کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

بهترین افزونه وردپرس در ۲۰۲۲

بهترین افزونه وردپرس در ۲۰۲۲

همان طور که می دانید یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا وردپرس است؛ شما با طراحی سایت وردپرس علاوه بر استفاده از افزونه های رایگان وردپرس می توانید از افزونه های جذاب غیر رایگان هم استفاده کنید. در این مطلب چند مورد از بهترین افزونه های وردپرس در سال ۲۰۲۲ را بررسی خواهیم کرد. با افراک همراه باشید.

بهترین افزونه های وردپرس

این مقاله شامل بهترین افزونه‌های وردپرس برای SEO، امنیت (Security)، بهینه‌سازی سرعت سایت (Speed Optimization)، بازاریابی (Marketing) و شبکه‌های اجتماعی (Social Media) است. این افزونه‌ها به شما کمک می‌کنند سایتی خوب و امن داشته باشید. می‌توانید در سایت‌تان اصول SEO را به خوبی رعایت کنید و سایتی مدرن و زیبا داشته باشید. بهترین افزونه ها:

افزونه Yoast SEO

بدون شک بهترین افزونه ورد پرس به انتخاب کاربران، یواست می باشد. طبق آمارهای منتشر شده در حال حاضر در بیش از ۵ میلیون سایت وردپرسی نصب شده است. این افزونه از قبل کاملاً پیکربندی شده و بر اساس نشان دادن فقط یک لیست ساده از توصیه های SEO برای کلمه کلیدی که می خواهید هدف قرار دهید، کار می کند. این افزونه به شما می گوید که چگونه عنوان صفحه خود، توضیحات متا و سایر عناصر خود را طراحی کنید.

بهترین افزونه های وردپرس

فرم ساز وردپرس WPForms

افزونه فرم ساز WPForms به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از امکان ارسال پست مهمان، به کاربران خود اجازه دهید تا بتوانند مطالب خود را با توضیحات کامل ارسال کنند. همچنین این افزونه قابلیتی در اختیار شما قرار خواهد داد تا بتوانید امکان آپلود فایل را در فرم های خود اضافه کنید. در ادامه می‌توانید با امکان قرار دادن شرط ها و فرمول های ریاضی بر روی فیلدها‌، شرط های دلخواه خود را بر روی آن ها اعمال کنید.

بیشتر بخوانید:

اصول طراحی لندینگ پیج

افزونه WP Rocket

بهترین افزونه بهبود سرعت وردپرس در حال حاضر، WP Rocket یا موشک وردپرس است؛ این افزونه تنظیمات توصیه شده cache وردپرس مانند فشرده سازی gzip ، cache  صفحه و بارگیری cache را به طور خودکار روشن می کند. همچنین می توانید ویژگی های اختیاری مانند بارگذاری کند تصاویر، پشتیبانی CDN ، پیش واکشی DNS، کوچک سازی و موارد دیگر را فعال کنید تا زمان بارگذاری صفحه بیشتر بهبود یابد. این افزونه به طور خودکار حافظه پنهان وب سایت شما را ایجاد می کند که منجر به افزایش عملکرد سرعت سایت شما می شود.

افزایش ورودی گوگل : چگونه بازدید سایت را در گوگل افزایش دهیم؟

افزونه Akismet

یکی از بهترین افزونه‌های وردپرس، Akismet است؛ که از آن برای جلوگیری از قرار دادن کامنت های اسپم‌ و هرزنامه‌ها استفاده می شود. این افزونه به طور پیش‌فرض در بسته نصبی وردپرس قرار دارد اما غیر فعال می‌باشد و برای فعال کردن این افزونه باید برای هر سایت یک کد فعال‌سازی از سایت سازنده این پلاگین دریافت کرد. با فعال کردن این افزونه دیگر نگران اسپم‌ها و هرزنامه‌ها و دیدگاه‌هایی که توسط ربات‌ها فرستاده می‌شوند نباشید.

چگونه کامنت های سایت را افزایش دهیم؟

افزونه Updraft Plus

در حال حاضر بهترین افزونه بکاپ گیری وردپرس Updraft Plus است. این افزونه دارای بیش از ۳ میلیون نصب فعال بوده و فرآیند پشتیبان‌گیری و بازیابی را برای شما بسیار آسان می‌کند. این پلاگین به صورت خودکار بکاپ گیری می کند و این امکان را در اختیار شا قرار می دهد تا در Dropbox،S۳ ، Rackspace ، FTP و یا ایمیلتان ذخیره کنید. این افزونه به دو صورت رایگان و پرمیوم ارائه شده که اگر بخواهید از امکانات و قابلیت‌های پیشرفته‌تر آن استفاده کنید، می‌توانید نسخه پرمیوم آن را خریداری نمایید.

افزونه Sucuri وردپرس

افزونه Sucuri یک پلاگین امنیتی برای ورد پرس است که دارای بیش از ۸۰۰هزار نصب فعال بوده و جزو بهترین افزونه‌های امنیتی و واجب وردپرس است. وظیفه Sucuri محافظت از سایت شما در برابر حملات DDoS، تهدیدات بدافزارها، حملات XSS و سایر تهدیدات می‌باشد. شما می‌توانید از طریق مخزن وردپرس به Sucuri به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

افزونه Learnpress

بحث آموزش آنلاین و فروش محصولات آموزشی بسیار داغ شده است. این افزونه یکی از بهترین افزونه های وردپرس است؛ که کاملا رایگان در اختیار شما قرار دارد با استفاده از آن می توانید آموزشی مجازی خود را راه اندازی کنید.

چگونه کلیک ارگانیک سایت را افزایش دهیم؟

افزونه WooCommerce

بهترین افزونه فروشگاه ساز سایت، ووکامرس است؛ این افزونه تمامی ویژگی‌ها و قابلیت‌های قدرتمندی که برای راه‌اندازی یک آنلاین‌شاپ به آن نیازمند هستید را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد. شخصی‌سازی صفحات محصول، تعریف و ایجاد تمام محصولات فیزیکی و دیجیتالی، ویرایش و اعمال تغییر در هر محصول، پیکربندی‌های سفارشی، امکان مشخص کردن روش پرداخت و بسیاری امکانات دیگر، از قابلیت‌های این افزونه پرطرفدار است.

اگر به دنبال آموزش‌های بیشتر از افزونه‌های وردپرسی هستید؛ پیشنهاد افراک به شما “آموزش وردپرس ایران سرور” است.

افزونه Smush Pro

با استفاده از این افزونه شما می توانید حجم تصاویر سایت را به صورت خودکار کاهش دهید. بهینه‌سازی تصویر، تغییرسایز تصویر، تشخیص اندازه نادرست تصاویر و… از جمله قابلیت‌های این افزونه است. Smush Pro در دو نسخه رایگان و پرمیوم در اختیار کاربران قرار گرفته که نسخه رایگان آن بیش از یک میلیون نصب فعال دارد.

بهترین افزونه های وردپرس

افزونه Monarch

یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس برای رسانه اجتماعی، افزونه Monarch است. با استفاده از این افزونه شما می توانید دکمه های شبکه های اجتماعی را به اشتراک بگذارید. می تواند به روش های مختلفی از جمله محتوای بالا و پایین، به عنوان یک نوار کناری شناور، به عنوان یک پنجره بازشو به صورت خودکار، جاسازی شده در تصاویر و فیلم ها، یا در یک جعبه که به صفحه های مختلف اسلاید می شود، نمایش دهید.

افزونه Contact Form 7

با استفاده از افزونه های تماس با ما می توانید با مخاطبان و کاربران سایتتان در ارتباط باشید. داشتتن فرم تماس با ما در سایت باعث ایجاد یک ارتباط امن و پایدار با کاربران می شود. البته که امروزه روش های مرسوم دیگری همچون شبکه های اجتماعی، ارتباط تلفنی یا پیامکی از جمله روش های ارتباط با کاربران است.

راز موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی از زبان Neil Patel

افزونه Redirection

این افزونه دارای بیش از ۲ میلیون نصب فعال در وردپرس است و جزو یکی از بهترین ابزارهای مدیریت تغییر مسیر وردپرس می‌باشد. با استفاده از Redirection می‌توانید تمامی لینک‌های مشکل‌دار و آن‌هایی که از دسترس خارج شده‌اند، مانند: ریدایرکت ۳۰۱ و خطای ۴۰۴ را بیابید و آن‌ها را برطرف کنید. این افزونه سبب کاهش خطاهای موجود در سایت شده و رتبه سایتتان را افزایش می‌دهد. همچنین تغییر مسیرهایی برای انتقال URL به صفحات یا سایر وب‌سایت‌ها نیز با استفاده از Redirection انجام‌ پذیر است. لازم به ذکر است که نصب و استفاده از این پلاگین به صورت کاملا رایگان می‌باشد.

کلام آخر ـ بهترین افزونه های وردپرس

در این مطلب چند مورد از بهترین افزونه های وردپرس را بررسی کردیم؛ این پلاگین ها به بهتر شدن سایت شما بسیار کمک می کنند. به نظر شما بهترین افزونه های وردپرس کدام اند؟ تجربه شما از کار با آن ها به چه صورت بوده است؟ با ما و دیگر همراهان افراک به اشتراک بگذارید.

بهترین افزونه وردپرس در ۲۰۲۲
همان طور که می دانید یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا وردپرس است؛ شما با طراحی...
5 از 3 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید
جدیدترین مفیدترین
  1. سلام وقت بخیر مطالب خیلی ارزشمند و آموزنده بود ممنونم از شما

    آیا مفید بود؟
  2. افزونه Contact Form 7 که داره کم تر میشه به علت تاثیراتش روی سرعت
    نمیشه؟
    افزونه Redirection هم نسبت به چند رقیب دیگش تاثیرات منفیش بیشتر روی سرعت

    آیا مفید بود؟