کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

کای سنات یوتیوبر معروف آمریکایی آشوب به پا کرد!

کای سنات یوتیوبر معروف آمریکایی آشوب به پا کرد!

کای سنات از یوتیبرهای معروف آمریکایی است که بیش از ۶ میلیون دنبال کننده دارد و به طرفدارای خودش وعده اهدای رایگان کنسول ps5 داده بود برای هر کسی که روز جمعه ۴ آگوست در میدان یونیون منهتن در نیویورک آمریکا حضور داشته باشد. استقبال زیاد مردم به ویژه افراد کم سن و سال ازین فراخوان، باعث ازدحام جمعیت و در نتیجه ایجاد آشوب در شهر نیویورک شد.

Kai Cenat (کای سنات) کیست؟

کای سنات (Kai Cenat) یوتیوبر معروف ساکن آمریکا است که در YouTube و Twitch فعالیت دارد. کای کلیپ های سرگرم کننده در یوتیوب خود منتشر میکند. از جمله این کلیپ ها میتوان به فرار از دست مارهای بزرگ، پخش زنده بازی ویدیویی خود با رپرها و همچنین خرید خود در توکیو اشاره کرد. روز چهارشنبه۲ آگوست، آقای سنات در توییچ به طرفدارانش مژده داد که در روز جمعه در میدان یونیون منهتن نیویورک حضور دارد و قصد دارد پلی استیشن رایگان به هوادارانش اهدا کند، همزمان یکی از دوستانش که کنار او نشسته بود گفت فکر کنم آنقدر جمعیت بیاید که به سنگر نیاز پیدا کنی.

آشوب کای سنات

وعده یوتیوبر معروف آمریکایی به طرفدارانش

ماجرا ازین قرار است که کای سنات برای دنبال کنندگان فراخوان داده بود که درروز جمعه در میدان یونیون منهتن حضور دارد و به کسانی که حضور پیدا کنند، کنسول رایگان هدیه میدهد. حدود ساعت 1و نیم روز جمعه، پلیس شاهد جمعیت ۳۰۰ نفری در میدان یونیون شد، آن جمعیت خیلی نگران کننده نبود ولی به سرعت جمعیت زیاد شد و به حدود ۶ هزار نفر رسید و این ازدحام جمعیت موجب شورش شد!

آقای سنات که با ماشین شاسی بلند از جمعیت فرار کرد، به جرم ایجاد شورش متهم شد! تا بعداز ظهر حدود ۶۶ نفر از جمعیت دستگیر شدن که اکثر این جمعیت هم خردسال بودند. این جمعیت متهم به ایجاد بی نظمی وشورش و حتی حمل سلاح مجرمانه شده بودند و در نهایت خبری از اهدای این هدیه منتشر نشده است.

آشوب کای سنات

شناخته شدن بیشتر کانال یوتیوب با اتفاقات هیجان انگیز

درست است که آقای سنات پس از آن در بیانیه ای گفته پیشبینی چنین چیزی را نکرده بود و قصد ایجاد شورش و بی نظمی نداشته، ولی قطعا این مورد برای شناخته شدن بیشتر و چالشی برای افزایش سابسکرایبر یوتیوب بوده است! این خبر به سرعت همه جا پخش شد و آقای سنات بیش از پیش معروف شد حتی برای کسانی که در فضای مجازی فعالیتی ندارند و فقط اخبار را دنبال میکنند. معروف شدن با محبوب شدن بسیار متفاوت است. عده ای از روش هایی برای شناخته شدن و معروف شدن یک شبه استفاده میکنند ولی آیا همان اندازه محبوب هم میشوند؟

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید