کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

ابزارهای هوش مصنوعی برای تبدیل عکس به ویدیو

ابزارهای هوش مصنوعی برای تبدیل عکس به ویدیو

با پیشرفت تکنولوژی هوش مصنوعی به وجود آمد که امروزه به دلیل راحت‌تر کردن کارهای افراد، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. به عنوان مثال ابزار هوش مصنوعی تبدیل عکس به فیلم، قابلیت‌های زیادی دارد و باعث می‌شود شما بتوانید ویدیوهایی با کیفیت بالا ایجاد کنید.
با استفاده از ابزارهای مختلف هوش مصنوعی، می‌توانید عکس‌های دلخواه خود را به ویدیو تبدیل کنید. علاوه بر این، ابزار هوش مصنوعی تبدیل عکس به فیلم، دارای قابلیت ویرایش ویدیوها با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی است و می‌تواند اشتباهات املایی و گرامری را هم تشخیص دهد.
همچنین این ابزارهای پیشرفته می‌توانند از تصاویر و موسیقی‌های مرتبط با محتوا نیز استفاده کرده، به صورت خودکار زیرنویس‌هایی مرتبط با ویدیو ایجاد نمایند و حتی ویدیوها را برش داده و ترکیب کنند. در این مقاله از افراک به اطلاعات بیشتری در این مورد خواهیم پرداخت؛ پس همراه ما باشید.

انواع ابزارهای تبدیل عکس به ویدیو با هوش مصنوعی

انواع ابزار هوش مصنوعی تبدیل عکس به فیلم با کمک الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی، می‌توانند به صورت خودکار ویدیوهایی با کیفیت بالا تولید کنند. به این صورت کاربران، تولید عکس به فیلم را به راحتی و با سرعت انجام خواهند داد.

ولی توجه کنید که استفاده از هوش مصنوعی در تولید و ویرایش ویدیو باید با نظارت و بازبینی یک انسان انجام شود تا خروجی، کیفیت مناسبی داشته باشد. در ادامه انواع ابزارهای هوش مصنوعی برای تبدیل عکس به ویدیو را به شما معرفی می‌کنیم.

ابزار CapCut

CapCut یک ابزار هوش مصنوعی تبدیل عکس به فیلم است که شما می‌توانید با استفاده از موبایل یا کامپیوتر خود به آن دسترسی پیدا کرده و از قابلیت‌های آن بهره‌مند شوید. این ابزار دارای ویژگی‌های متعدد است که می‌تواند یک تجربه شگفت‌انگیز در زمینه ایجاد و ویرایش ویدیو محسوب شود.

شما می‌توانید با استفاده از CapCut، ویدیوهای خود را ادیت کرده، پس‌زمینه ویدیوهای خود را تغییر داده یا حذف کنید و حتی به آن‌ها جلوه‌های زیبایی اضافه کنید. بنابراین این ابزار دارای این قابلیت است که بتواند نیازهای شما مربوط به یک ویدیو را برطرف کند.

ابزار OpenCV

یکی دیگر از ابزار هوش مصنوعی تبدیل عکس به فیلم، OpenCV است که شما می‌توانید این ابزار را دانلود کرده و سپس به راحتی از آن استفاده کنید. باید بدانید که جهت استفاده از این ابزار نیاز به دانش یا تخصص فنی دارید و به طور معمول کار با این ابزار نیز برای کسانی که تجربه‌ای در کار با پایتون ندارند، سخت است. ولی در حالت کلی پس از اینکه این ابزار را نصب کردید، می‌توانید تصاویر مورد نظر خود را با هم ترکیب کرده و با فریم‌های تصویر نیز کار کنید.

ابزارهای هوش مصنوعی برای تبدیل عکس به ویدیو

ابزار Ffmpeg

Ffmpeg نیز یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند هوش مصنوعی برای تبدیل عکس به ویدیو است. شما می‌توانید پس از نصب، از این ابزار درخواست کنید که عکس مورد نظر شما را به ویدیو تبدیل کند. این ابزار می‌تواند در اکثر سیستم عامل‌ها نصب شود. شما می‌توانید به آسانی آن را از سایت رسمی FFmpeg  دانلود کرده و بعد روی سیستم عامل خود نصب کنید؛ به این شکل می‌توانید از قابلیت‌های آن بهره‌مند شوید.

مطالب مرتبط با هوش مصنوعی:
بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا

ابزارهای هوش مصنوعی برای سئو سایت

ابزار PyTorch

این ابزار یک کتابخانه محاسبات علمی و یادگیری متن باز است که در زبان پایتون پیاده سازی شده و برای توسعه و اجرای الگوریتم شبکه‌های عصبی استفاده می‌شود. با استفاده از کتابخانه PyTorch می‌توانید عکس‌های مورد نظر خود را به فیلم تبدیل کنید. این ابزار، بسیار ساده، با قدرت و انعطاف پذیری بالا است.

ابزار LeiaPix Converter

LeiaPix Converter نیز از دیگر ابزارهای هوش مصنوعی تبدیل عکس به فیلم به حساب می‌آید. کار با این ابزار راحت و ساده است و شما باید بعد از اینکه یک حساب کاربری ایجاد کردید، تصاویر دلخواه خود را آپلود کنید و ویدیوی خود را بسازید.

استفاده از این ابزار رایگان است و شما حتی می‌توانید مواردی مانند: مدت زمان، زاویه دید و حالت ویدیو را با توجه به نیاز خود تغییر دهید.

ابزارهای هوش مصنوعی برای تبدیل عکس به ویدیو

ابزار Animated Drawings

با ابزار Animated Drawings کافی است تصویری از شخصیت نقاشی شده خود را آپلود کنید. لازم به ذکر است که چند قالب نقاشی نیز در سایت وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها، نحوه عملکرد و کارکرد این ابزار را یاد بگیرید. اگر مواردی که می‌خواهید در ویدیو اعمال شود را با دقت انتخاب کنید، خروجی ارائه شده توسط این ابزار موردپسند شما خواهد بود.

از کتابچه های الکترونیکی بخوانید

راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب

ابزار D-ID

ابزار هوش مصنوعی D-ID، خود را به‌ عنوان یک پلتفرم برای ساخت آواتارهای دیجیتالی سخنگو و متحرک معرفی کرده است. نکته مهم این است که این پلتفرم از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید برای بیان متن‌های فارسی از آن استفاده کنید.

کار با این ابزار بسیار ساده است و برای ساخت ویدیو فقط کافی است یک حساب کاربری برای خود ایجاد کرده و به داشبورد خود دسترسی پیدا کنید. بعد از اینکه آواتار سخنگو را انتخاب کردید یا پس از آپلود عکس خودتان، در سمت راست داشبورد می‌توانید متن خود را یادداشت کنید تا متن مورد نظر شما با زبان، صدا و حتی حالت‌های مختلفی بیان شود. (می‌توانید صدای خود را هم آپلود کنید تا متن دلخواه شما با صدای شما بیان شود)

ساخت ویدیو با این ابزار رایگان است و شما می‌توانید ویدیوهای ساخته شده را به صورت رایگان دانلود کرده یا آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. البته ویدیوها دارای واترمارک خواهند بود؛ ولی از آنجایی که این ابزار دارای قابلیت‌های زیادی است، ممکن است این مورد چندان به چشم نیاید.

شما میتوانید برای ساخت کمپین های گوگل ادز به صورت دستی و یا با کمک هوش مصنوعی اقدام کنید. برای ساخت کمپین های گوگل ادز به کمک هوش مصنوعی بخوانید: چگونه با هوش مصنوعی کمپین گوگل ادز ایجاد کنیم؟

ابزار HeyGen

ابزار HeyGen از ابزار هوش مصنوعی تبدیل عکس به فیلم است که شما می‌توانید با استفاده از آن ویدیوهای با کیفیتی تولید کنید. البته ویدیوهای دانلود شده توسط این ابزار، دارای واتر مارک هستند؛ ولی HeyGen برای فیلم‌های آموزشی و یا تبلیغاتی، آواتارهای مناسبی را ارائه می‌کند.

درواقع باید گفت که این ابزار تقریبا مانندD-ID  است و شما می‌توانید برای بیان یک مطلب نیز از آن استفاده کنید. جهت انجام این کار قادر هستید که از آواتارهای آماده خود سایت استفاده نمایید و یا از خودتان، تصویری را آپلود کنید.

سخن پایانی

در این مقاله از افراک به بررسی انواع بهترین ابزار هوش مصنوعی تبدیل عکس به فیلم، پرداختیم تا شما با آن‌ها آشنا شده و با نصب ابزار دلخواه خود از قابلیت‌های آن بهره‌مند شوید. برخی از ابزارهای معرفی شده بسیار ساده هستند و شما به راحتی و به صورت رایگان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال، می‌توانید آن را از بخش دیدگاه‌های این مقاله با ما به اشتراک بگذارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به سوال شما پاسخ دهند.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید