کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

چالش هایی برای افزایش سابسکرایب یوتیوب

چالش هایی برای افزایش سابسکرایب یوتیوب

امروزه نزدیک 15 میلیون نفر در یوتیوب فعال هستند بنابراین می توان گفت تقریبا هر فردی یک کانال یوتیوب دارد. اکثر افراد به دنبال متمایز کردن کانال یوتیوب خود از دیگران هستند. همیشه چالش هایی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید مخاطب خود را پیدا کنید، با وی تعامل برقرار کنید و شخصیت منحصر به فرد خود را به عنوان یوتیوبر به نمایش بگذارید. برخی چالش ها را می توانید خودتان به تنهایی انجام دهید و برخی دیگر نیاز به مشارکت افراد دیگر دارد. برای کسب درآمد از یوتیوب و آشنایی با چالش های افزایش سابسکرایب یوتیوب با افراک همراه باشید.

چالش های یوتیوب به قدر کافی ساده و سرگرم کننده هستند که هر کسی ترغیب می شود در آن شرکت کند. چالش هایی که در این مقاله معرفی می شوند ساده است بنابراین از مخاطبین خود بخواهید آن را انجام دهند و حساب شما را تگ کنند. این کار تعامل شما را افزایش می دهد و باعث می شود اطلاعات جالبی به دست آورید. امنیت باید همیشه در اولویت باشد بنابراین کاری نکنید حسابتان در معرض خطر قرار گیرد. در این جا بهترین چالش های افزایش سابسکرایب یوتیوب را معرفی می کنیم.

بیشتر بدانید

چگونه موضوع پر بازدید برای کانال یوتیوب انتخاب کنیم؟

چالش هایی که می توانید خودتان به تنهایی انجام دهید

اگر وقت ندارید از دیگران بخواهید با شما مشارکت کنند می توانید چالش های زیر را خودتان به آسانی انجام دهید.

چالش های تکی برای افزایش سابسکرایب یوتیوب

1-کارهایی که فقط 1% از مردم می توانند انجام دهند را انجام دهید

سعی کنید کارهای عجیبی که فقط 1 درصد مردم می‌توانند را انجام دهید. با به چالش کشیدن خود، استعداد های پنهان خود را کشف و با مخاطبین به اشتراک می گذارید. به طور مثال تنها یک درصد مردم دنیا می‌توانند هم‌زمان از دو دستشان استفاده کنند. این افراد در زمینه هنر استعداد‌های زیادی دارند اما در یادگیری و تکلم مشکل دارند. داوینچی یکی از افراد مشهور دنیا است که دو دست است و نبوغ زیادی دارد.

بیشتربدانید: یکی از بهترین راه ها برای افزایش سابسکرایبر و واچ تایم ویدیوها، پیشنهاد می‌کنیم از تبلیغات یوتیوب استفاده کنید.

2-کارهای خیرخواهانه و مفید انجام دهید

هنگام انجام کارهای خیرخواهانه که برای جامعه مفید است از خودتان فیلم بگیرید. این کارها می تواند شامل کمک به نیازمند، کار در مؤسسه خیریه باشد. پس از آن می توانید از افراد فعال در یوتیوب بخواهید همین کارها را انجام دهند و کانال شما را تگ کنند. با این کار ثابت می کنید می توان از پلتفرم یوتیوب برای انجام کارهای مثبت و کمک به جامعه استفاده کرد.

3- ویدئویی از افزایش درآمد خود به مرور زمان تهیه کنید

از درآمد کم شروع کنید و به مرور زمان آن را افزایش دهید. از مراحل افزایش درآمد خود به مرور زمان ویدئو بگیرید. به طور مثال تراهان یوتیوبر بسیار معروفی است. وی انجام معاملات خود را با یک سنت شروع کرد. او با سنت خودکار خرید سپس آن را با دلار معامله کرد. پس از آن با دلار یک بطری آب خرید و آب را به قیمت 2 دلار فروخت. او در مدت سی روز توانست درآمد خود را افزایش دهد. دیدن افزایش درآمد شما به مرور زمان برای مخاطبان کانال یوتیوب تان جذاب خواهد بود.

4- 5 کالایی که تبلیغ می شود را خریداری کنید

ما معمولا در فضای آنلاین اینترنت با تبلیغات سروکار داریم. از این تبلیغات می توانید برای جذب مخاطب استفاده کنید. به طور مثال Safiya Nygaard یوتیوبری است که پنج محصول تبلیغات تیک تاک را خرید و آزمایش کرد. افراد معمولا دغدغه دارند محصولی که تبلیغ می‌شود کارایی خوبی دارد یا نه؟ با این کار به افراد کمک می کنید با اعتماد خرید کنند و برای خرید محصولات ارزشمند سرمایه گذاری کنند.

بیشتر بدانید

۱۴ ترفند افزایش سابسکرایبر کانال یوتیوب

چالش‌هایی که می توانید با دوست یا خانواده خود انجام دهید

اگر دوستی دارید که شخصیت عجیب دارد یا فرد نزدیکی که واکنش‌اش به موضوعات مختلف خنده دار است؛ می توانید با گرفتن فیلم از واکنش وی به موضوعات مختلف، مخاطبین زیادی جذب کنید. این موضوع را حتما در نظر داشته باشید که ویدئوهای واکنشی، احتمال اخطار کپی رایت دارند.

بیشتر بدانید: قوانین کپی رایت یوتیوب

چالش های گروهی افزایش سابسکرایب یوتیوب

5- چالش چه کسی بهتر لباس می پوشد

در این چالش افزایش سابسکرایب یوتیوب، شما و شخصی دیگر لباس های کاملا یکسان می‌پوشید و از خودتان فیلم می گیرید تا به مخاطب نشان دهید کدام یک بهتر لباس می‌پوشید. این چالش بیشتر برای دو قلوها جذاب است اما می‌توانید آن را با هر‌کسی انجام دهید. برای جذب مخاطب بیشتر و منحصر به فرد بودن می‌توانید تغییراتی در این چالش ایجاد کنید. به طور مثال به جای اینکه دو نفر لباس یکسان بپوشند دو لباس متفاوت از یک استایل بپوشند.

6-چالش Whisper

در این چالش یک نفر با هدفون و صدای بلند موسیقی گوش می دهد و شخص دیگر عبارتی را با صدای بلند می گوید. شخصی که هدفون دارد باید آن عبارت را حدس بزند. این چالش بسیار ساده است و برای انجام آن تنها به هدفون و یک شخص نیاز دارید.

7-چالش شناخت بهترین دوست

بهترین دوست خود را چقدر می شناسید؟ در این چالش سوال هایی از دوستتان پرسیده می شود و شما باید پاسخ وی را حدس بزنید. این چالش بسیار پرطرفدار است و در مصاحبه با افراد مشهور از آن استفاده می شود. سؤالات این چالش می‌تواند درباره موسیقی، سرگرمی و غذای مورد علاقه باشد و به مخاطب کمک می‌کند شما را بهتر بشناسد.

بیشتر بدانید

نحوه ساخت کانال یوتیوب | آموزش ساخت کانال یوتیوب

8- چالش چه کسی مرا بهتر می شناسد؟ همسر یا بهترین دوست؟

در این چالش از همسر و بهترین دوستتان سؤالاتی می‌پرسید تا متوجه شوید کدام یک شما را بهتر می‌شناسند. سؤالات این چالش و نحوه برگزاری آن را می‌توانید تغییر دهید تا با دیگران متمایز باشد. می‌توانید هم‌زمان از همسر و بهترین دوستتان بخواهید هدیه ای که دوست دارید را برای شما خریداری کنند.

چالش‌های افزایش سابسکرایب یوتیوب برای افراد زوج

چالش‌های زیادی وجود دارد که شما با فرد مورد علاقه‌تان میتوانید انجام دهید. در این جا به چند تا از این چالش ها اشاره می کنیم.

چالش های یوتیوب به صورت زوجی برای افزایش سابسکرایب

9- چالش‌های زوج در برابر زوج

در این چالش دو زوج در کنار یکدیگر قرار می گیرند تا با هم رقابت کنند. دو زوج می توانند در هرچیزی که سرگرم کننده حتی بی اهمیت باشد با هم رقابت کنند. با هر خلاقیتی که دارید می توانید این چالش را تغییر دهید.

10- زوج 24 ساعت را با دستبند با یکدیگر بگذرانند

در این چالش ساده دو نفر باید 24 ساعت با دستبند به یکدیگر وصل باشند. این که دو نفر کارهای روزمره شان را در این 24 ساعت چگونه انجام می دهند جالب است. این چالش سالیان زیادی است که در بین یوتیوبرها پرطرفدار است. تماشای زوج هایی که بهم وصل هستند و سعی می کنند روز عادی را بگذرانند خنده دار است.

لازم است بدانید:
شرکت نقد کننده پول یوتیوب افراک، از ابتدای ساخت کانال تا افزایش بازدید و سابسکرایبر، همراه یوتیوبرهای عزیز است. یوتیوبرها در صورتی که به شرایط مانیتایز یوتیوب رسیده‌اند می‌توانند درآمد کانالشان را ماه اول بدون کارمزد نقد و دریافت کنند. برای استفاده از این آفر کافیست وارد پنل کاربری خود در افراک شوید و ادرس کانال خود را ارسال کرده و منتظر تماس کارشناسان مجموعه باشید.

11- چالش چرخه جرات

در این چالش دو نفر به نوبت چرخه جرات را می چرخانند. چرخه جرات چرخه‌ای است که در آن کارهایی نوشته شده است. این چرخه را می توانید خودتان به دلخواه بسازید و هر کاری دوست داشتید درآن بنویسید یا از چرخه های آنلاین استفاده کنید. در این چالش جرات ها به صورت تصادفی به هرکدام از زوج‌ها می افتد بنابراین سرگرم کننده است. این چالش را می توانید تنها بین خود و همسرتان یا زوج های دیگر نیز انجام دهید.

کلام اخر: با این چالش ها می توانید مخاطبان را سرگرم کنید؛ هم چنین تعداد بازدیدکننده ویدئوهای خود را افزایش دهید.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید