارد! ساخت تیزر تبلیغاتی جذاب و حرفه‌ای، یکی از مهم‌ترین عوامل جذب مخاطب و افزایش فروش شماست. تیزرهای تبلیغاتی باید علاوه‌بر انتقال واضح پیام، جذابیت بصری نیز داشته باشند.

باهدف ساخت ویدئوهای تبلیغاتی جذاب، در این مقاله ۱۲ برنامه عالی و کاربردی برای کامپیوتر و گوشی را به شما معرفی می‌کنیم، اگر به‌دنبال بهبود کیفیت و جذابیت تیزرهای تبلیغاتی خود هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید!

بهترین برنامه های ساخت تیزر تبلیغاتی

اگر به عنوان شغل به آن نگاه کنید، پرداخت برای این برنامه‌ها ارزش دارد. بهترین و ساده‌ترین ابزارها عبارت‌اند از:

۱. Animaker؛ ساخت شخصیت‌های متحرک!

 پلتفرم آنلاین Animaker، به شما امکان ساخت ویدئوهای تبلیغاتی متحرک را می‌دهد؛ ساخت شخصیت‌های کارتونی منحصربه‌فرد، افزودن صدا و حالت چهره ویژه برای هریک، از قابلیت‌های جذاب این برنامه هستند. علاوه‌بر این، برنامه Animaker، متن را به گفتار (با صدای واقعی انسان!) تبدیل می‌کند.

این پلتفرم بیشتر از ۱۰۰ میلیون آهنگ، جلوه‌های صوتی مختلف و قالب‌های جذاب ویدئویی برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی حرفه‌ای را در اختیار شما می‌گذارد. رابط کاربری پلتفرم Animaker هم برای مبتدیان و هم حرفه‌ای‌ها، بسیار آسان است. باید بدانید که امکان فعالیت هم‌زمان روی یک پروژه در فضای آنلاین با هم‌تیمی‌هایتان وجود دارد و خروجی نهایی ویدئو با کیفیت ۴k است. اگر مشکلی برای پرداخت هزینه ندارید، این برنامه گزینه خوبی است.

۱۲ برنامه کاربردی برای ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی و کامپیوتر

۲. MiniTool MovieMaker؛ بهترین پلتفرم آنلاین

اگر به‌فکر ساخت ویدئوهای تبلیغاتی باکیفیت برای کسب‌وکار خود هستید، MiniTool MovieMaker بهترین گزینه پیش روی شما در سیستم‌عامل ویندوز است. رابط کاربری ساده این برنامه با ویژگی کشیدن و رها کردن ویدئو، فرایند ساخت تیزر تبلیغاتی را برای مبتدیان ساده می‌کند.

با داشتن مجموعه‌ وسیعی از افکت‌ها، موسیقی پس‌زمینه، استیکرهای متحرک و امکان آپلود فیلم با فرمت‌های مختلف، ویدئو تبلیغاتی نهایی از نظر بصری و صوتی، کیفیت بسیار بالایی خواهد داشت. با پلتفرم MiniTool MovieMaker به‌راحتی کلیپ‌های ویدئویی خود را برش دهید، بچرخانید یا معکوس کنید و کلیپی حرفه‌ای برای تبلیغ کسب‌وکارتان بسازید! مشکل این برنامه این است که لایسنس فقط برای یک سیستم ارائه میدهد.

۱۲ برنامه کاربردی برای ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی و کامپیوتر

۳. FlexClip؛ ساخت تیزر تبلیغاتی با هوش مصنوعی

ویرایشگر ویدئو آنلاین FlexClip به شما امکان ساخت تیزرهای تبلیغاتی فوق‌العاده با استفاده از کلیپ‌ها و عکس‌های تجاری‌تان را می‌دهد. هوش مصنوعی این برنامه، انواع قالب‌های ویدئویی خاص و اسکریپت دقیق برای تیزر تبلیغاتی‌تان می‌سازد و به‌صورت خودکار تصویر پس‌زمینه را حذف می‌کند. 

مطلب مرتبط: از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده کنیم یا نه؟

علاوه‌بر این، FlexClip با داشتن ویژگی‌های برجسته مانند اینتروهای سینمایی آماده، میلیون‌ها عکس استوک، امکان تبدیل ویدئو به GIF، برش، چرخش، افزودن موسیقی و واترمارک، شما را از استفاده از ابزارهای دیگر برای ساخت تیزر تبلیغاتی بی‌نیاز می‌کند. درنهایت هنگام ذخیره ویدئو، می‌توانید حجم و وضوح آن را براساس پلتفرم مدنظرتان تنظیم کنید. این برنامه تا ۱۲ ویدیو را به صورت رایگان برای شما درست می‌کند و پس از آن باید هزینه پرداخت کنید. هزینه آن ناچیز است.

۱۲ برنامه کاربردی برای ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی و کامپیوتر

۴. Moovly؛ متحرک کردن تمام اشیا

پلتفرم آنلاین Moovly به شما امکان ساخت ویدئو‌های تبلیغاتی و آموزشی در همه سبک‌ها (مانند کارتونی!) را می‌دهد. با این برنامه می‌توانید هم به‌صورت دستی و هم با استفاده از الگوهای آماده، تیزر تبلیغاتی خود را طراحی کنید.

Moovly از ویژگی کشیدن و رها کردن پشتیبانی می‌کند و به شما امکان متحرک‌سازی هر شی بصری در ویدئوی تبلیغاتی‌تان را می‌دهد. با این پلتفرم موسیقی پس‌زمینه و جلوه‌های صوتی خاص به تیزرتان بیفزاید، آن را برش دهید یا بچرخانید! همچنین پلتفرم Moovly از قابلیت تبدیل متن به گفتار در زبان‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. این برنامه به نسبت گران است.

۱۲ برنامه کاربردی برای ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی و کامپیوتر

۵. Adobe After Effects؛ هرآنچه نیاز دارید!

 برنامه Adobe After Effects یکی‌دیگر از نرم‌افزارهای قدرتمند ساخت ویدئوهای تبلیغاتی است؛ کاربرانی که اشتراک Creative Cloud دارند می‌توانند به‌صورت رایگان از این برنامه استفاده کنند. با After Effects ویدئوهای سه‌بعدی خیره‌کننده‌ با متن و لوگو‌های مختلف بسازید! همچنین این برنامه امکان افزودن موسیقی و جلوه‌های صوتی ویژه برای جذاب‌سازی فیلم تبلیغاتی‌ را به شما می‌دهد؛ با استفاده از After Effects متن‌هایی با جلوه‌های گرافیکی خاص، به ابتدای تیزرتان بیفزایید.

مطالب مرتبط:
انتخاب اسم کانال یوتیوب با هوش مصنوعی
ساخت زیرنویس برای ویدیوهای یوتیوب

علاوه‌بر این، استفاده از افکت‌های انتقال (Transition) برای جابه‌جایی نرم و زیبا بین صحنه‌های مختلف، به ویدئوی شما جلوه‌‌ای حرفه‌ای و سینمایی می‌بخشد. از دیگر ویژگی‌های کارآمد Adobe After Effects، ابزار روتوسکوپی است؛ با استفاده از ابزار روتوسکوپی به کمک هوش مصنوعی، اشیا یا افراد را از کلیپ‌های خود حذف کنید. 

۶. Movavi Video Editor؛ از کاربردی‌ترین ابزارها

اگر به‌دنبال یک ابزار قدرتمند ویرایش فیلم برای ساخت ویدئوهای تبلیغاتی جذاب هستید، Movavi Video Editor همه نیازهای شما را برآورده می‌کند. این نرم‌افزار بیش از ۱۶۰ فیلتر مختلف برای تغییر ظاهر، رنگ و روشنایی فیلم شما دارد. همچنین با وجود بیش از ۱۰۰ نوع افکت انتقال، جابه‌جایی بین صحنه‌های مختلف ویدئو نرم و روان انجام می‌شود.

با Movavi Video Editor هر فیلم یا عکسی را که نیاز دارید از کامپیوتر خود وارد برنامه کنید و سپس بخش موردنیازتان را برش دهید. پس از ویرایش، می‌توانید ویدئو خود را در فرمت‌های مختلف مانند 4K و HD دانلود کنید تا کیفیت آن حفظ شود. باید بدانید Movavi Video Editor ابزارهایی خاص برای تثبیت فیلم‌های لرزان دارد تا کیفیت نهایی بهتر شود. همچنین باوجود هوش مصنوعی، به‌راحتی پس‌زمینه و نویزهای مزاحم ویدئوهایتان را به‌صورت خودکار حذف کنید. این برنامه هم پولی است و بررسی کنید اگر برای شما مناسب بود، آن را خریداری و استفاده کنید.

مطالب مرتبط:
بهترین برنامه‌های هوش مصنوعی برای ادیت عکس و چهره

۷. Vyond؛ ساخت تیزرهای تبلیغاتی چند زبانه!

پلتفرم قدرتمند Vyond برای ساخت ویدئوهای تبلیغاتی از هوش مصنوعی بهره می‌برد و از مرحله اسکریپت‌نویسی تا تولید نهایی فیلم را به‌سرعت انجام می‌دهد. رابط کاربری Vyond بسیار ساده و کاربرپسند است و با داشتن تعداد زیادی الگو و تمپلیت منحصربه‌فرد، تیزری حرفه‌ای و زیبا برایتان طراحی می‌کند!

از ویژگی‌های مهم Vyond می‌توان به قابلیت تبدیل متن به گفتار اشاره کرد، این برنامه به‌راحتی متن نوشته‌شده را به‌ صوت تبدیل می‌کند و به ویدئو می‌افزاید. قابلیت حذف پس‌زمینه از هر صحنه و جایگزینی آن با صحنه‌ای دیگر، از دیگر ویژگی‌های برجسته Vyond است. این پلتفرم امکان ترجمه و افزودن زیرنویس به ویدئوهای تبلیغاتی در بیش از ۷۰ زبان را برای شما فراهم می‌کند؛ این ویژگی برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی برای شرکت‌های بین‌المللی بسیار کارآمد است. قیمت آن از ۲۵ دلار به بالا است.

۱۲ برنامه کاربردی برای ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی و کامپیوتر

۸. Typito؛ ساده‌ترین ابزار ساخت ویدیو تبلیغاتی 

ابزار آنلاین Typito با داشتن هوش مصنوعی، رابط کاربری ساده و صدها قالب ویدئویی آماده، به شما در ساخت تیزرهای تبلیغاتی خیره‌کننده کمک می‌کند. با این ابزار آنلاین به‌راحتی به ویدئوهای خود زیرنویس و موسیقی مدنظرتان را بیفزایید؛ همه این کارها، فقط با تکنیک کشیدن و رها کردن، انجام می‌شوند! 

از ویژگی‌های برجسته Typito امکان افزودن متن متحرک با صدها فونت و رنگ خاص است. همچنین این برنامه ویرایشگر صوتی داخلی دارد که به شما امکان افزودن و ترکیب موسیقی‌های مختلف را می‌دهد. برای ایجاد جلوه‌های حرکت آهسته با Typito، سرعت ویدئوهای خود را سریع یا آهسته کنید. در نهایت، امکان ذخیره تیزرهای تبلیغاتی با کیفیت بالا تا ۱۰۸۰P در این پلتفرم آنلاین وجود دارد! نسخه رایگان آن واتر مارک دارد. بهتر است نسخه پولی آن را خریداری کنید که هزینه آن ناچیز است.

۹. Adobe Premiere Rush؛ کاربردی‌ترین نرم‌افزار موبایل

برنامه ویرایش ویدئو Adobe Premiere Rush به‌طور اختصاصی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS طراحی شده است؛ بااین‌حال می‌توانید پروژه‌هایتان را با حساب Creative Cloud خود همگام‌سازی کنید و با استفاده از Premiere Pro یا نسخه دسکتاپ، آن‌ها را در کامپیوتر شخصی‌تان تکمیل کنید. برنامه Premiere Rush به شما اجازه فیلم‌برداری به‌صورت ساده یا پیشرفته (با تنظیم دستی فوکوس) را می‌دهد؛ پس از ضبط فیلم، عنوان، موسیقی متن و همپوشانی‌های گرافیکی را به آن بیفزایید.

ویژگی Auto Reframe در این برنامه به‌طور خودکار ناحیه اصلی عکس‌های منظره (Landscape) را شناسایی می‌کند و برای خروجی‌های عمودی، مانند ویدئوهای TikTok، آن‌ها را برش می‌دهد؛ با کمک این ویژگی، ویدئوهایی افقی، بدون از بین رفتن جزئیات مهم، به حالت عمودی تبدیل می‌شوند. در نهایت باید بدانید Adobe Premiere Rush اکنون با Adobe Express ترکیب شده است و امکانات بیشتری برای ویرایش و تولید محتوای خلاقانه فراهم می‌کند.

۱۲ برنامه کاربردی برای ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی و کامپیوتر

۱۰. Canva؛ ابزاری برای اینفلوئنسرها!

ابزار طراحی آنلاین Canva به صاحبان مشاغل کوچک، کارآفرینان و اینفلوئنسرها در تولید ویدئوهای حرفه‌ای و جذاب برای تبلیغات رسانه‌های اجتماعی‌شان کمک می‌کند. این برنامه هزاران قالب آماده برای انواع مختلف محتوا مانند پست‌های رسانه‌های اجتماعی، پوسترها، بروشورها و حتی ویدئوها دارد؛ با این قالب‌ها به‌سرعت، تیزری حرفه‌ای برای تبلیغ کسب‌وکارتان می‌سازید.

Canva همچنین امکان ویرایش فیلم را فراهم می‌کند؛ ویدئوهای خود را برش دهید و افکت‌های جذاب و متن به آن‌ها اضافه کنید. علاوه‌بر این، با این برنامه چندین کلیپ را در یک طرح‌بندی عمودی بچینید و از پوشش‌های (Overlays) مختلف برای جذابیت بیشتر آن‌ها استفاده کنید.

۱۱. CapCut Video Editor؛ بهترین نرم افزار ساخت تیزر با گوشی

برنامه رایگان ویرایش ویدئو CapCut توسط ByteDance، سازنده TikTok، طراحی شده است؛ با این برنامه، به کلیپ‌ها و عکس‌های خود، موسیقی پس‌زمینه و افکت‌های مختلف اضافه کنید. قابلیت ShortCut یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن CapCut است و فرایند ساخت ویدئوهای کوتاه را بسیار سریع و ساده می‌کند. همچنین در این برنامه امکان برش کلیپ‌ها و افزودن متن به آن وجود دارد. باید بدانید که در به‌روزرسانی‌های اخیر، ویژگی‌هایی مانند ردیابی حرکت (Motion Tracking) و افکت‌های صورت و بدن (مشابه Snapchat) نیز به این برنامه کاربردی اضافه شده است. 

۱۲ برنامه کاربردی برای ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی و کامپیوتر

برنامه ویرایش ویدئو CyberLink PowerDirector ابزاری قدرتمند برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه و حرفه‌ای در سیستم‌عامل اندروید و آی‌اواس است. نسخه موبایل این برنامه تقریباً همه ویژگی‌های نسخه دسکتاپ PowerDirector 365 را دارد. این برنامه به شما اجازه می‌دهد پروژه‌ها را در دو حالت عمودی یا افقی بسازید و عنوان و موسیقی متن به آن‌ها بیفزایید.

ویژگی کلیدهای رنگی (Color Keys) در برنامه CyberLink PowerDirector برای حذف پس‌زمینه ویدئو‌ها بسیار کاربردی است؛ از پس‌زمینه سبز استفاده و سپس آن را با یک تصویر یا فیلم دیگر جایگزین کنید! تولید زیرنویس خودکار (Auto Subtitles) از دیگر امکانات این برنامه است؛ پلتفرم CyberLink PowerDirector با استفاده از تکنولوژی تشخیص گفتار (Speech Recognition) زیرنویس‌هایی دقیق برای ویدئوهایتان تولید می‌کند. 

استفاده از نرم افزارهای ساخت تیزر تبلیغاتی؛ راز موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی شما!

نرم‌افزارهای ساخت تیزر تبلیغاتی، با ارائه امکانات و ویژگی‌های متنوع، به شما در ساخت ویدئوهایی حرفه‌ای و جذاب کمک می‌کنند؛ ویدئوهایی که دلیل تحول روند موفقیت بازاریابی شما هستند! علاوه‌بر ساخت تیزرهای تبلیغاتی، از این نرم‌افزارها برای تولید کلیپ‌های جذاب یوتیوب نیز استفاده کنید؛ ویدئوهای جذاب و باکیفیت، توجه مخاطبان بیشتری را جلب می‌کنند!

برای بهبود بازدید ویدئوهای یوتیوب و بهره‌برداری از همه امکانات این پلتفرم، از مشاوره‌های حرفه‌ای افراک استفاده کنید. افراک، با داشتن تخصص در زمینه تبلیغات یوتیوب، به شما راهکارهایی مؤثر برای افزایش بازدید و تعامل با مخاطبان ارائه دهد. با کمک مشاوره‌های افراک، ویدئوهای شما به بهترین شکل ممکن، دیده می‌شوند!

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید