کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

بهترین یوتیوبرهای جهان با بیشترین تعداد سابسکرایبر

بهترین یوتیوبرهای جهان با بیشترین تعداد سابسکرایبر

یوتیوب یکی از پلتفرم‌های مشهور و دومین سایت پرطرفدار جهان است که میلیون‌ها نفر از آن برای اشتراک گذاری ویدئو استفاده می‌کنند. به افرادی که در یوتیوب کانال‌های جذاب ایجاد می‌کنند که بازدید زیادی دارد یوتیوبر می‌گویند. برای کسب درآمد از یوتیوب، باید حتما یوتیوبر‌های موفق را بشناسید تا با تحلیل آن‌ها به راز موفقیت‌شان پی ببرید. در این مقاله آژانس افراک 10 تا از بهترین یوتیوبر‌های جهان با بیشترین تعداد سابسکرایبر را به شما معرفی کرده است.

بیشتر بدانید: قوانین جدید یوتیوب برای یوتیوبرها

T-Series

T-Series یک کانال یوتیوب هندی است با موضوع موزیک که در سال 2006 تأسیس شد. این کانال، موزیک ویدئوهایی با بیشترین بازدید در یوتیوب را دارد. درآمد ماهانه T-Series، ده میلیون دلار است. این کانال یوتیوب پس از مدتی نه تنها موسیقی بلکه طیف وسیعی از فیلم‌ها با زبان‌های مختلف را به نمایش گذاشت. در حال حاضر این کانال، 240M سابسکرایب و 968.69k بازدید روزانه دارد.

کانال یوتیوب t-series با بیشترین تعداد سابسکرایب

بیشتر بدانید: درآمد هر 1000 بازدید یوتیوب چند دلار است؟

Cocomelon – Nursery Rhymes

Cocomelon – Nursery Rhymes یک کانال یوتیوب انگلیسی زبان است که ویدئوهای آموزشی و سرگرم کننده برای کودکان تولید می‌کند. این کانال یوتیوب علاوه برکودکان برای والدین نیز مفید است زیرا درس‌هایی درباره زندگی اجتماعی به آن ‌ها می‌دهد. این کانال یوتیوب در سال 2006 تأسیس شد و تا کنون توانسته است 157M سابسکرایب جذب کند. در کانال یوتیوب Cocomelon، می‌توانید انیمیشن های سه بعدی کودکانه جذابی با آهنگ‌های سنتی و اشعار مخصوص کودکان تماشا کنید. این کانال یوتیوب توسط jay jeon که صاحب دو فرزند است در جنوب کالیفرنیا ایجاد شد.

بیشتر بدانید: چگونه یوتیوبر شویم؟

SET India

این کانال یوتیوب هندی، فیلم‌هایی خانوادگی با ژانرهای مختلف از هیجان انگیز تا درام و کمدی دارد. این کانال سرگرمی رایگان در 30 سپتامبر 1995 راه‌اندازی شد. این کانال یوتیوب متعلق به Culver Max Entertainment از شرکت‌های ژاپنی است. در حال حاضر کانال یوتیوب SET India، حدود 155M سابسکرایب و 35.19K بازدید دارد.

بیشتر بدانید: شرایط جدید یوتیوب برای مانیتایز شدن

PewDiePie

یکی دیگر از یوتیوبر‌های موفق که توانسته درآمد خوبی از یوتیوب کسب کند؛ فلیکس کیلبرگ است. این فرد گیمر سوئدی ساکن بریتانیا است که کانال یوتیوب‌اش، رتبه چهار را از نظر تعداد سابسکرایب دارد. هدف وی این است که با ترفند های افزایش سابسکرایب یوتیوب، کانالش، رتبه یک را کسب کند. کانال PewDiePie در سال 2010 تأسیس شد و تاکنون 111M سابسکرایبر جذب کرده است.

PewDiePie یوتیوبر با بیشترین میزان سابسکرایب

MrBeast

جیمی دونالدسون، یک یوتیوبر موفق و تاجر آمریکایی است. وی بیشتر با نام مستعار، MrBeast شناخته شده است. وی فردی بشر دوست است و کانال یوتیوبش بیشتر به خاطر کمک به دوستان و انجام کارهای خیرخواهانه معروف است. درآمد ماهیانه جیمی دونالدسون، 3 میلیون دلار در ماه است. در حال حاضر کانال یوتیوب دونالدسون، 145 سابسکرایب دارد.

بیشتر بدانید: نحوه ساخت کانال یوتیوب

Kids Diana Show

کانال یوتیوب Kids Diana Show، یک کانال سرگرمی برای کودکان است. این کانال حاوی انیمیشن‌هایی است که در آن ماجراها و بازی‌های دایانا و روما نشان داده می‌شود. کانال Kids Diana Show در سال 2014 تأسیس شد و اکنون 110Mسابسکرایب دارد. دایانا به عنوان مشهورترین کودک 6 ساله جهان شناخته‌ شده است. این کانال یوتیوب، توسط دایانا و روما که خواهر، برادر هستند اداره می‌شود و ششمین کانال پربازدید جهان در یوتیوب است. از نظر تعداد سابسکرایب کانال Kids Diana Show رتبه ششم را دارد. درآمد خالص این دو در سال 2022، 100میلیون دلار بوده است.

Like Nastya

آناستازیا رادزینسکایا، یوتیوبر موفق 8 ساله آمریکایی، روسی است. وی در فضای آنلاین با نام نستیا شناخته می شود و در حال حاضر در ایالت فلوریدا آمریکا زندگی می‌کند. والدین آناستازیا در سال 2015 کمپانی خود را فروختند و در سال 2016 کانال یوتیوب‌شان را ایجاد کردند. این کانال توانست به سرعت تعداد زیادی بازدید و سابسکرایب جذب کند. نستیا در کانال یوتیوب‌اش بازی ها، زندگی روزمره و سفر با دوستانش را برای شما به اشتراک می‌گذارد.

یوتیوبر با بیشترین میزان سابسکرایب

WWE

WWE، مخفف نام تجاری World Wrestling Entertainment، یک شرکت رسانه‌ای و سرگرمی آمریکایی است. استفانی مک ماهون، مدیر‌عامل و رئیس موقت این کانال اعلام کرد؛ بازدید روزانه کانال یوتیوب WWE از 70 میلیارد عبور کرده است. WWF، هشتمین کانال از نظر تعداد بازدید و سابسکرایب یوتیوب است. زمان تأسیس این کانال سال 2007 بوده است و درحال حاضر، 94.4M سابسکرایب دارد.

بیشتر بدانید: اضافه کردن تبلیغ در یوتیوب چگونه انجام می‌شود؟

Zee Music Company

شرکت زی موزیک یکی از بزرگترین تولیدکنندگان برنامه های هندی است که در بمبئی قرار دارد. رئیس گروه زی موزیک، ubhash Chandra Goenka است که سی سال دارد و در سال 1992 رسانه زی موزیک را تأسیس کرد. در سال 2022 زی موزیک اعلام کرد برنامه‌های خود را با شرکت سونی ادغام کرده است. این کانال یوتیوب در حال حاضر 94.2M سابسکرایب دارد.

مطلب مرتبط: لیست پر بازدید ترین ویدیوهای یوتیوب

Vlad and Niki

در این کانال یوتیوب، داستان دو برادر ولاد و نیکی را مشاهده می‌کنید که اغلب با مادرشان در حال بازی هستند. این دو کودک زیر 10 سال هستند. در سال 2019 این دو برادر، یوتیبرهایی بودند که بیشترین درآمد را داشتند (312000 دلار برای هر ویدئو). کانال روسی Vlad and Niki در حال حاضر در دبی مستقر است و 96.2M سابسکرایب دارد.

کانال یوتیوب vlad & niki با سابسکرایب زیاد

کلام آخر

در این مقاله با بهترین یوتیوبرهای جهان با بیشترین تعداد سابسکرایب؛ آشنا شدید. اگر قصد دارید یک یوتیوبر موفق شوید پیشنهاد می‌شود؛ کانال‌های این افراد را دنبال کنید. نقاط قوتی که باعث موفقیت این افراد شده است را بررسی کنید و از آن برای کانال خود ایده بگیرید. اگر قصد دارید کانال یوتیوب پربازدیدی داشته باشید تا افراد برای تبلیغ در یوتیوب و رشد کسب وکارشان به سراغ شما بیایند؛ می‌توانید از کارشناس‌های افراک برای نقد کردن درآمد کانال راهنمایی بگیرید.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید