ثبت تبلیغات در گوگل
ثبت

بهترین سایت‌های ثبت آگهی رایگان در گوگل

بهترین سایت‌های ثبت آگهی رایگان در گوگل

از آنجایی که همچنان مردم نیاز خود را از طریق گوگل رفع میکنند، گوگل بهترین راه برای درج آگهی و دیده شدن است. اگر این آگهی را بتوان به صورت رایگان تبلیغ کرد که چه بهتر! اگرچه برای تبلیغات، هرچه هزینه کنید به نفع خودتان است، اما در ادامه، روش های ثبت آگهی رایگان در گوگل و همچنین سایت‌هایی برای ثبت آگهی معرفی میکنیم.

روش‌های ثبت آگهی رایگان در گوگل

فراموش نکنید که برای بیزنس خود هرچه هزینه کنید کم است! اما اگر کسب و کار کوچکی دارید و یا تازه شروع به کار کرده اید، برای دیده شدن از روش های زیر استفاده کنید.

۱. Google My Business (گوگل مای بیزنس)

در google my business حساب باز کنید و کسب و کار خود را در آن ثبت کنید. البته که متاسفانه این روش در حال حاضر برای ایران امکان پذیر نیست. اما امیداریم در آینده دوباره بتوانیم از گوگل بیزنس استفاده کنیم.

بهترین سایت‌های ثبت آگهی رایگان در گوگل

۲. google map ( گوگل مپ)

گزینه بهتر برای ما، استفاده از گوگل مپ است. آدرس خود را به همراه اسم شرکتتان در گوگل مپ ثبت کنید. اما برای ثبت اطلاعات بیشتر از کسب و کارتان، نیاز به گوگل بیزنس است که برای ما امکان پذیر نیست. پس از گوگل مپ در ایران فقط برای ثبت لوکیشن شرکت میتوان استفاده کرد.

بهترین سایت‌های ثبت آگهی رایگان در گوگل

۳. گوگل ادز (google ads)

از گوگل ادز برای ثبت آگهی در صفحه اول گوگل استفاده کنید. با کمترین هزینه، مشتریان خود را به صورت هدفمند نشانه‌گیری کنید و آگهی خود را فقط به آنها نشان دهید.

بهترین سایت‌های ثبت آگهی رایگان در گوگل

۴. بهترین سایت‌های ثبت آگهی رایگان

سایت هایی که به صورت رایگان و یا با کمترین هزینه می‌توانید در آن آگهی ثبت کنید عبارت‌اند از:

دیوار محبوب‌ترین پلتفرم ثبت آگهی خرید و فروش کالای نو و دست دوم، املاک، خودرو، استخدام، لوازم خانه و خدمات است. کار با سایت و اپلیکیشن دیوار بسیار راحت است. ثبت آگهی در آن رایگان است اما برای دیده شدن بیشتر، نیاز به پرداخت هزینه ناچیز دارد.

بهترین سایت‌های ثبت آگهی رایگان در گوگل

بعد از دیوار، شیپور مرجع نیازمندیهای رایگان خرید و فروش خودرو، املاک و آپارتمان، گوشی موبایل و تبلت، موتور سیکلت، لوازم خانگی، لوازم دست دوم، استخدام و خدمات در ایران است. کار با شیپور نیز راحت است و شما به صورت رایگان می‌توانید در شیپور آگهی درج کنید.

از محبوب‌ترین سایت‌های نیازمندی رایگان خرید خودرو و موتور سیکلت صفر دست دوم یا کارکرده است. باما محبوب ترین پلتفرم برای ماشین است. البته که برای خرید و فروش بهتر است همزمان از چند پلتفرم استفاده کنید.

ترب فروشندگان و خریداران کالا را هدف قرارداده است و می‌خواهد نیاز آن‌ها را برطرف کند. با ثبت نام در سایت ترب و متصل کردن سایت خود به آن، فروشنده شدن در ترب را شروع کنید.

دیجی‌کالا بزرگرین و معتبرترین فروشگاه آنلاین است. پشتیبانی خوب این پلتفرم، کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. شما در دیجی کالا میتوانید ثبت نام کنید و محصولات خود را از طریق آن بفروشید. شما دیجی کالا را برای فروش محصولات خود ترجیح می‌دهید یا دیجی‌کالا؟

بهترین سایت‌های ثبت آگهی رایگان در گوگل

از دیگر سایت‌های درج آگهی در ایران که دسته‌بندی‌های مختلفی از جمله املاک، خودرو، و خدمات را پوشش می‌دهد، ایستگاه است. کاربر زیادی ندارد بنابر این بهتر است صرفا برای دیده شدن بیشتر در ایستگاه تبلیغ کنید و خیلی انتظار فروش نداشته باشید.

سایتی که است که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا خدمات و محصولات خود را به‌طور رایگان معرفی کنند. کسبینو هم کاربر زیادی ندارد اما آینده خوبی برای این سایت میبینم.

نیاز روز از بهترین سایت های ثبت آگهی رایگان است. در نیاز روز هم برای استفاده از ویژگی های بیشتر و فروش بیشتر، بهتر است هزینه پرداخت کنید. محصولات و خدمات خود را در نیاز روز ثبت کنید و افزایش تماس را تجربه کنید.

کلام آخر

از سایت هایی که معرفی شد، می‌توانید برای ثبت تبلیغات خود در گوگل استفاده کنید. و اگر تصمیم دارید در صفحه اول گوگل تبلیغ کنید، پیشنهاد میکنم از افراک برای گوگل ادز کمک بگیرید. کارشناسان باتجربه افراک، بهترین نتیجه را برای شما رقم خواهند زد.

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید