کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

۱۰ مورد از بهترین بازی‌های اکشن و جنگی ۲۰۲۴

۱۰ مورد از بهترین بازی‌های اکشن و جنگی ۲۰۲۴

در میان گروه‌های بازی‌های ویدیویی، ژانر جنگی یکی از محبوب‌ترین ژانرهایی است که کاربران می‌خواهند آن را امتحان کنند؛ زیرا بیش‌تر افراد تجربه حضور در این موقعیت‌ها را ندارند و می‌خواهند برای یک بار هم که شده آن را امتحان کنند. هر ساله نمونه‌هایی از بازی‌های جنگی تولید و عرضه می‌شوند و در برخی نمونه‌ها به دلیل عظیم بودن پروژه، فقط نسخه اولیه آن در دسترس مردم قرار می‌گیرد. اما اگر می‌خواهید تجربه هیجان‌انگیزترین‌ها را داشته باشید، لیست بهترین بازی های اکشن و جنگی ۲۰۲۴ در این مقاله از افراک را از دست ندهید!

۱. Call of Duty: Black Ops 6

کال آف دیوتی یکی از آن سری بازی‌هایی است که همه افراد در هر سن و سالی حداقل یک نسخه قدیمی یا جدید آن را بازی می‌کنند. اما اگر شما هم قصد دارید با استریم کردن این بازی به کسب درآمد از یوتیوب بپردازید، خبر خوب این است که جدیدترین سری این بازی تحت عنوان Black Ops 6 یا فصل تاریک جدیدی در ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴(۴ آبان ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد. البته اکنون مشترکان گیم پس و کسانی که بازی را پیش خرید کردند می‌توانند به نسخه بتای این بازی دسترسی داشته باشند. همچنین در تاریخ ۶ تا ۹ سپتامبر (۱۶ تا ۱۹ شهریور) هم نسخه بتای عمومی آن با ۶ نقشه و ۶ مود در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد. 

داستان Call of Duty: Black Ops 6 به عنوان یکی از بهترین بازی های اکشن و جنگی ۲۰۲۴ به اوایل دهه ۹۰، یعنی دوره تحول در سیاست جهانی برمی‌گردد که جنگ سرد پایان یافته بود و ایالات متحده آمریکا به عنوان یک ابر قدرت شناخته می‌شد. با گیم پلی مهیج و جاسوسی این بازی از کمپانی اکتیویژن می‌توانید نبردهای تک نفره، چند نفره و چالش حضور زامبی‌ها را تجربه کنید.

۱۰ مورد از بهترین بازی‌های اکشن و جنگی ۲۰۲۴

داستان بازی Call of Duty: Black Ops 6

داستان این بازی بیش‌تر بر اساس واقعیت است و در آن شاهد حمله کشور عراق با رهبری صدام به کویت هستیم که آمریکا تلاش می‌کند این کشور را نجات دهد و این واقعه به جنگ خلیج شهرت دارد. اگر نسخه‌های قبلی بلک آپس را بازی کرده باشید، فرانک وودز را می‌شناسید که اکنون به دلیل بلاهایی که سر اومده، او را روی ویلچر می‌بینید. از آنجایی که این کهنه سرباز توانایی لازم برای جنگیدن را ندارد، cia به او پیشنهاد جدیدی برای کار داده است که خیلی دور از خصوصیات رفتاری او نیست. جایگزین وودز در میدان نبرد، شخصی به نام مارشال است که شباهت‌های زیادی به فرانک وودز دارد.

۱۰ مورد از بهترین بازی‌های اکشن و جنگی ۲۰۲۴

در نهایت با توجه به اینکه نتایج جنگ و آثار آن، افتضاحات زیادی به بار می‌آورند، وودز و مارشال از خدمت تعلیق می‌شوند. به همین دلیل سعی دارند با یاغی‌گری، گروه مخفیانه‌ای تشکیل و به کار موردعلاقه خود ادامه دهند. امکان حرکت همه جانبه بازیکنان، گیم پلی داینامیک با ارائه لحظه به لحظه جزئیات، امکان بازی به‌صورت ۲ به ۲ یا ۶ به ۶ و Round-Based Zombies به عنوان پرطرفدارترین حالت بازی از ویژگی‌های جذاب Call of Duty: Black Ops 6 هستند.

عنوان بازیCall of Duty: Black Ops 6
تاریخ اولیه انتشار۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ (۴ آبان ۱۴۰۳)
توسعه‌دهندگانTreyarch، Raven Software، Infinity Ward، Demonware و…
ناشراکتیویژن
نسخه‌های منتشرشدهپلی‌استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X و سری S و ویندوز
ژانرتیراندازی اول شخص

۲. Dragon’s Dogma II

از عرضه اولین نسخه Dragon’s Dogma تقریبا چیزی حدود ۱۲ سال می‌گذرد و شرکت کپکام به دلیل مورد توجه قرار گرفتن این نسخه از بازی خود تصمیم به ساخت نسخه دوم از آن گرفت. در نهایت بازیDragon’s Dogma II در سال ۲۰۲۲ معرفی و اکنون در سال ۲۰۲۴ عرضه شد. درگنز دوگما به عنوان یکی از بهترین بازی های اکشن و جنگی ۲۰۲۴ نسبت به دیگر بازی‌های موجود در بازار، نقش آفرینی متفاوتی دارد. به همین دلیل شما می‌توانید با استفاده از ویژگی‌های متمایز آن به درآمدزایی در پلتفرم‌هایی مثل یوتیوب بپردازید.

۱۰ مورد از بهترین بازی‌های اکشن و جنگی ۲۰۲۴

داستان این بازی مربوط به نبرد میان اریزن‌ها و تعدادی اژدها مربوط می‌شود. با شروع بازی، شما در موقعیتی قرار می‌گیرید که یک اریزن هستید که قصد دارند مراسم تاج‌گذاری را برای او در ورن ورث، پایتخت ورموند انجام دهند. اما نوشیدنی مسموم‌کننده‌ای به او داده می‌شود که به دلیل از دست دادن حافظه کاراکتر بازی، خود را به عنوان یک برده در معدن پیدا می‌کنید. سپس با ادامه یافتن بازی برای دستیابی به حقیقت‌ها و بازپس گرفتن جایگاه اریزن یا شخصیت اصلی بازی باید به ماجراجویی ادامه دهید.

عنوان بازیDragon’s Dogma II
تاریخ اولیه انتشار21 مارچ 2024 (2 فروردین 1403)
توسعه‌دهندگانCapcom
ناشرCapcom
نسخه‌های منتشرشدهGeForce Now، پلی‌استیشن 5، ایکس باکس سری X و سری S و ویندوز
ژانربازی نقش ‌آفرینی اکشن و بازی مبارزه‌ای

۳. Manor Lords

پس از گذشت سال‌ها از انتشار خبر ساخت نرم‌افزار بازی متمایزی میان بازی‌ها با موضوع استراتژی، در ماه‌های اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳ بود که گرگ استیچن به عنوان سازنده این بازی در استودی مستقل Slavic Magic توانست نمونه اولیه آن را عرضه کند. این نمونه با هدف رفع ایرادات نهایی منتشر شد که در همین مدت کم هم طرفداران زیادی پیدا کرد. به‌گونه‌ای که می‌توان گفت منر لردز به‌ عنوان یکی از بهترین بازی های اکشن و جنگی ۲۰۲۴ در نوع استراتژی و شهرسازی شناخته می‌شود.

۱۰ مورد از بهترین بازی‌های اکشن و جنگی ۲۰۲۴

برخلاف سایر بازی‌ها با موضوع استراتژی و شهرسازی، منر لردز با شبیه‌سازی دوران قرون وسطی برای شما، گیم پلی جذاب‌تری هم دارد. یعنی شما با هر بار ورود به بازی، آن را از اول شروع نمی‌کنید و در کنار ساخت شهر و توسعه آن به جنگ با رقبا هم می‌پردازید. در واقع شما به عنوان یک لورد وظیفه دارید برای دفاع از قلمرو خود با سایر دشمنان بجنگید.

عنوان بازیManor Lords
تاریخ اولیه انتشار۲۶ آپریل ۲۰۲۴(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
توسعه‌دهندگانSlavic Magic
ناشرHooded Horse
نسخه‌های منتشرشدهAmazon Luna، GeForce Now، پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X و سری S و ویندوز
ژانربازی شهرسازی، بازی جنگی تاکتیکی و…

۴. Star Wars Outlaws

یوبیسافت، یکی از آن کمپانی‌های سازنده بازی است که گیمرهای حرفه‌ای آن را فقط به تولید بازی‌هایی با چک لیست بلند بالا می‌شناسند. این بار این کمپانی با انتشار بازی Star Wars Outlaws تمام سنت‌های قدیمی خود را شکسته و بازی خود را با روش جدیدی پیش برده است. به همین دلیل یکی از بهترین بازی های اکشن و جنگی ۲۰۲۴ که نباید فرصت نصب آن را از دست ندهید، بازی جهان باز جنگ ستارگان است.

۱۰ مورد از بهترین بازی‌های اکشن و جنگی ۲۰۲۴

در این بازی جگ ستارگان هیچ شخصیت آشنایی نمی‌بینید و تمام کاراکترها جدید هستند. همچنین یوبیسافت محیطی جدید با بیش‌ترین جزئیات را برای این بازی طراحی کرده است. بر خلاف بسیاری از بازی‌هایی که شخصیت اصلی داستان، اخلاقی خوب و مثبت دارد، در این بازی Kay Vess به عنوان کاراکتر اصلی این بازی، فردی خلافکار و دزد است. البته کِی در این دنیای بی‌رحم تنها نیست و یک شخصیت بامزه و دوستداشتنی به نام نیکس هم او را همراهی می‌کند.

عنوان بازیStar Wars Outlaws
تاریخ اولیه انتشار۲۷ آگوست ۲۰۲۴ (۶ شهریور ۱۴۰۳)
توسعه‌دهندگانMassive Entertainment
ناشریوبیسافت
نسخه‌های منتشرشدهGeForce Now، پلی‌استیشن 5، ایکس باکس سری X و سری S و ویندوز
ژانربازی اکشن ماجراجویی و بازی ویدیویی تیرانداز

۵. Gray Zone Warfare

در رقابت با بازی‌های مهمی مانند Escape from Tarkov‌ و Ghost Recon، استودیو MadFinger تصمیم گرفت یکی از بهترین بازی های اکشن و جنگی ۲۰۲۴ را تحت عنوان Gray Zone Warfare بسازد. همچین نسخه اولیه این بازی را در ۳۰ آپریل ۲۰۲۴(۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) منتشر کرد. یک بازی اکسترکشن شوتر تاکتیکی که المان‌ها و جزئیات آن کاملا واقع‌گرایانه هستند. طی دو روز بعد از انتشار نسخه اولیه بازی Gray Zone Warfare، حدود ۴۰۰ هزار نسخه از آن به فروش رفت.

۱۰ مورد از بهترین بازی‌های اکشن و جنگی ۲۰۲۴

گیم پلی این بازی در یک جزیره خیالی در بخش‌های جنوبی قاره آسیا با مساحت ۴۲ کیلومترمربع رخ می‌دهد که در آن وقایع مرموزی اتفاق می‌افتند. سازندگان این بازی می‌گویند که کاربران می‌توانند از سیستم شخصی‌سازی‌شده پیشرفته اسلحه نیز در آن استفاده کنند. با شروع بازی حدود ۴۸ بازیکن به داخل زمین می‌آیند و کاربران می‌توانند به‌صورت فردی یا گروه‌های ۴ نفره در حالت‌های PvEvP یا PvE مشغول بازی شوند. روند بازی Gray Zone Warfare به این شکل است که بعد از ورود به جزیره باید تسک‌های مختلفی را که برای شما تعریف شدند، انجام دهید.

عنوان بازیGray Zone Warfare
تاریخ اولیه انتشار۳۰ آپریل ۲۰۲۴(۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
توسعه‌دهندگانMadfinger Games
ناشرMadfinger Games
نسخه‌های منتشرشدهGeForce Now و ویندوز
ژانربازی آنلاین انبوه چند نفره و بازی ویدیویی شوتر

۶. League of Legends

Riot Games به عنوان یکی از بهترین ناشران بازی‌های آنلاین در سال ۲۰۰۹ بود که League of Legends را منتشر کرد. یک بازی که با در نظر گرفتن رتبه‌بندی برای کاربران، رقابت میان آن‌ها را چالشی‌تر و سخت‌تر می‌کند. اما آیا می‌دانید چرا این بازی را در لیست بهترین بازی های اکشن و جنگی ۲۰۲۴ قرار دادیم؟ طی نظرسنجی که در twitchtracker.com صورت گرفته، این بازی در سپتامبر ۲۰۲۴(شهریور ۱۴۰۳) تا به امروز ۱۳۷k ویو داشته و در جایگاه دوم این لیست قرار گرفته است. البته لیستی که می‌بینید هر روز به‌روزرسانی می‌شود و آمار جدیدی را در آن مشاهده می‌کنید.

لیگ آف لجندز که یوتیوبرها آن را با اختصار LOL می‌نامند، یک بازی آنلاین و نبردی میان گروه‌های ۵ نفره است. این نبرد میان تعدادی اژدها و قهرمان‌های این بازی صورت می‌گیرد که هر یک توانایی‌های مختلفی برای بازی دارند. در این بازی رقابتی هر تیم می‌خواهد هسته اصلی آن را منحل کند؛ اما تیمی پیروز است که اطلاعات بیش‌تری از این بازی داشته باشد و ترفندهای برنده شدن در این نبرد را بشناسد. یادتان باشد قهرمانی که شما انتخاب می‌کنید در ابتدا بسیار ضعیف است. ولی با گذشت زمان و باز کردن گزینه‌هایی برای ارتقا، قوی‌تر می‌شود. همچنین شما در این بازی باید تمام تلاشتان را به‌ کار بگیرید که پایگاه‌های دشمن را از میان بردارید. پایگاه‌هایی که از چندین برجک تشکیل شدند و دشمن در هر لحظه مانع ورود شما به پایگاه خود می‌شود.

۱۰ مورد از بهترین بازی‌های اکشن و جنگی ۲۰۲۴

اگر شما هم به دنبال راهی برای داشتن درآمد از یوتیوب هستید، انتشار بخش‌هایی از این بازی که مراحل آن را می‌گذرانید یا استریم کردن می‌توانند گزینه‌های خوبی برای درآمدزایی از طریق بازی LOL باشند. علاوه بر این از سال ۲۰۱۵ به اینور، Mid-Season Invitational (MSI) به عنوان یک تورنمنت سالانه برگزار می‌شود که پلیرها در لول حرفه‌ای این بازی را انجام می‌دهند و برندگان آن جوایزی را کسب می‌کنند.

عنوان بازیLeague of Legends
تاریخ اولیه انتشار۲۷ اکتبر ۲۰۰۹ (۶ آبان ۱۴۰۳)
توسعه‌دهندگانRiot Games
ناشرRiot Games
نسخه‌های منتشرشدهمک و ویندوز
ژانربازی اکشن نقش آفرینی و نبرد آنلاین چند نفره

۷. VALORANT

ولورانت نام یکی دیگر از بازی‌هایی است که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد؛ اما در همان لیست سایت twitchtracker.com (در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۴۰۳) با ۸۹/۱K ویو توانست در جایگاه چهارم قرار بگیرد. بعد از گذشت ۱۰ سال از رونمایی پروژه قبلی رایت گیمز تحت عنوان لیگ آف لجندز، بازی‌های جدیدی معرفی شدند که ولورانت یکی از نمونه‌های متفاوت آن بود.

۱۰ مورد از بهترین بازی‌های اکشن و جنگی ۲۰۲۴

بازی Valorant یک بازی تیراندازی اول شخص است که در آن تیم‌های ۵ نفره با شخصیت‌های غیرتکراری طی ۲۴ راند به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند. گیم پلی بازی هم مشابه خنثی‌سازی بمب در Counter-Strike است که کاربران این بازی انجام می‌دادند. شما می‌توانید در حالت‌های بدون امتیاز، اسپایک راش، رقابتی و سوییفت پلی این بازی را انجام دهید.

عنوان بازیVALORANT
تاریخ اولیه انتشار۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۳ خرداد ۱۳۹۹)
توسعه‌دهندگانRiot Games
ناشرRiot Games
نسخه‌های منتشرشدهپلی‌استیشن 5، ایکس باکس سری X و سری S و ویندوز و اندروید
ژانرشوتر تاکتیکال

۸. Fortnite

شرکت بازی‌سازی Epic Games با انتشار بازی فورتنایت در سال ۲۰۱۷ توانست مشابه بازی‌های دیگری مانند Apex Legends و Call of Duty: Warzone مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد و توجه کاربران متنوعی را به خود جلب کند. با وجود انتشار این بازی در حدود ۷ سال پیش، هنوز هم نام آن را در لیست بهترین بازی های اکشن و جنگی ۲۰۲۴ می‌بینید. به‌گونه‌ای که در لیستی از محبوب‌ترین بازی‌های منتشر‌شده در سایت statista.com در ماه ژوئن ۲۰۲۴ (خرداد ۱۴۰۳) می‌توانید نام فورتنایت را در اولین رتبه ببینید که حدود ۷۶۳۲۶۶ استریمر در توییچ آن را بازی کردند.

۱۰ مورد از بهترین بازی‌های اکشن و جنگی ۲۰۲۴

فورتنایت یک بازی آنلاین در ژانر بتل رویال یا حفظ بقا است جزو بهترین بازی های درآمدزا است که بعد از فرود با یک چتر آبی در جزیره‌ای امن باید با دشمنان بجنگید تا برنده شوید. در آغاز این جنگ فقط یک کلنگ و نقشه دارید تا بتوانید سرپناهی امن برای محافظت از جان خود در برابر دشمن‌ها بسازید و اسلحه‌هایی را برای جنگیدن با دشمنان پیدا کنید. برای حرفه‌ای شدن در این بازی باید نقشه‌خوانی را به خوبی بلد باشید و بهترین اسلحه‌ها را برای هر موقعیتی انتخاب کنید.

عنوان بازیFortnite
تاریخ اولیه انتشار۲۱ جولای ۲۰۱۷ (۳۰ تیر ۱۳۹۶)
توسعه‌دهندگانEpic Games
ناشرEpic Games
نسخه‌های منتشرشدهNintendo Switch، GeForce Now، ایکس باکس وان و…
ژانربازی بتل رویال و تیراندازی سوم شخص

۹. Black Myth: Wukong

بالاخره بعد از ۴ سال انتظار، استودیو Game Science تصمیم گرفت بازی Black Myth: Wukong را که ریشه در اساطیر چینی دارد، در ۲۰ آگوست ۲۰۲۴ (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) منتشر کند. کشور چین با انتشار این بازی توانسته سروصدای زیادی میان کاربران و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی به پا کند؛ به‌گونه‌ای که بازی بلک میث ووکونگ به عنوان یکی از بهترین بازی های اکشن و جنگی ۲۰۲۴ توانسته طی مدت دو هفته پس از انتشار خود به اندازه ۱۸ میلیون نسخه به فروش برسد.

۱۰ مورد از بهترین بازی‌های اکشن و جنگی ۲۰۲۴

بدون شک بازی Black Myth: Wukong مانند سایر بازی‌های ژانر اکشن، بی‌عیب و نقص نیست. اما می‌توانیم بگوییم که یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های این ژانر است که شما را تا ساعت‌های زیادی در اعماق جنگیدن و مبارزه با دشمنان فرو می‌برد. شما در ۶ فصل مختلف با کاراکترهای متفاوت باید با دشمنان بجنگید و اولین فصل مبارزه شما با پیرمرد قد کوتاهی آغاز می‌شود که این کاراکترها به شخصیت اصلی داستان هم کمک می‌کنند. موسیقی و گرافیک جذاب این بازی در کنار گیم پلی هیجان‌انگیز، جذابیت Black Myth: Wukong را برای انتخاب چندین برابر کرده است.

عنوان بازیBlack Myth: Wukong
تاریخ اولیه انتشار19 آگوست 2024 (29 مرداد 1403)
توسعه‌دهندگانGame Science
ناشرGame Science
نسخه‌های منتشرشدهGeForce Now، پلی‌استیشن 5، ایکس باکس سری X و سری S و ویندوز
ژانربازی ماجراجویی، بازی پروازی و اکشن نقش آفرینی

۱۰. Free Fire

شرکت خدمات دیجیتالی با نام Garena بود که بازی فری فایر را در ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر کرد. این بازی در سال ۲۰۱۹ به‌ عنوان پردانلودترین و در سال ۲۰۲۱ به پرسودترین بازی آمریکا تبدیل شد. با گذشت این همه سال، Free Fire به عنوان یکی از بهترین بازی های اکشن و جنگی ۲۰۲۴ هم شناخته می‌شود. از آنجایی که نسخه موبایلی فری فایر هم برای اندروید و IOS قابل دانلود است، شما می‌توانید از طریق این بازی یا بازی‌های دیگری مانند پابجی و فورتنایت به کسب درآمد از گوشی بپردازید.

۱۰ مورد از بهترین بازی‌های اکشن و جنگی ۲۰۲۴

اگر بخواهیم یکی دیگر از بازی‌های برتر بتل رویال را معرفی کنیم، فری فایر هم در این لیست قرار می‌گیرد. طی این بازی، بازیکنان از هواپیما در بخشی از یک جزیره فرود می‌آیند و مشابه بازی‌های این سبک باید به پیدا کردن وسایل لازم برای جنگیدن با دشمن بپردازند و در نهایت با حذف دشمنان، پیروز میدان شوند. در واقع شما یکی از ۵۰ بازیکنی هستید که در این جزیره فرود می‌آید و می‌توانید به‌صورت تک نفره یا تیم‌های ۲ یا ۴ نفره بجنگید.

عنوان بازیFree Fire
تاریخ اولیه انتشار۸ دسامبر ۲۰۱۷(۱۷ آذر ۱۳۹۶)
توسعه‌دهندگانGarena International و 111dots Studio
ناشرGarena International
نسخه‌های منتشرشدهاندروید و ios
ژانربازی ویدیویی شوتر و بتل رویال گیم

سخن پایانی

اکنون به انتهای این مقاله رسیدیم و با ۱۰ نمونه از بهترین بازی های اکشن و جنگی ۲۰۲۴ آشنا شدیم. این روزها راه‌های زیادی برای کسب درآمد وجود دارند که استریم کردن یا انتشار ویدیوی بازی خود در یوتیوب یکی از بهترین راه‌هایی است که می‌تواند به شما کمک کند. اگر هنوز هم این کار را انجام نداده‌اید، می‌توانید از همین لیست بازی‌ها شروع کنید و برای نقد کردن درآمد خود از یوتیوب یا سایر شبکه‌های اجتماعی از متخصصان افراک کمک بگیرید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در این باره، از طریق راه‌های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید یا سوالات خود را در بخش نظرات همین صفحه بنویسید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهند.

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید