کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

لیست پر بازدید ترین ویدیوهای یوتیوب در سال 2023 به ترتیب

لیست پر بازدید ترین ویدیوهای یوتیوب در سال 2023 به ترتیب

از سال ۲۰۰۵ که برای اولین بار از یوتیوب با نام Me at the Zoo رونمایی شد تا به الان چیزی حدود ۱.۳ میلیارد نفر در این پلتفرم حساب کاربری ساختند و هنوز هم که هنوز است این برنامه از محبوبیت خاصی برخوردار است. خیلی جالب است بدانید که طبق آمار، کاربران روزانه تقریبا ۵ میلیارد ویدئو در یوتیوب دیده و در هر دقیقه حدود ۳۰۰ ساعت ویدئو آپلود می‌کنند! در این مطلب به پر بازدید ترین ویدیو یوتیوب تا به الان اشاره کردیم. اگر تصمیم به دیدن لیست پر بازدیدترین ویدیوهای یوتیوب در سال 2023 دارید با آژانس تبلیغات آنلاین افراک همراه باشید.

پر بازدید ترین ویدیوهای یوتیوب

کمتر کسی پیدا می‌شود که باور کند موزیک ویدئوها و چالش‌های یوتیوبی بتوانند در بازاریابی تاثیر داشته باشند. اما یک چیز بسیار تعجب برانگیز است، آن هم این که موزیک ویدئوها فقط ۴.۳ درصد از محتوای یوتیوب را تشکیل می‌دهند اما با این حال، همین محتوای اندک طرفداران بسیاری دارد و چیزی حدود ۱۱ درصد از بازدیدها را به خودش اختصاص داده است. اگر بخواهیم واضح‌تر بگوییم، پر بازدید ترین ویدیو یوتیوب همین موزیک ویدئوهایی هستند که خیلی‌ها فکر می‌کنند هیچ جنبه اقتصادی‌ای ندارند و فایده‌ای برای بازاریابی ندارند! باید قبول کنیم که این نوع ویدئوها بازارشان همیشه داغ بوده و هست و خواهد بود. اصلا چرا این‌قدر قضیه را پیچیده کنیم؟ یک‌سری از این ویدئوهای یوتیوبی تبدیل به تاریخ مشترک ما شده‌اند، مثلا چه کسی هست که ویدئوهای جالب و معروف Gangam Style را ندیده باشد یا نشناسد؟!

باید بدانید که هرچه تعداد دنبال کننده های کانال بیشتر باشد، بازدید و در نتیجه درآمد آن بیشتر خواهد شد. در مطلب زیر یوتیوبرهایی که بیشترین سابسکرایبر را دارند را معرفی کرده‌ایم؛
بهترین یوتیوبرهای جهان با بیشترین تعداد سابسکرایبر

اگر علاقه‌مندید تا با ۲۴ مورد از پر بازدید ترین ویدیو های یوتیوب آشنا شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

۱. baby shark

خب برویم سراغ اولین و پر بازدید ترین ویدیو یوتیوب که تقریبا خیلی عجیب و غریب است. baby shark در واقع یک آهنگ شاد درباره خانواده کوسه‌هاست. جالب است بدانید که این ویدئو بیش از ۱۳.۴۸ میلیارد بازدید داشته است و تبدیل به یک چالش جهانی شده که خیلی‌ها آن را اجرا کرده‌اند.

اگر بخواهیم دقیق بگوییم، این آهنگ در ۷ ژانویه ۲۰۱۹ رکوردشکنی کرد و به رتبه ۳۲ در Hot billboard رسید. یک نکته جالبی که درباره این اهنگ وجود دارد که شاید به گوش کمتر کسی خورده باشد این است که این آهنگ در جولای سال ۲۰۱۹ در طول شب و بدون این که لحظه‌ای قطع شود در خیابان‌های شهر وست بالم بیچ فلوریدا پخش می‌شد تا شاید بتواند از میزان جرم و جنایت کم کند!

بیشتر بدانید: تجهیزات یوتیوب(وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن)

پربازدیدترین ویدیو یوتیوب

۲. Despacito

دومین ویدیوی پربازدید در یوتیوب، موزیک ویدئو Despacito است که به زبان اسپانیایی و توسط یک خواننده پورتوریکویی به نام لوئیس فونسی خوانده شده است. البته یک رپر پورتوریکویی به نام بابا یانکی هم در این موزیک ویدئو حضور دارد. جالب است بدانید Despacito که یک کلمه اسپانیایی به معنای آهسته است، توانسته به راحتی رکورد موزیک ویدئو Gangam Style را بشکند و یک حقیقت را به همه ثابت کند! این که اولا محبوبیت یوتیوب روز به روز بیشتر از قبل می‌شود و به همین دلیل این آهنگ از آهنگ gangam style جلو زده است و دوما با توجه به اسپانیایی بودن این آهنگ، می‌توان نتیجه گرفت که یوتیوب و محبوبیت آن جهانی بوده و متعلق به کشور خاصی نیست. این آهنگ در صدر جدول پربازدیدترین‌ها در۴۷ کشور دنیا قرار گرفت. موفقیت‌هایی که این آهنگ به دنبال داشت آن‌قدر زیاد بود که حتی جاستین بیبر هم وسوسه شد و نسخه ریمیکس آن را ساخت؛ هرچند که این نسخه ریمیکس به گردپای نسخه اصلی هم نرسید! این ویدئو در حال حاضر بیش از ۸.۲۸ میلیارد بازدید دریافت کرده است.

مطلب مرتبط

درآمد هر ۱۰۰۰ بازدید یوتیوب چند دلار است؟

پربازدیدترین ویدیو یوتیوب

۳. Johny Johny Yes Papa

“جانی جانی بله بابا” یکی از پربیننده ترین شعرهای کودکان در سال ۲۰۲۲ است. این شعر توسط “Loo Loo kids” ساخته شده و در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است. پرتهام گوبی فیلمنامه را نوشته است. Johny Johny Yes Papa یک آهنگ قدیمی مهد کودک است که برای لذت بردن کودکان متحرک است. آماز بازدید این موزیک ویدیو ۶.۸۲ میلیارد با توجه به ماشین حساب یوتیوب، میانگین درآمد جانی جانی بله پاپا در هر ویدیو از ۱۵۵۲۹ تا ۴۸۰۲۹ دلار متغیر است.

شاید برایتان جالب باشد: معروف ترین یوتیوبرهای ایرانی و میزان درآمد آنها

۴. Bath Song

اگر با حمام کردن کودکتان مشکل دارید، می‌توانید از این موزیک ویدیو نهایت استفاده را ببرید. این موزیک ویدیو برای سرگرم کردن کودکان در حمام ضبط شد و تبدیل به چهارمین لیست پربازدید با ۶.۴۵ میلیارد بازدید شد.

۵. Shape of you

اد شیرن در سال ۲۰۱۷ و با خواندن آهنگ Shape of you توانست به موفقیت عظیمی دست پیدا کند. راستش را بخواهید آن‌قدر این آهنگ و موزیک ویدئوی آن معروف شده بود که هر کجا که می‌رفتی، آن را می‌دیدی یا می‌شنیدی. این اهنگ برنده جایزه گرمی شد و در صدر جدول ۴۴ کشور دنیا قرار گرفت. این ویدئو در حال حاضر بیش از ۶.۱۱ میلیارد بازدید دریافت کرده و جزو پر بازدید ترین ویدیوهای یوتیوب در سال 2023 است.

پربازدیدترین ویدیو یوتیوب

۶. See you again

آهنگ See you again از ۱۰ جولای تا ۴ آگوست ۲۰۱۷ مقام اول یوتیوب را داشت و اولین موزیک ویدئویی بود که بالاخره توانست از Gangam Style پیشی بگیرد و جایگاه آن را متزلزل کند. البته زیاد طول نکشید که Despacito ظهور کرد و هم آهنگ See you again و هم آهنگ Gangam Style را پشت سر گذاشت و رتبه اول یوتیوب شد! خیلی‌ها می‌گویند که دلیل اصلی موفقیت این موزیک ویدئو این است که این آهنگ برای احترام به هنرپیشه فقید، Paul Walker بوده و به همین خاطر این‌همه از آن استقبال شده است. این ویدئو در حال حاضر بیش از ۶.۰۵ میلیارد بازدید دریافت کرده است.

سئو یوتیوب: چگونه ویدیوهای یوتیوب را سئو کنیم؟

پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب

۷. Wheels on the Bus

این موزیک ویدیو نیز مخصوص کودکان است که در هفتمین جایگاه پربازدید قرار گرفته است. این موزیک ویدیو، با آهنگ جذاب و شوخ طبعش، اتوبوس را توصیف میکند و به بچه ها آموزش می دهد، همچنین با حرکات نمایشی جذاب، کودکان را تشویق به آواز و رقص می کند. این موزیک ویدیو، تا به این لحظه ۵.۶۲ میلیارد بازدید گرفته است.

۸. Phonics Song with Two Words

پربازدیدترین موزیک ویدیوهای یوتیوب گویا بیشتر از دسته بندی کودکان است. زیرا این موزیک ویدیو نیر آهنگ کودکانه است که هشتمین ویدیوی پربازدید یوتیوب در سال ۲۰۲۳ است. این آهنگ برای یادگیری کودکان خردسال با اصول آوایی است. با اشعار ساده این موزیک ویدیو، کودکان خردسال می توانند راحت درک کنند و کلماتش را دنبال کنند و یاد بگیرند. این موزیک ویدیو ساخته هند است و ۵.۵۲ میلیارد بازدید گرفته است.

۹. UpTown Funk

در سال ۲۰۱۴ آهنگ UpTown Funk توسط برونو مارس خوانده شد و لقب دومین تک آهنگ پر فروش سال را به خود اختصاص داد. موزیک ویدئوی این آهنگ که دو جایزه گرمی هم برنده شد، از سال ۲۰۱۴ تا به الان بیش از ۵.۰۵ میلیارد بازدید دریافت کرده است.

موزیک ویدیوهای پر بازدید

۱۰. masha and the bear

خب بالاخره رسیدیم به عجیب‌ترین ویدیوی پربازدید این لیست، یعنی Masha and the bear. این ویدئو که در یوتیوب بازدید زیادی گرفته، در اصل روسی است و یک مجموعه تلویزیونی پویانمایی است که برای کودکان ساخته شده است. قسمت عجیب ماجرا این است که این ویدئو حتی موزیک ویدئو هم نیست که بگوییم به این خاطر معروف شده است! همان‌طور که بالاتر هم اشاره کردیم، این ویدئو صرفا یک انیمیشن سریالی برای کودکان است. بسیاری بر این باورند که دلیل اصلی محبوبیت این ویدئوها در یوتیوب، محجبه بودن masha است و همین قضیه باعث شده تا مسلمانان زیادی این ویدئوها را تماشا و از آن تعریف و تمجید کنند.

پر بازدید ترین ویدیو یوتیوب

۱۱. Gangam Style

درست در جولای ۲۰۱۲ بود که موزیک ویدئو Gangam Style برای اولین بار در یوتیوب آپلود شد و در ۲۴ نوامبر همان سال بیشتر از ۸۰۳ میلیون بار دیده شد و توانست رکورد جاستین بیبر را بشکند. این موزیک ویدئو توانست در سال ۲۰۱۴ دو میلیارد بازدید و در سال ۲۰۱۸ چیزی حدود ۳ میلیارد بازدید دریافت کند. در حال حاضر نیز این ویدئو بیش از 4.7 میلیارد بازدید گرفته است.

پر بازدید ترین ویدیو یوتیوب

۱۲. Sugar

موزیک ویدئو Sugar که توسط Maroon ۵ خوانده و اجرا شد، یکی دیگر از ویدیوهای پربازدید در یوتیوب است. راستش را بخواهید، برای ضبط این موزیک ویدئو چه مجلس عروسی‌هایی که خراب نشد! آدام لوین برای ضبط این ویدئو بدون هماهنگی قبلی با عروس‌ها و مهمانان وارد مجلس می‌شد و آهنگ Sugar را می‌خواند. البته چنین اتفاقی از قبل با دامادها هماهنگ شده بود. واکنش عروس‌ها و مهمانانی که در جمع حاضر بودند واقعا جالب بود و در یوتیوب وایرال شد. این ویدئو در حال حاضر بیش از 3.8 میلیارد بازدید دریافت کرده است.

مطلب مرتبط

شرایط درامد از یوتیوب و میزان مالیات یوتیوب به چه صورت است؟

موزیک پر بازدید sugar

۱۳. Sorry

اصلا عجیب نیست که یکی از موزیک ویدئوهای جاستین بیبر جزو ۲۰ مورد از پر بازدید ترین ویدیو های یوتیوب باشد، چون به‌هرحال، او نماد نسل فعال در یوتیوب است! موزیک ویدئو Sorry که در ۲۳ اکتبر ۲۰۱۵ از این خواننده موفق پخش شد در صدر جدول ۱۳ کشور دنیا قرار گرفت، علی‌الخصوص، کشور کانادا که زادگاه جاستین بیبر است. مردم در سراسر جهان چیزی حدود ۱۰ میلیون نسخه از این آهنگ را خریداری کردند و این موزیک ویدئو، پنجمین ویدئویی شد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن وایرال شد و یک میلیارد بازدید گرفت. این ویدئو در حال حاضر بیش از 3.6 میلیارد بازدید دریافت کرده است.

موزیک ویدیو پربازدید sorry

۱۴. Roar

اصلا کسی هست که موزیک ویدئوی Roar از کیتی پری را ندیده باشد؟ موزیک ویدئوی او داستانی است در رابطه با یک سانحه هوایی و سقوط هواپیمای او در جنگل که بعد از مدتی در کنار حیوانات وحشی مثل ملکه‌ها زندگی می‌کند و به همه آن‌ها دستور می‌دهد و حتی یک ببر را هم رام می‌کند! این آهنگ که کیتی پری آن را در سال ۲۰۱۳ پخش کرد، در یک چشم به هم زدن وایرال شد و در یوتیوب چیزی حدود یک میلیارد بازدید گرفت. این ویدئو در حال حاضر بیش از 3.7 میلیارد بازدید دریافت کرده است.

موزیک ویدیو پربازدید roar

۱۵. Counting stars

موزیک ویدئو Counting Stars که در ۱۰ می ۲۰۱۳ توسط گروه پاپ راک وان‌ریپابلیک ضبط شد، در خیلی از کشورها مثل بریتانیا و کانادا در صدر جدول قرار گرفت و ترند شد. این موزیک ویدئو به اولین موزیک ویدئویی در تاریخ تبدیل شد که توسط یک گروه اجرا شد و توانست این‌همه بازدید بگیرد! این ویدئو در حال حاضر بیش از 3.7 میلیارد بازدید دریافت کرده است.

پر بازدید ترین ویدیو یوتیوب

۱۶. Thinking out loud

آهنگ Thinking out loud برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و به مدت ۱۹ هفته جزو ۴۰ آهنگ برتر در کشور بریتانیا بود. هم‌چنین این آهنگ در استرالیا، ایرلند، نیوزیلند، دانمارک، هلند، اسلواکی و آفریقای جنوبی هم به صدر جدول رسید. این آهنگ موفقیت‌های زیادی را برای اد شیرن به دنبال داشت و اولین آهنگی بود که توانست یک سال تمام جزو ۴۰ آهنگ برتر در بریتانیا باقی بماند و علاوه‌بر این‌ها، اولین آهنگی بود که توانست در اسپاتیفای بیش از ۵۰۰ میلیون بار پخش شود. این ویدئو در حال حاضر بیش از 3.5 میلیارد بازدید دریافت کرده است.

موزیک پر بازدید thinking

۱۷. Dark horse

موزیک ویدئوی Dark horse که یک فضای مصری دارد و در آن کیتی پری نقش کتی پاترا که از ملکه مصر یعنی کلئوپاترا الهام گرفته شده است را بازی می‌کند، تبدیل به اولین موزیک ویدئویی شد که خواننده آن یک زن است و توانست در یوتیوب بیشتر از یک میلیارد بازدید بگیرد. لازم به ذکر است که این آهنگ حتی در تبلیغات پپسی هم استفاده شده است. این ویدئو در حال حاضر بیش از 3.4 میلیارد بازدید دریافت کرده است.

موزیک پر بازدید dark horse

۱۸. faded

موزیک ویدئوی Faded برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. در این موزیک ویدیو شهاب صالحی به عنوان قهرمان داستان حضور دارد. مرد جوانی را نشان می‌دهد که لباس‌های مشکی از جمله ماسک به تن دارد و با کوله‌پشتی و عکسی از خانه‌اش در دست پرسه می‌زند. او در مناطق متروک شهر با ساختمان‌های ویران شده مرتفع و سازه‌های متروکه سرگردان است و سرانجام خانه‌اش را پیدا می‌کند ولی دیگر آن خانه ویران شده و چیزی از آن باقی نمانده است. این موزیک درخشان در صدر جدول تک آهنگ‌های نروژی، فنلاندی و سوئدی قرار گرفت و هم‌چنین جزو ۳ آهنگ برتر در دانمارک شد. این آهنگ در استرالیا، اتریش، بلژیک، کانادا، فرانسه، آلمان، اندونزی، ایرلند، ایتالیا، لتونی، مالزی، هلند، نیوزیلند، سوئیس، اسپانیا، بریتانیا و ایالات‌متحده هم وایرال شد. این ویدئو در حال حاضر بیش از 3.4 میلیارد بازدید دریافت کرده است.

موزیک ویدیو faded

۱۹. Shake it off

رتبه ۱۶ این لیست می‌رسد به آهنگ Shake it off از تیلور سوییفت که موفق‌ترین آهنگ این خواننده محبوب تا به امروز است. احتمالا همه شما این اهنگ را شنیده‌اند و موزیک ویدئوی آن را دیده‌اید. پس خیلی نیاز به توضیح ندارد. فقط این را بگوییم که این آهنگ موفق‌ترین آهنگ بیلبورد Hot ۱۰۰ است که برای ۵۰ هفته متوالی در این لیست قرار داشت. این ویدئو در حال حاضر بیش از 3.1 میلیارد بازدید دریافت کرده است.

موزیک Shake it off در یوتیوب

۲۰. Lean on

موزیک ویدئو Lean on که در هند فیلم‌برداری شده را Major Lazer در سال ۲۰۱۵ خوانده است. این آهنگ در سال ۲۰۱۵ به یکی از پرمخاطب‌ترین آهنگ‌های اسپاتیفای تبدیل شد. این ویدئو در حال حاضر بیش از 3.3 میلیارد بازدید دریافت کرده است.

موزیک ویدیو پر بازدید lean

۲۱. Bailando

موزیک ویدئو Bailando که در سال ۲۰۱۴ توسط انریکه ایگلاسیاس خوانده شد، یکی دیگر از آهنگ‌هایی است که محبوبیت جهانی یوتیوب را به رخ می‌کشد. انریکه ایگلاسیاس این آهنگ را به چند زبان مختلف ضبط و منتشر کرد اما از بین همه آن‌ها نسخه اسپانیایی این آهنگ بود که محبوب‌تر شد و در یوتیوب سروصدا به پا کرد. این ویدئو در حال حاضر بیش از 3.3 میلیارد بازدید دریافت کرده است.

مطلب مرتبط

چگونه بهترین توضیحات را برای ویدیو یوتیوب بنویسیم؟

ویدیو پربازدید bailando

۲۲. Let her go

آهنگ Let her go برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ توسط مایک روزنبرگ نوشته و منتشر شد. این آهنگ در خیلی از کشورها پرفروش بود، مثلا در بریتانیا بیش از یک میلیون نسخه و در ایالات‌متحده بیش از چهار میلیون نسخه فروش داشته که این آماری فوق‌العاده است. این ویدئو در حال حاضر بیش از 3.4 میلیارد بازدید دریافت کرده است.

ویدیو Let her g در یوتیوب

۲۳. Hello

آهنگ Hello که در سال ۲۰۱۵ توسط ادل منتشر شد، خیلی غوغا به پا کرد. این موزیک ویدئو در ۸۸ روز بیش از یک میلیارد بازدید گرفت. این موزیک ویدئو در همان سالی که منتشر شد، در صدر جدول پرطرفدارترین آهنگ‌های بریتانیا و ایالات‌متحده قرار گرفت و بسیار موفقیت‌آمیز بود. این ویدئو در حال حاضر بیش از 2.9 میلیارد بازدید دریافت کرده است.

موزیک پربازدید hello

۲۴. Blank Space

آهنگ Blank space از تیلور سوییفت که در نوامبر سال ۲۰۱۴ منتشر شد، مانند موزیک ویدئوی Shake it off رکورد زد و به پر بازدید ترین‌ ویدیو های یوتیوب تبدیل شد. این ویدئو در حال حاضر بیش از 2.9 میلیارد بازدید دریافت کرده است.

مطالب مرتبط
قوانین کپی رایت یوتیوب : چگونه از محتوای دیگران استفاده کنیم؟

موزیک ویدیو پربازدید blank

کلام آخر

ویدئوهای پربازدید یوتیوب بحث داغی است که امروزه بسیار مطرح است و خیلی‌ها می‌خواهند بدانند که کدام ویدئوها از همه بیشتر وایرال شده‌اند تا بروند و آن‌ها را تماشا کنند. جالب است بدانید که اکثر ویدئوهای پربازدید یوتیوبی، موزیک‌ویدئوهایی هستند که در این مطلب به آن‌ها اشاره کرده‌ایم. مهم است که بدانید در صورتی که از تجهیزات مناسب یوتیوب استفاده کنید، کیفیت ویدیوها و متقابلا بازدید آن‌ها افزایش می یابد. از بین موارد بالا، کدام‌شان را دیده‌اید و کدام یک از آن‌ها برای اولین بار به گوش‌تان خورده است؟ به نظر شما جای کدام ویدیو در این لیست خالی است؟

سوالات متداول

ویدئو‌های پربازدید، 11 درصد بازدید یوتیوب را به خود اختصاص داده است.

فاکتورهای زیادی در افزایش بازدید ویدئوهای یوتیوب مؤثر است؛ مانند: انتخاب عنوان جذاب و سئو ویدئوها. برای افزایش بازدید ویدئوهای خود در یوتیوب می‌توانید از کارشناسان افراک راهنمایی بگیرید.

لیست پر بازدید ترین ویدیوهای یوتیوب در سال 2023 به ترتیب
از سال ۲۰۰۵ که برای اولین بار از یوتیوب با نام Me at the Zoo رونمایی شد تا...
5 از 2 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید
جدیدترین مفیدترین
  1. سلام اگه اهنگ هارو کاور کنیم یا تغییر بدیم میشه استفاده کنیم

    آیا مفید بود؟
    • سلام فاطمه جان، ریسک است و ممکن است اخطار کپی رایت دریافت کنید. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
  2. سلام اگه سابزکرایب بخرین چنل ما بسته می شود یا مانیتایز نمیشود راستش من میخام از سایت مجازی شو بخرم

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      در صورتی که یوتیوب تشخیص دهد که کاربران شما فیک هستند، اکانت شما را برای همیشه از دسترس خارج خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان سمت خرید سابسکرایبر نروید.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟