کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

معرفی ۸ مورد از بهترین برنامه‌‌ها و سایت‌های قرعه کشی اینستاگرام

معرفی ۸ مورد از بهترین برنامه‌‌ها و سایت‌های قرعه کشی اینستاگرام

قرعه کشی یکی از بهترین روش‌ها برای جذب فالوور و همچنین افزایش تعامل در پیج‌های اینستاگرام است؛ اما این روزها دیگر کسی به روش دستی این کار را انجام نمی‌دهد، می‌دانید چرا؟
زیرا این کار بسیار زمان‌بر و سخت است و همچنین کاربران نیز نسبت به آن اعتماد کامل را ندارند؛ در همین شرایط برنامه‌ های قرعه کشی اینستاگرام به کمک شما می‌آیند و به شکلی کاملاً عادلانه برنده را مشخص می‌کنند. البته باید بدانید تمام ابزارها برای چنین کاری امن نیستند؛ به همین دلیل تصمیم داریم در این مقاله از افراک ۸ مورد از بهترین برنامه‌ها، سایت و ربات‌های قرعه کشی اینستاگرام را به طور کامل به شما معرفی کنیم.

۳ تا از بهترین برنامه های قرعه کشی اینستاگرام

برنامه‎‌های متفاوتی در سراسر اینترنت برای قرعه‌کشی اینستاگرام وجود دارند. در ادامه ما 3 مورد از بهترین و کاربردی‌ترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

Random

Random.org نرم‌افزاری بسیار محبوب در بین تمام صاحبان پیج است و به بهترین شکل ممکن قرعه کشی اینستاگرام را برگزار می‌کند. با استفاده از امکانات این برنامه شما می‌توانید نوع هدایا، تعداد برندگان، دسته‌بندی‌های موردنظر و تمام جزئیات را مشخص کنید.

این برنامه الگوریتم‌های تصادفی قوی دارد و به صورت کاملاً عادلانه و تصادفی از بین لایک‌ها، کامنت‌ها یا فالوورها (بر اساس انتخاب شما) برنده‌ را مشخص می‌کند. بنابراین اگر قصد برگزاری مسابقه و قرعه کشی را در پیج خود دارید، حتماً این برنامه را نصب کنید.

Woobox

Woobox برنامه‌ای بسیار کاربردی است که امکانات متنوعی را برای قرعه کشی اینستاگرام در اختیار افراد قرار می‎‌دهد. در واقع این نرم‌افزار به شما امکان یافتن برنده را از بین کامنت‌ها، لایک‌ها، فالوورها و… می‌دهد. از طرفی با Woobox شما می‌توانید شرایط مشارکت افراد را تنظیم و همچنین پیام اعلان را برای برندگان ارسال کنید.

این ابزار رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و خیلی ساده و سریع قرعه‌کشی‌های پیج شما را انجام‌ می‌دهد؛ بنابراین اگر در این زمینه مبتدی هستید، Woobox به راحتی کارتان را راه می‌اندازد.

مطلب مرتبط: بهترین نرم افزارها برای ساخت کلیپ و ریلز حرفه ای در اینستاگرام

Gleam

با استفاده از برنامه قرعه کشی Gleam شما می‌توانید خیلی راحت و بدون دردسر قرعه کشی اینستاگرام را انجام دهید و برنده را از میان لایک و کامنت‌ها انتخاب کنید. کار با این ابزار بسیار راحت است و افراد مبتدی به راحتی استفاده از آن را یاد می‌گیرند.

این برنامه امکاناتی مانند نمایش دقیق آمار، تنظیم شرایط مشارکت افراد و همچنین ارسال ایمیل به برندگان را نیز ارائه می‌دهد؛ اما باید بدانید استفاده از خدمات پیشرفته Gleam رایگان نیست و نیاز به خریداری دارد.

این موارد 3 تا از بهترین برنامه های قرعه کشی اینستاگرام هستند؛ اما علاوه بر آن‌ها سایت‌های متفاوتی نیز وجود دارند که دقیقا همین خدمات را به شما ارائه می‌دهند. در ادامه این موضوع را به طور مفصل بررسی خواهیم کرد.

بهترین سایت‌ها برای قرعه کشی در اینستاگرام

از بین تمام سایت‌های قرعه کشی اینستاگرام، موارد زیر از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین گزینه‌ها هستند:

Simpliers

Simpliers یک سایت رایگان برای قرعه کشی اینستاگرام است و تمام امکانات لازم برای برگزاری مسابقه را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما با کمک این برنامه می‌توانید لینک پست مسابقه را وارد، شرایط موردنظرتان را تنظیم و همچنین تعداد برندگان را مشخص کنید.

با این سایت شما حتی می‌توانید کامنت‌های تکراری را حذف کنید. Simpliers بسیار امن و معتبر است و استفاده از آن نیازی به اطلاعات کاربری‌تان ندارد. این وب‌سایت برای مبتدیان بسیار مناسب است؛ زیرا محدودیت ۳۰۰ کامنت برای قرعه کشی را دارد و برای استفاده در تعداد بالاتر باید نسخه پریمیوم آن‌ را تهیه کنید.

مطلب مرتبط: آموزش بلاگر شدن در اینستاگرام و یوتیوب؛ کسب درآمد از بلاگری

Wask

سایت Wask برخلاف گزینه قبل، هیچ محدودیتی در تعداد کامنت‌ها ندارد و به صورت رایگان نیز در دسترس است. ابن برنامه دو قابلیت تعیین تعداد منشن‌ها و همچنین تعداد برندگان را به شما می‌دهد؛ بنابراین اگر شرایط پیچیده‌ای برای برگزاری مسابقه ندارید، این سایت برایتان بسیار مناسب و کاربردی است.

مارکتینگ ۹۸

این وب‌سایت ایرانی مارکتینگ ۹۸ تمام امکانات سایت‌های خارجی را در اختیارتان قرار می‌دهد و با استفاده از آن خیلی راحت و بدون دردسر می‌توانید قرعه کشی در اینستاگرام را انجام دهید.

این ابزار به شما امکان قرعه کشی از میان کامنت‌ها، فالوورها، بیشترین تگ‌ها و لایک‌ها را می‌دهد و دقیقاً بر اساس شرایط و ایده‌های شما پیش می‌رود. البته باید بدانید استفاده از این سایت رایگان نیست و برای انجام قرعه کشی مبلغی را از شما دریافت می‌کند.

Giveaway Pick

Giveaway Pick نیز یکی از گزینه‌های محبوب در بین صاحبان پیج‌های اینستاگرامی است و به شما امکان قرعه کشی رایگان از بین حداقل 2500 کامنت را می‌دهد. با ایجاد یک حساب کاربری در این وب‌سایت شما می‌توانید شرایطی مانند تعیین تعداد برندگان، برنده‌های جایگزین، حداقل تگ‌ها، کامنت‌های تکراری و… را مشخص کنید.

بنابراین اگر دنبال ابزاری می‌گردید که از بین هزاران کامنت برنده را به راحتی پیدا کند، Giveaway Pick بهترین و دردسترس‌ترین گزینه برای شماست.

AppSorteos

برای استفاده از این سایت باید حتماً با ایمیلتان در آن حساب کاربری بسازید و پس از این کار با وارد کردن پست مربوطه، قرعه کشی با شرایط موردنظرتان انجام می‌شود. با AppSorteos شما می‌توانید تعداد برندگان و همچنین تمام قوانین و شرایط ورود به قرعه کشی را مشخص و پس از این کار خیلی سریع و به صورت تصادفی برندگان را پیدا کنید.

البته باید بدانید علاوه بر این موارد ربات‌های مختلفی نیز برای قرعه کشی در اینستاگرام وجود دارند که کارتان را بسیار راحت می‌کنند. در ادامه به شرح این موارد می‌پردازیم.

مطلب مرتبط: بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ویرایش و ساخت ویدیو

بهترین ربات‌های قرعه کشی اینستاگرام

اگر قصد دارید به صورت کاملاً حرفه‌ای مسابقه و قرعه کشی پیجتان را انجام دهید، از ربات‌های زیر کمک بگیرید.

Pickawinner

این ربات از ابزارهای محبوب برای قرعه کشی در اینستاگرام است و به شما این امکان را می‌دهد که بر اساس لایک‌ها، کامنت‌ها و همچنین فالوورها برنده پست موردنظرتان را پیدا کنید. البته با این ربات شما می‌توانید شرایط مسابقه را تغییر دهید و آن را بر اساس قوانین پیجتان تنظیم کنید.

Rafflecopter

این ربات پیشرفته امکانات بسیار ویژه‌ای دارد و حتی قرعه‌کشی‌ها و مسابقه‌های پیچیده را نیز انجام می‌دهد. با استفاده از این ابزار شما می‌توانید علاوه بر لایک و کامنت، برنده را از بینی ایمیل نیز انتخاب کنید.

مطلب مرتبط: آموزش صفر تا صد راه اندازی آنلاین شاپ و برآورد هزینه ها

Comment Picker

این ربات به طور خاص و حرفه‌ای برای انجام قرعه کشی از بین کامنت‌ها طراحی شده است و رابط کاربری بسیار ساده‌ای نیز دارد؛ بنابراین اگر در این زمینه مبتدی هستید، Comment Picker گزینه خوبی برایتان به شمار می‌رود.

با وجود تمام این ابزارها، به نظرتان کدام یک برای قرعه کشی مناسب‌‌تر است؟ برای تصمیم گیری شما باید حتماً نکات و مواردی را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

چگونه یک ابزار مناسب برای قرعه کشی در اینستاگرام را انتخاب کنیم؟

برای تصمیم‌گیری در این زمینه حتماً از قبل تمام فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید. در واقع در صورتی که ربات یا برنامه موردنظرتان ویژگی‌های زیر را داشته باشد درست عمل می‌کند.

بررسی میزان هزینه برای استفاده ابزار

نرم‌افزارهای قرعه کشی قیمت‌های متفاوتی دارند و تعداد زیادی از آن‌ها نیز به صورت رایگان قابل استفاده هستند. بنابراین با توجه به بودجه‌تان حتماً این هزینه را در نظر بگیرید یا از مدل‌های رایگان استفاده کنید. البته باید بدانید ابزارهای رایگان معمولاً امکانات زیادی ندارند و برای برگزاری مسابقه‌های ساده مناسب هستند.

توجه به امکانات و ویژگی‌ها

هرکدام از این ابزارها امکانات متفاوتی دارند؛ بنابراین با توجه به شرایط موردنظرتان برای ورود به مسابقه در مورد ربات یا برنامه موردنظر تصمیم بگیرید و گزینه‌ای را انتخاب کنید که امکان تعیین شرایط را به شما دهد.

امنیت بالا

ابزار مورد نظر باید امنیت بالایی داشته و قابل اعتماد باشد؛ بنابراین هرگز خودسرانه اطلاعات حسابتان را در هر سایتی وارد نکنید.

توصیه‌های پایانی برای قرعه کشی اینستاگرام

در این مقاله با بهترین ابزارها برای قرعه کشی اینستاگرام آشنا شدید. در پایان توصیه می‌کنیم برای برقراری مسابقه حتماً از تمام قوانین اینستاگرام مطلع شوید و تمام محدودیت‌های کشور را در نظر بگیرید.

با استفاده از چنین برنامه‌هایی شما در زمان برگزاری قرعه کشی نیز انصاف و عدالت را رعایت خواهید کرد و دیگر نگرانی از این بابت نخواهید داشت. البته حتماً قبل از برگزاری قرعه کشی یکبار آن را امتحان کنید. اگر در حین کار با هریک از این ابزارها سؤال یا ابهامی داشتید، با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره‌های آن‌ها استفاده کنید.

سؤالات و نظرهایتان را در بخش زیر برایمان بنویسید و این مقاله کاربردی را برای تمام افرادی که قصد برگزاری مسابقه و قرعه کشی در پیج اینستاگرامشان را دارند نیز بفرستید.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید