کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

بهترین سایت های تبلیغاتی خارجی در 2023

بهترین سایت های تبلیغاتی خارجی در 2023

PPC یا پرداخت به ازای هر کلیک یک مدل تبلیغاتی دیجیتال است؛ که در آن تبلیغ کننده هر بار که کاربر برای بازدید از وب سایت خود روی یکی از تبلیغات کلیک می کند، مبلغی را پرداخت می کند. یکی از بهترین و شناخته شده ترین سایت های تبلیغاتی خارجی، Google Ads است. تنها نقص تبلیغات در گوگل، رقابت زیاد در آن است؛ از طرفی کاربران فراوانی دارد و بسیار تاثیر گذار است. شما برای سفارش کلیک گوگل و تبلیغ در سایت های خارجی می توانید از افراک کمک بگیرید. در ادامه سایت های تبلیغاتی خارجی مشابه گوگل برای تبلیغات کلیکی را بررسی خواهیم کرد. با افراک همراه باشید.

بهترین سایت های تبلیغاتی خارجی در سال 2023

۱. Bidvertiser

Bidvertiser با نمایش تبلیغات خود در وب سایت های دیگر، کار می کند. برخلاف شبکه های بزرگتر PPC (پرداخت به ازای هر کلیک)، هزینه متوسط برای هر کلیک بر روی Bidvertiser بسیار کمتر است. برای تبلیغ کنندگان کوچکتر، این سایت عالی است زیرا می توانند برخی از تبلیغات را بدون پرداخت، نمایش دهند. این سایت نسبت به دیگر سایت های تبلیغاتی خارجی کمتر شناخته شده است. در این سایت می توانید از کلمات کلیدی کوتاه تری استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

مقایسه تبلیغ در بینگ با گوگل

۲. RevContent

وب سایت RevContent دست به اقدام جالب تری برای تبلیغات زده است؛ این سایت به جای نمایش هرگونه آگهی قدیمی در وب سایت ها، فقط تبلیغات محتوای مرتبط را نمایش می دهد. این نه تنها به افزایش نرخ کلیک، بلکه به افزایش نرخ تبدیل هم کمک می کند. در حال حاضر، RevContent در هر ماه بیش از 250 میلیارد کلیک دریافت می کند و این یک ترافیک بسیار زیاد است. برای دریافت ترافیک اضافی برای سایتتان حتما از RevContent استفاده کنید.

۳. Facebook Ads

تبلیغات فیس بوک برخلاف شبکه های دیگر، به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد از بسیاری از گزینه های منحصر به فرد هدف گذاری شده استفاده کنند؛ اگر تبلیغ کننده هستید و بیشترین بازدید را برای تبلیغ خود می خواهید، تبلیغات فیس بوک برای شما ایده آل نیست. با این حال، در تبلیغات فیسبوک پست های تبلیغاتی در فیدهای خبری کاربران ادغام می شوند و این کار مسدود کردن آن ها را سخت تر می کند که این به معنای قرار گرفتن تبلیغات در معرض دید بیشتر و در نهایت کلیک بیشتر است. اینستاگرام پلتفرم فیسبوک است که قابلیت تبلیغ در اینستاگرام نیز میسر شده است.

سایت های تبلیغاتی خارجی

۴. Bing Ads

از Bing Ads به عنوان یک جایگزین عالی برای Google Ads می توان نام برد. این سایت شباهت های زیادی با گوگل ادز دارد که روزانه میلیون ها جستجو را دریافت می کند. تبلیغات بینگ به نسبت تبلیغات گوگل ارزان‌تر است. چرا که میزان رقابت در کلمات کلیدی کمتر بوده و در نتیجه هزینه به ازای هر کلیک کمتر است.

۵. BuySellAds

شبکه BuySellAds یک جایگزین عالی برای سایت AdSense به شمار می رود. این سایت اگر چه از لحاظ فنی شبکه PPC نیست، اما یکی از بزرگترین شبکه های تبلیغاتی است. BuySellAds برای هر تبلیغ یک سایت کامل است. شما یک بار برای همیشه اطلاعات سایت یا بلاگ خود را در این سایت قرار داده و کد لازم را در سایت خودتان می گذارید، سپس انجام مابقی کارها مانند پیدا کردن مشتری و پرداخت را به عهده سایت BuySellAds قرار می دهید.

۶. AdBlade

AdBlade یکی از آن شبکه های تبلیغاتی است؛ که بر کیفیت بیش از کمیت متمرکز است. علاوه بر این FoxNews ،Hearst ، Yahoo و ABC از جمله ۱۰۰۰ شرکتی هستند، که این شبکه تبلیغاتی را تشکیل می دهند. AdBlade با تخصص در تبلیغات محتوا، قادر است نوع خاصی از کاربر را که از خواندن لذت می برد، جذب کند. اگر تجارت شما در حال حاضر دارای وبلاگ است و به شدت به تبلیغ محتوای اصلی متکی است، AdBlade می تواند یک بستر عالی برای افزایش بازدید از سایت شما باشد.

حتما بخوانید:

نحوه ساخت حساب گوگل ادسنس

۷. AdRoll

AdRoll یک شبکه بازاریابی انتخابی برای بسیاری از تبلیغ کنندگان آنلاین است. AdRoll با استفاده از توان وب سایت هایی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و گوگل به تبدیل بازدید کنندگان به خریدار کمک می کند. AdRoll با هدف قرار دادن فعالانه بازدیدکنندگانی که قبلاً از یک وب سایت بازدید کرده اند، کمک می کند تا بازدید کنندگان به آن وب سایت بازگردند.

سایت های تبلیغاتی خارجی

۸. AdRecover

AdRecover به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا تبلیغات غیر آموزنده را با رهنمود های تبلیغاتی دقیق به کاربران نمایش دهند. AdRecover یکی از محبوب ترین سایت کسب درآمد دلاری کلیکی است و روز به روز به مخاطبان آن اضافه می شود.

کلام آخر

در این مطلب با ۸ مورد از بهترین سایت های تبلیغاتی خارجی آشنا شدیم؛ هر کدام از این سایت ها مزایا و معایب خودشان را دارند و شما می توانید برای شروع کار تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک از هر کدام از آن‌ها استفاه کنید. شما می توانید از هر کدام از این وبسایت ها برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنید. تجربه شما از تبلیغ در سایت های خارجی به چه صورت بوده است؟ با ما و دیگر همراهان افراک به اشتراک بگذارید.

بهترین سایت های تبلیغاتی خارجی در 2023
PPC یا پرداخت به ازای هر کلیک یک مدل تبلیغاتی دیجیتال است؛ که در آن تبلیغ کننده هر...
5 از 4 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید