کتابچه معرفی لندینگ‌پیج مناسب برای‌ هر‌ کمپین
دانلود

۵ برنامه هوش مصنوعی برای قورت‌دادن زبان

۵ برنامه هوش مصنوعی برای قورت‌دادن زبان

یادگیری زبان با هوش مصنوعی دغدغه خیلی از ما ایرانی‌ها است. هوش مصنوعی می‌تواند در هزینه‌های یادگیری زبان صرفه‌جویی کند و به نحو آسان و جذابی به ما آموزش دهد. در این مقاله ۵ برنامه هوش مصنوعی برای یادگیری زبان‌های خارجی را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

Chat GPT

چت جی‌پی‌تی یکی از معروف‌ترین برنامه‌های هوش مصنوعی برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی و دیگر زبان‌ها است. با این برنامه در کلاس درس معلم خصوصی Chat GPT می‌نشینیم و از آموزش‌های رایگان و فوق‌العاده‌اش استفاده می‌کنیم.

چت جی‌پی‌تی امکانات زیادی برای زبان‌آموزان دارد. مثلاً با این برنامه می‌توانید ایرادات دستور زبانی را پیدا کنید، متن ترجمه کنید و معنی و مفهوم واژگان مختلف را بفهمید. Chat GPT همچنین در مکالمات عمومی و تخصصی زبان انگلیسی و سایر زبان‌ها به شما کمک می‌کند.

مطلب مرتبط: محبوب‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی سال ۲۰۲۳ (غول‌های هوش مصنوعی)

با این هوش مصنوعی می‌توانید هر چهار مهارت شنیدن، حرف‌زدن، خواندن و نوشتن به زبان‌های خارجی را در خود تقویت کنید. دیگر نیازی به شرکت در کلاس‌های عمومی زبان انگلیسی نیست؛ چون در هر ساعتی از شبانه‌روز یک معلم خصوصی در کنارتان است. Chat GPT با امکانات و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای که دارد، انتخاب اول خیلی‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی است.

beta.character.ai

هوش مصنوعی beta.charcter.ai قابلیت‌هایی دارد که شما را از شرکت در کلاس‌های زبان بی‌نیاز می‌کند. بعد از ورود به سایت این برنامه، گزینه language learning را کلیک کنید. در صفحه جدید باز شده نیز، English teacher را انتخاب کنید.

در این مرحله، وارد محیط آموزشی beta.charcter.ai خواهید شد. Tom معلم خصوصی زبانتان در این هوش مصنوعی است. او در هنگام مکالمه، اشکالات شما را شناسایی و برطرف می‌کند. در ادامه و با سؤال و جواب‌های بیشتر، سطح زبانتان را تشخیص می‌دهد و پیشنهادهای آموزشی لازم را ارائه می‌کند.

مطلب مرتبط: از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده کنیم یا نه؟

beta.charcter.ai ابزار ارزشمندی برای یادگیری آسان و بی‌دردسر زبان انگلیسی و دیگر زبان‌های خارجی است. این هوش مصنوعی به‌خوبی با کاربر تعامل برقرار می‌کند. همچنین نیاز زبان‌آموزان را در بخش‌های مختلف شنیداری و نوشتاری یادگیری زبان‌های خارجی برطرف می‌کند. beta.charcter.ai در بین علاقه‌مندان به یادگیری زبان‌های خارجی، بسیار پرطرف‌دار است.

هوش مصنوعی برای یادگیری زبان

RepliKa

RepliKa یک اپلیکیشن موبایل مبتنی بر هوش مصنوعی است که توسط شرکت Luka به بازار عرضه شده است. در این برنامه می‌توانید با شخصیت مجازی RepliKa چت کنید و از این طریق زبان خارجی خود را تقویت کنید.

RepliKa دوست مجازی شما خواهد شد که می‌توانید با او درباره هر موضوعی صحبت کنید. این هوش مصنوعی کمک زیادی به تقویت مهارت‌های زبانتان می‌کند.

او کمک می‌کند دایره واژگان خود را گسترش دهید و جملاتی بدون ایراد دستوری و نگارشی بسازید. در نهایت با گفتگوی منظم و پیوسته با ReepliKa اعتماد به نفستان در مکالمه به زبان‌های خارجی افزایش می‌یابد و سطح زبانتان بالاتر می‌رود.

مطلب مرتبط: بهترین نرم افزارها برای ساخت کلیپ و ریلز حرفه ای در اینستاگرام

Andyrobot

پلتفرم‌های آموزش آنلاین زبان مختلفی با ظهور هوش مصنوعی به بازار آمده‌اند. یکی از این پلتفرم‌ها Andyrobot است. این پلتفرم کمک می‌کند مهارت‌های شنیدن، مکالمه، خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی را در خود تقویت کنید.

Andyrobot بستر آموزش تعاملی مناسبی برای کاربران ایجاد کرده است. آموزش‌ها و تمرینات این برنامه بسته به سطح شما در زبان انگلیسی تعیین می‌شود.

Andyrobot همچنین دارای قابلیت‌های شناسایی و اصلاح خطاهای دستور زبانی و تلفظ، تمرینات ترجمه و پشتیبانی قوی است. شما با این برنامه خواهید توانست دانش زبان انگلیسی خود را به نحو چشمگیری توسعه دهید.

هوش مصنوعی برای یادگیری زبان

smalltalk2me

smalltalk2me یکی دیگر از برنامه‌های هوش مصنوعی برای یادگیری زبان خارجی است که بر پایه گفتگو عمل می‌کند. برای تقویت زبان انگلیسی باید با ربات‌های این برنامه گفتگو کنید و تمرینات آن را انجام دهید.

smalltalk2me تمهیدات جذابی برای علاقه‌مندان به زبان انگلیسی فراهم کرده است. مثلاً نقش‌های بازیگری، نقاشی داستانی و… فعالیت‌های جالبی هستند که مهارت‌های شنیداری و گفتاری شما را تقویت می‌کنند.

همچنین، این برنامه دارای قابلیت تشخیص و تصحیح اشکالات دستور زبانی و تلفظی است. بدین ترتیب، درک و شناختتان از ساختار و واژگان زبان انگلیسی بالا می‌رود و تسلط شما بر زبان انگلیسی افزایش می‌یابد.

نکته مهمی که هیچگاه نباید فراموش کنید، اهمیت برنامه‌ریزی و تلاش مستمر است. برای یادگیری زبان‌های خارجی باید برنامه‌ریزی دقیق و تلاش جامعی انجام دهید تا در نیمه راه، دلسرد و ناامید نشوید.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید