کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

تبلیغ اسپانسری اینستاگرام چیست؟

تبلیغ اسپانسری اینستاگرام چیست؟

اگر شما از اینستاگرام برای معرفی یک برند و کسب و کار استفاده می کنید و دکمه آبی رنگ Promote را در هر پست خود مشاهده کرده اید، شاید این سوالی برای شما مطرح شده است که این ویژگی از اینستاگرام چیست و چگونه از آن باید استفاده کرد؟ در این مقاله به سوال تبلیغ اسپانسری اینستاگرام چیست پاسخ خواهیم داد.

تبلیغ اسپانسری اینستاگرام چیست؟

زمانی که شما پست های خود را در حالت تبلیغات اسپانسری اینستاگرام به اشتراک می‌گذارید، در واقع این فرصت را پیدا می کنید، که مطالب خود را برای کسانی به نمایش بگذارید که قبل از آن امکان نداشت محتوای شما را مشاهده کنند. زمانی که شما به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید، این فرصت را دارید که افراد بیشتری را از کسب و کار خود مطلع ساخته و اگر محتوای تولید شده توسط شما، مورد علاقه آن ها قرار گیرد، شانس افزایش ارتباط آن ها با برند شما از طریق دنبال کردنتان در اینستاگرام افزایش یافته و در نهایت با جلب اعتماد آن ها شانس افزایش فروش شما افزایش خواهد یافت.

البته توجه داشته باشید که با فعال کردن این سرویس، تضمینی برای افزایش فروش شما وجود ندارد. چرا که نقش اصلی را محتوای شما بازی می کند. اگر محتوای شما جذابیت کافی را نداشته باشد، با وجود این که در دید افراد قرار می گیرد، اما نظر آن ها را به خود جلب نمی کند. در نتیجه شما فقط برای چیزی سرمایه گذاری کرده اید، که نه تنها نتیجه مثبتی برای شما ندارد، بلکه موجب عصبانیت کاربران نیز می شود.

بیشتر بخوانید :

نحوه استفاده از تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

نکته کلیدی هنگام استفاده از تبلیغات اینستاگرام این است که شما باید به نوعی تبلیغ برند خود را انجام دهید که به طور مستقیم مشخص نباشد! درک این ترفند می تواند در موفقیت شما بسیار موثر باشد چرا که شما از روش های زیرکانه برای پیشبرد اهدافتان استفاده می کنید. به عبارت دیگر شما در انتخاب عکسی که می گذارید، متن جذابی که انتخاب می کند و … نهایت دقت را دارید، اما این ترکیب را به گونه ای استفاده نمی کنید که به کاربر القا کنید هدف شما تبلیغ و افزایش فروشتان است.

تبلیغ اسپانسری اینستاگرام چیست؟

سوال دیگری که برای افراد ایجاد می شود این است که:

برای استفاده از تبلیغات اسپانسری اینستاگرام چه مقدار باید هزینه کرد؟

خبر خوب برای شمایی که قصد استفاده از تبلیغات اسپانسری اینستاگرام را دارید این است که، با هر بودجه ای و در هر مقیاسی، می توانید بودجه لازم جهت سرمایه گذاری در این روش تبلیغات آنلاین را تامین کنید. معمولا کسب و کارهایی که بودجه های کلان برای سرمایه گذاری در سایر روش های تبلیغاتی مانند تبلیغ در تلویزیون، تبلیغات بنری و … را ندارند، به راحتی می توانند از یکی از طرح های پیشنهادی اینستاگرام استفاده کنند.

علاوه بر شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های خارجی هم انتخاب بسیار مناسبی هستند. بزرگ ترین سایت برای تبلیغات، گوگل است. برای تبلیغات در گوگل از طریق لینک زیر اقدام کنید.

تبلیغات در گوگل

اینکه کدام یک از طرح های مختلف تبلیغات اسپانسری اینستاگرام برای شما مناسب است، به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال اینکه رقیای شما تا چه حد در کارشان جدی هستند و از چه راهکارهایی برای تبلیغات خود استفاده می کنند، موضوعی که قصد تبلیغات در آن را دارید تا چه اندازه برای کابران اهمیت دارد و … . به همین دلیل است که قبل از انتخاب طرح نهایی شما باید شناخت درستی از اهداف خود داشته باشید و همچنین تعیین نمایید که در چه مدت زمان به کدام یک می خواهید برسید. سپس با اطلاعاتی و بررسی هایی که انجام داده اید بهترین گزینه تبلیغات اسپانسری اینستاگرام را انتخاب نمایید.

تبلیغ اسپانسری اینستاگرام چیست؟

البته توجه داشته باشید که این آنالیزها نه تنها قبل از شروع تبلیغات باید انجام شود، بلکه در هر مرحله از پیاده سازی تبلیغات اسپانسری اینستاگرام باید انجام شده تا شما متوجه میزان موثر بودن شیوه تبلیغاتی خود شوید. معمولا بهتر است که برای شروع کار از دو شیوه تبلیغاتی استفاده کنید و در هر کدام از استراتژی های مختلف استفاده کنید. به این روش، روش تست A/B گفته می شود که معمولا راه درست را برای شما تعیین می کند.

با توجه به ارزشمندی زمان و سرمایه شما، ما پیشنهاد می دهیم که از افراد متخصص برای تبلیغات اسپانسری اینستاگرام استفاده کنید، با این انتخاب شما می توانید اطمینان داشته باشید که همه چیز به درستی و مطابق با اهداف شما برنامه ریزی شده است. اگر برای تبلیغات آنلاین خود به دنبال یک تیم حرفه ای هستید، از طریق شماره های موجود در سایت با متخصصان ما در ارتباط باشید.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید