کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

معرفی ۱۰ مورد از کاربردی‌ترین افزونه‌‌های گوگل ادز ۲۰۲۴

معرفی ۱۰ مورد از کاربردی‌ترین افزونه‌‌های گوگل ادز ۲۰۲۴

تعداد کاراکترهایی که در تبلیغات متنی گوگل ادز می‌توانید استفاده کنید، محدود هستند. با این حال گوگل ادز امکان اضافه کردن افزونه‌های تبلیغاتی را ارائه می‌کند تا بتوانید به صورت منظم اطلاعات بیشتری را به تبلیغ خود اضافه کنید. تفاوت هایی که در ساختار و طول متن تبلیغاتی مشاهده می کنیم، به علت استفاده از افزونه‌های تبلیغاتی است. افزونه‌های گوگل ادز، اطلاعات بیشتری به مخاطب می دهد و این امر موجب افزایش نرخ کلیک بر روی تبلیغات در گوگل می شود. در ادامه مطلب به معرفی ۱۰ مورد از کاربردی‌ترین افزونه‌‌های گوگل ادز ۲۰۲۴ می‌پردازیم. با افراک همراه باشید.

افزونه های تبلیغاتی گوگل ادز چیست؟

افزونه های تبلیغاتی گوگل ادز، مشکل محدودیت تعداد کاراکترهای متن تبلیغاتی گوگل ادز را برطرف کرده است! در متن تبلیغاتی گوگل ادز، محدودیت کاراکتر وجود دارد و شما به کمک این افزونه ها میتوانید اطلاعات بیشتر و مهم تری را به نمایش بگذارید. در ادامه به شرح انواع افزونه های گوگل ادز می پردازیم.

انواع افزونه‌های گوگل ادز

افزونه Callout

با استفاده از این افزونه کاربر می تواند ویژگی ها و پیشنهادهای منحصر به فرد را مشاهده کند؛ که عملکرد تبلیغات شما افزایش خواهد یافت. به عنوان مثال، عباراتی مانند «تبلیغ در گوگل » ، «پشتیبانی ۲۴ ساعته» یا «سرعت در ارائه خدمات». و عباراتی از این دست را می‌توانید به عنوان افزونه Callout به تبلیغ‌تان اضافه کنید؛ تا کاربران اطلاعات بیشتری درباره کسب و کار، محصولات و خدمات شما دریافت کنند.

از دیگر امکانات گوگل ادز، تبلیغ در یوتیوب است که با استفاده از آن می توانید در کانال‌های مرتبط تبلیغات خود را نمایش دهید.

افزونه Structured snippet

با استفاده از این افزونه تبلیغاتی گوگل ادز می توانید جنبه های مختلفی از محصولات و یا خدمات خود را به کاربران نشان دهید. این افزونه هم مانند افزونه Callout عمل می کند؛ اما تفاوت هایی نیز دارد. متاسفانه در این افزونه امکان انتخاب زبان فارسی وجود ندارد.

انواع افزونه‌های گوگل ادز _ Structured snippet

همانطور که می‌دانید کاربران با کلیک بر روی عنوان و آدرس سایت در تبلیغات گوگل به لندینگ پیجی که در آگهی مشخص کرده‌ایم؛ وارد می‌شوند. از طریق افزونه sitelink extension می‌توانیم لینک‌های بیشتری از سایت‌ را به انتهای تبلیغ‌های خود اضافه کنیم.

انواع افزونه گوگل ادزـ افزونه Sitelink

افزونه Call Extension

با استفاده از این افزونه می توانید، شماره تماس خود را به تبلیغات اضافه کنید. استفاده از این افزونه به کسب و کارهایی که هدف اصلی آن ها برقراری تماس مشتریان باشد؛ به شدت توصیه می شود. وقتی افزونه Call extension در موبایل نمایش داده می شود کاربران میتوانند با تپ کردن روی دکمه تماس، مستقیما با شما ارتباط تلفنی برقرار کنند. البته توجه داشته باشید که اگر در عنوان تبلیغات یا توضیحات، شماره تماس قرار دهید؛ مطابق قوانین گوگل ادز آگهی شما برای نمایش تایید نمی شود.

افزونه Click to Text Extension

این افزونه گوشی همراه را هدف قرار می‌دهد. با ارسال یک پیام و قرار دادن لینک فعال آن در متن، مشتری را به سمت خود جذب خواهید کرد. تبلیغات گوگل ادز تنها به ازای کلیک از شما هزینه کم می‌کند. با استفاده از افزونه click to text، با کلیک کاربر و ورود شما به صفحه‌ی ارسال پیام (پیامک)؛ هزینه‌ی تعیین شده برای هر کلیک از حساب گوگل ادز شما کم می‌شود.

خرید اکانت گوگل ادز

سفارش

افزونه Review Extension

یکی از شگفت انگیز ترین انواع افزونه‌های گوگل ادز، افزونه Review Extension است. افزونه های Review به شما این امکان را می دهند که نظرات آنلاین را از سایت های معتبر به بالای نتایج جستجوی گوگل متصل کنید و کاربران می توانند کسب و کار شما امتیاز دهد. البته توجه داشته باشید که افزونه reviews extension بیشتر با کمپین های برندی و کلمات کلیدی با انطباق گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

افزونه Promotion Extension

یکی دیگر از انواع افزونه‌های گوگل ادز، افزونه Promotion Extension است. با استفاده از این افزونه می توانید تخفیف‌های خود را به مشتری اعلام کنید. از افزونه ی promotion برای جذب مشتریانی که به دنبال آفرهای ویژه ی شما هستند؛ استفاده کنید، تعطیلات و یا رویدادهای خاص همچون بلک فرایدی، فروش ویژه ی آغاز مدرسه، روز مادر و ولنتاین از زمان‌هایی است که از این افزونه می توان استفاده کرد.

افزونه Location Extension

افزونه‌های موقعیت مکانی برای تبلیغات سرچ محلی هر کسب و کاری ضروری و مهم است و تنها با افزایش سرچ ناحیه‌ای در دستگاه‌های موبایل رایج‌تر شده‌اند. استفاده از عبارات جست‌و‌جو شده در یک منطقه خاص، اغلب با هدف تبلیغات انجام می‌شود؛ بنابراین غفلت از افزونه‌های مکان، اشتباه پر هزینه‌ای به شمار می‌رود. 

تبلیغ در یوتیوب

سفارش دهید

افزونه Price Extensions

یکی از مهمترین موارد برای جذب مشتری نشان دادن قیمت محصول است؛ اگر سایت رقیب شما قیمت محصول را عنوان کرده باشد به احتمال زیاد کاربر روی تبلیغ آن کلیک خواهد کرد. پس پیشنهاد تیم افراک به شما این است که از این افزونه غافل نشوید.

افزونه‌ App Extensions

افزونه‌های اپلیکیشن برای جلب کاربر برای دانلود اپلیکیشن شما مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این افزونه‌ها برای سرچ موبایل استفاده می کنند. رتبه‌بندی، تعداد افرادی که به آن امتیاز داده‌اند و قیمت اپلیکیشن را نیز برای جذب کلیک بیش‌تر نمایش می‌دهند. اگر کسب و کار شما اپلیکیشن موبایل دارد و شما دانلود شدن آن را تبدیل (Conversion) مهمی حساب می‌کنید، حتما از این افزونه استفاده کنید.

انواع افزونه‌های گوگل ادز ـ کلام آخر

استفاده از افزونه‌های مختلف گوگل ادز، باعث می شود که سریعتر به هدف مشخص شده برسید. بنابراین توصیه می کنیم که در تبلیغات گوگل از آنها استفاده کنید. اگر این کار را انجام ندهید، رقبای شما مشتریان احتمالی بیشتری دریافت می کنند. تجربه شما از استفاده از انواع افزونه گوگل ادز به چه صورت بوده است؟ با ما و دیگر هماهان افراک به اشتراک بگذارید.

معرفی ۱۰ مورد از کاربردی‌ترین افزونه‌‌های گوگل ادز ۲۰۲۴
تعداد کاراکترهایی که در تبلیغات متنی گوگل ادز می‌توانید استفاده کنید، محدود هستند. با این حال گوگل ادز...
5 از 1 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید