کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

آموزش نحوه برداشت پول از یوتیوب در ایران

آموزش نحوه برداشت پول از یوتیوب در ایران

در حال حاضر تمام دارندگان کانال یوتیوب در ایران یک سؤال مشترک دارند: «چگونه پول یوتیوب را دریافت کنیم؟!» ازآنجایی‌که کسب درآمد از یوتیوب، به یکی از روش‌های درآمدزایی بزرگ در فضای مجازی تبدیل شده، این سؤال، کاملاً منطقی است! یوتیوب، بزرگ‌ترین پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدئو در جهان است و روزانه میلیون‌ها نفر از آن بازدید می‌کنند. این پلتفرم فرصتی برای سازندگان محتوا فراهم می‌کند تا با تولید محتوای باکیفیت و جذاب، مخاطبان خود را جذب و با تبلیغ محصولات و خدمات خود، کسب درآمد کنند؛ تنها مشکل باقی‌مانده، نقدکردن درآمد یوتیوب است.
اما نگران این موضوع نباشید، در این مقاله دو راه عالی و تضمینی برای نقد درآمدتان از یوتیوب به شما معرفی می‌کنیم، بنابراین حتی یک کلمه از این مقاله را از دست ندهید!

روش‌های دریافت پول از یوتیوب در ایران چیست؟

باید بدانید که یوتیوب حدود ۵۵ درصد از درآمد حاصل از تبلغیات را به شما پرداخت می‌کند؛ از‌آنجایی‌که این پلتفرم بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال (یعنی بیش از یک چهارم جمعیت جهان!) دارد، درآمد شما می‌تواند به‌راحتی به ارقام نجومی برسد!

یوتیوب چگونه به شما پول می دهد؟ یوتیوب در حال حاضر یکی از پول‌سازترین پلتفرم‌های دنیا محسوب می‌شود. اما نکته‌ای که بسیاری از کاربران در ایران به آن برمی‌خورند، نحوه دریافت و برداشت پول یوتیوب است، سؤالی که در این زمان ذهن تمامی یوتیوبرها را به‌خود مشغول می‌کند: «چگونه درآمد یوتیوب را دریافت کنیم؟!»

نحوه برداشت پول از یوتیوب در ایران

ازآنجایی‌که به‌دلیل وجود تحریم‌ها، شما کاربران ایرانی به حساب‌های خارجی دسترسی ندارید، باید راهی دیگر برای نقدکردن درآمدتان بیابند. پس از رسیدن به شرایط درآمدزایی از یوتیوب (مانیتایز شدن) که پیش‌نیاز اصلی برای کسب درآمد است، تفکر درباره درآمد دلاری هوش از سر همه یوتیوبرها می‌پراند! به‌طورکلی دو راه برای این کار پیش روی شماست:

روش مستقیم: ابتدایی‌ترین روش دریافت پول از یوتیوب

اگر به حساب‌های بانکی خارجی دسترسی دارید، روش مستقیم ابتدایی‌ترین راه نقد کردن درآمدتان از یوتیوب است. برای این کار باید مراحل زیر را به‌طور دقیق پیش بروید:

۱. باید در YPP عضو شوید

مگر کسب درآمد بدون عضویت در برنامه پارتنر یوتیوب (YPP) ممکن است؟! برای این کار باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • حداقل ۱۰۰۰ سابسکرایبر جذب کرده باشید.
  • حداقل ۴۰۰۰ ساعت بازدید در طول ۱۲ ماه گذشته داشته باشید.
  • در سه ماه گذشته حداقل ۳ ویدئو به‌صورت عمومی منتشر کرده باشید.

با رسیدن به شرایط بالا شما آماده مانیتایز شدن هستید. کافی است مراحل زیر را به‌طور کامل طی کنید:

  1. در ابتدا وارد بخش یوتیوب ‌استودیو (YouTube Studio) شوید.
  2. گزینه «Status and Features» را بیابید و روی آن کلیک کنید.
  3. گزینه مانیتایز شدن (Monetization) در مقابل شماست. روی آن بزنید و گزینه فعال‌سازی (Enable) را فعال کنید.
  4. حال وارد صفحه درخواست برای مانیتایز شدن (Apply for Monetization) می‌شوید.
  5. باید با قوانین موافقت کنید و روی دکمه قبول (Accept) بزنید.

مطلب مرتبط: آموزش کار با یوتیوب استودیو

حال یک‌قدم به رسیدن به پاسخ سؤال: «چگونه درآمد یوتیوب را دریافت کنیم؟» نزدیک‌تر شده‌اید! کافی است در بخش بعدی حساب گوگل ادسنس خود را به کانالتان وصل کنید.

از کتابچه های الکترونیکی بخوانید

راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب

۲. اتصال گوگل ادسنس به کانال یوتیوب

ثبت نام در گوگل ادسنس اصلی‌ترین اقدام بعد از مانیتیز شدن است. این پلتفرم به سازندگان محتوا در یوتیوب اجازه می‌دهد تا با نمایش تبلیغات در کانال‌های خود، درآمد کسب کنند. برای استفاده از گوگل ادسنس در یوتیوب، ابتدا باید یک حساب کاربری بسازید. البته فراموش نکنید برای ساخت حساب گوگل ادسنس برای یوتیوب، ابتدا باید یک حساب کاربری گوگل داشته باشید و سپس مراحل زیر را طی کنید:

  1. به سایت گوگل ادسنس بروید.
  2. روی دکمه «شروع کنید» کلیک کنید.
  3. آدرس ایمیل حساب کاربری گوگل خود را وارد کنید.
  4. یک رمز عبور انتخاب کنید.
  5. کشور خود را انتخاب کنید.
  6. روی دکمه «ایجاد حساب» کلیک کنید.

حال باید یک حدودا یک هفته صبر کنید تا تاییدئه برای شما ارسال شود.

نکته: برای اتصال ادسنس به کانال یوتیوب، پس از درخواست مانیتایز، باید YouTube Partner Program(YPP) تایید شود. یکی از قوانین YPP موضوع کپی‌رایت یوتیوب است.

۳. تأیید اطلاعات شخصی: چگونه حساب بانکی یوتیوب را فعال کنیم؟

اگر ویدئوهای شما به مرز درآمدزایی رسید، گوگل ادسنس یک شماره شناسایی شخصی برایتان می‌فرستد. این کد را فراموش نکنید! یوتیوب برای تأیید آدرس شما پیش از واریز پول، این کد را از شما می‌خواهد.

فراموش نکنید تأیید اطلاعاتتان با بارگذاری مدارک شخصی مانند کارتی شناسایی یا پاسپورت ضروری است. ازآنجایی‌که یوتیوب پیش از واریز پول براساس قوانین هر کشور، مالیا‌ت‌ها را حساب می‌کند، از شما می‌خواهد اطلاعات مالیاتی‌تان با درنظرگرفتن موقعیت جغرافیایی خود وارد کنید. 

روش غیرمستقیم: آسان‌ترین نحوه دریافت پول از یوتیوب در ایران

بسیاری از افراد زمانی که متوجه شرایط سخت نحوه پرداخت یوتیوب می‌شوند، ناامیدانه از فعالیت در این پلتفرم پول‌ساز دست می‌کشند؛ چه کار اشتباهی! آسان‌ترین روش برای به‌دست‌آوردن درآمد حاصل از یوتیوب، روش غیرمستقیم است. امروزه شرکت‌های واسطه کار شما را آسان کرده‌اند.

البته نباید به هر شرکت واسطه‌ای اعتماد کنید. قبل از همکاری باید مواردی مانند سابقه کار و درصد رضایت آن‌ها را در نظر بگیرید. همچنین نکاتی مانند تسویه‌حساب‌های به‌موقع، میزان نرخ کارمزد و مالیات نیز روی انتخاب یک شرکت واسطه خوب مؤثر هستند.

افراک نامی درخشان در بین شرکت‌های واسطه خوب است. افتخار همکاری با یوتیوبرهای موفق، اعتبار و قدرت تیم بزرگ افراک در صنعت پول‌سازی از یوتیوب را نشان می‌دهد. حال که با روش غیرمستقیم، آسان‌ترین و مناسب‌ترین مسیر کسب درآمد از یوتیوب آشنا شدید، در قسمت بعدی نگاهی دقیق و جزئی به آن می‌اندازیم.

نحوه برداشت پول از یوتیوب در ایران

همکاری با شرکت‌های نقدکننده درآمد یوتیوب

باید بدانید که آسان‌ترین و مورداعتمادترین روش برای نقد درآمد یوتیوب همکاری با شرکت‌های واسطه است. این شرکت‌ها خدمات زیر را به شما ارائه می‌دهند:

  • کمک به شما در مانیتایز کردن کانال‌های یوتیوب
  • ارائه مشاوره و آموزش به سازندگان محتوا
  • کمک به رشد کانال‌های یوتیوب
  • افزایش درآمد سازندگان محتوا
  • نقدکردن درآمد یوتیوبی شما

شرکت‌های واسطه با استفاده از دانش و تجربه خود به سازندگان محتوا کمک می‌کنند تا کانال‌های خود را توسعه دهند و درآمد بیشتری کسب کنند. این شرکت‌ها معمولاً فرآیند مانتیایز کردن کانال‌های یوتیوب را ساده‌تر و سریع‌تر از روش مستقیم انجام می‌دهند.

امکان دریافت مشاوره و آموزش از متخصصان این شرکت‌ها وجود دارد. شرکت‌های MCN معمولاً از متخصصان در زمینه‌های مختلف مانند تولید محتوا، بازاریابی و تبلیغات بهره می‌برند؛ بنابراین می‌توانند به شما سازندگان محتوا کمک کنند تا در زمینه‌های مختلف رشد کنید و درآمد بیشتری به دست آورید.

درنهایت مهم‌ترین مزیت این شرکت‌ها برای یوتیوبرها، امکان نقد آسان درآمد دلاری است. دیگر به حساب‌های بانکی خارجی نیازی ندارید! ما در شرکت افراک این مسیر را برای شما آسان‌تر از همیشه کرده‌ایم.

ازآنجایی‌که کانال‌های زیادی به حساب گوگل ادسنس شرکت‌های واسطه وصل هستند، باید در انتخاب این شرکت دقت کنید. کافی است یکی از کانال‌های متصل به گوگل ادسنس با مشکلی مثل نقض قوانین کپی‌رایت روبه‌رو شود! در این شرایط سایر کانال‌های بی‌گناه متصل به این حساب نیز با خطر مسدود‌شدن روبه‌رو می‌شوند.

در پاسخ به سؤال: «چگونه از یوتیوب پول برداشت کنیم؟!» فقط یک کلمه می‌گوییم: افراک! شرکت بزرگ افراک با داشتن سابقه کار طولانی در زمینه یوتیوب، یکی از نام‌آشناترین و موفق‌ترین تیم‌ها برای کمک به‌نقد درآمد دلاری شماست.

 یکی از نکات مهم از انتخاب شرکت‌های واسطه توجه به میزان تعرفه آن‌هاست.

برداشت پول یوتیوب در ایران

روش های پرداخت یوتیوب به چه صورت است؟

یوتیوب در این بخش گزینه‌های متفاوتی مانند انتقال الکترونیکی وجه (EFT)، حواله ارزی یا صدور چک (البته با در نظرداشتن شرایط کشورتان) برای شما در نظر می‌گیرد. شما قادر به انتخاب یکی از این روش‌ها در حساب گوگل ادسنس خود هستید.

این روش، یک راه مستقیم برای دریافت پول از یوتیوب بود؛ راهی که فقط برای کاربران خارج از ایران کاربرد زیادی دارد! متأسفانه ما به حساب‌های خارجی دسترسی نداریم، بنابراین باید به سراغ روش بعدی برویم. برای فعال کردن حساب بانکی یوتیوب پیش از هر چیزی نیاز است که گوگل ادسنس را ساخته و پس از آن حساب بانکی به گوگل ادسنس متصل کنید. در حال حاضر برای اتصال ادسنس و فعال کردن حساب بانکی یوتیوب در ایران از روش های زیر می‌توانید استفاده کنید:

روش اول درخواست از دوستان: آموزش های مربوط به ساخت و وریفای کردن گوگل ادسنس را مشاهده کنید و از اطلاعات دوستان یا بستگان خود در خارج از ایران برای گرفتن تاییدیه کمک بگیرید. این روش دو مشکل اساسی دارد: اول اینکه بخاطر هزینه های مالیاتی که آن ها متحمل می شوند ممکن است درخواست شما را قبول نکنند و دوم اینکه پول به حساب آن ها واریز می شود و باز شما برای دریافت آن پول از خارج از کشور به حساب بانکی نیاز دارید.

روش دوم استفاده از خدمات آژانس افراک: برای اینکه دردسرهای مربوط به وریفای کردن و انتقال وجه نداشته باشید به راحتی می توانید کانال یوتیوب خود را به حساب ادسنس آژانس افراک متصل کنید. افراک با در نظر گرفتن میزان کارمزدی، وجه را به دلار دریافت کرده و معادل ریالی آن را به حساب بانکی شما در ایران واریز خواهد کرد. در این صورت شما تبدیل درامد یوتیوب به ریال را در ایران توسط یک شرکت معتبر انجام داده‌اید.

تعرفه شرکت‌های واسطه یوتیوب چقدر است؟

تعرفه شرکت‌های واسطه یوتیوب معمولاً بین 10 تا 20 درصد است. این تعرفه معمولاً بر اساس میزان درآمد سازندگان محتوا تعیین می‌شود. به‌طورکلی، سازندگان محتوا با درآمد کمتر، تعرفه کمتری پرداخت می‌کنند.

برای مثال یک شرکت واسطه ممکن است از سازندگان محتوا با درآمد کمتر از 1000 دلار در ماه، 10 درصد کارمزد دریافت کند، درحالی‌که همین شرکت از سازندگان محتوایی با درآمد بین 1000 تا 10000 دلار در ماه، 20 درصد و از یوتیوبرهایی با درآمد بیشتر از 10000 دلار در ماه، 22 درصد کارمزد می‌گیرد.

البته برخی از شرکت‌های واسطه نیز تعرفه ثابتی برای همه سازندگان محتوا تعیین می‌کنند. به‌طور مثال یک شرکت واسطه ممکن است از همه سازندگان محتوا، 20 درصد کارمزد دریافت کند. هنگام انتخاب شرکت واسطه، باید تعرفه آن را در نظر بگیرید. سعی کنید شرکتی را انتخاب کنید که تعرفه آن متناسب با میزان درآمد شما باشد.

تعرفه شرکت افراک 18 درصد است. در ابتدا کارشناسان و متخصصان یوتیوب افراک با بررسی دقیق و کامل کانال یوتیوب شما، مواردی مانند قوانین و الگوریتم‌های یوتیوب و کپی‌رایت را چک و سپس آن را به حساب گوگل ادسنس افراک وصل می‌کنند.

درنهایت شما می‌توانید به‌آسانی درآمد خود نقد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر همین‌الان با مشاوران افراک تماس بگیرید. یک نکته بسیار مهم که باید درنهایت بدانید حداقل میزان درآمد شما از یوتیوب است.

شاید برایتان جالب باشد:
ترفندهای افزایش بازدید کانال یوتیوب
درآمد معروف ترین یوتیوبرهای ایرانی

حداقل میزان درآمد برای دریافت پول از یوتیوب چقدر است؟

یوتیوب چگونه پول پرداخت می‌کند؟! سؤالی آشنا در ذهن تمامی یوتیوبرها! باید بدانید که حداقل میزان درآمد برای دریافت پول از یوتیوب، 100 دلار است.

این بدان معناست که اگر درآمد شما از تبلیغات گوگل ادسنس در یک ماه کمتر از 100 دلار باشد، نمی‌توانید پول خود را بردارید و باید تا رسیدن به سقف 100 دلار کمی صبور باشید! به‌طورکلی، پس از رسیدن به حداقل درآمد 100 دلار، یوتیوب درآمد شما را ماه بعد به حساب‌تان واریز می‌کند.

درنهایت چگونه درآمد یوتیوب را دریافت کنیم؟

یوتیوب یکی از پول‌سازترین پلتفرم‌های حال حاضر در جهان است، اگر این‌گونه نبود چرا تعدادی زیادی از افراد باید وقت و هزینه خود برای تولید محتوا مناسب یوتیوب صرف کند؟! در ایران دو  راه کلی برای نقدکردن درآمد یوتیوب وجود دارد: مستقیم و غیرمستقیم.

در روش مستقیم، شما مسئول صفر تا صد مسیر کسب درآمد خود هستید، درحالی‌که در روش غیرمستقیم یک شرکت واسطه به شما در نقدکردن درآمدتان کمک می‌کند. شما فقط کافی است تمرکز خود را روی تولید محتوا بگذارید و باقی کارها را به آن شرکت بسپارید؛ طی‌کردن تمامی پروسه‌های سخت و چالش‌برانگیز برعهده شرکت واسطه است!

البته باید در انتخاب شرکت واسطه نیز دقت کنید. افراک بهترین یاری‌دهنده شما در مسیر کسب درآمد و نقدکردن آسان آن در ایران است. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر، مشاوران افراک آماده خدمات‌رسانی به

برای تایید صلاحیت، یوتیوب موارد زیر را نیز در نظر خواهد گرفت:

  • موضوع اصلی و منحصر به فرد بودن محتوای کانال
  • ویدئوهای بیشتر مشاهده شده
  • جدیدترین ویدیوهای منتشر شده
  • بیشترین نسبت زمان تماشا به تعداد ویدئو ها

یکی از نکاتی که بسیار اهمیت دارد این است که شما باید از قوانین کپی رایت جهانی پیروی کنید، هیچ کانالی حق انتشار محتواهایی که متعلق به خود نیست را ندارد و در صورت شکایت صاحب اثر تمامی حقوق یوتیوب شما قطع خواهد شد.

سوالات متداول

درآمد یوتیوب به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد و نمی‌توان برای آن مقدار مشخصی تعیین کرد. فاکتورهایی که بر درآمد یوتیوب تأثیر گذار است؛ عبارت است از: تعداد بازدید ویدئوها، تعداد کلیک تبلیغات ویدئو، کیفیت تبلیغات، طول ویدئو، مسدود کننده ها

بله. می‌توانید از یکی از دوستانتان که خارج از کشور حساب دارد کمک بگیرید یا از خدمات آژانس افراک استفاده کنید.

هرچه ویدئوهای جذاب تری تولید کنید و بازدید بیشتری داشته باشد درآمدتان افزایش پیدا می‌کند. برای افزایش بازدید ویدئوهای یوتیوب خود می توانید از کارشناسان افراک راهنمایی بگیرید. برای افزایش بازدید کانال یوتیوب خود می‌توانید از کارشناسان افراک راهنمایی بگیرید.

آموزش نحوه برداشت پول از یوتیوب در ایران
در حال حاضر تمام دارندگان کانال یوتیوب در ایران یک سؤال مشترک دارند: «چگونه پول یوتیوب را دریافت...
4.56 از 27 رای ثبت شده

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید
جدیدترین مفیدترین
  1. با سلام و خسته نباشید
    یک سوال مهم دارم
    من از چند نفر شنیدم که برای دریافت درآمد یوتوب میتونیم در صرافی آنلاین کوینکس حساب کاربری ایجاد کنیم و به اصطلاح یک وَلِت یا کیف پول در کوینکس ایجاد کرده و آدرس کیف پول رو در قسمت اطلاعات ِ واریز پول یوتوب، در کانالمان، وارد کنیم. و مشخص کنیم که یوتوب، درآمد حاصل از کانال رو به صورت رمز ارز
    (مثلا تتر که معادل یک دلار است) برامون واریز کنه.
    بعد همون آدرس کیف پول رو خیلی راحت در اختیار صرافی های ارزهای دیجیتال قرار داده و پول رو به تومن دریافت کنیم.
    اینم بگم که در کوینکس به راحتی میشه احراز هویت کرد.
    میشه در خصوص این روش کمی توضیح بدید
    ممنون از شما

    آیا مفید بود؟
    • سلام هستی جان، یوتیوب فقط درآمد را به حساب بانکی واریز میکند و واریزی به ارز دیجیتال ندارد. با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  2. سلام. تضمین شما برای همکاری استفاده ادسنس مشترک برای چندین کانال چی هست که اگر کانالی رستریک کپی رایت خورد و حذف شد کانال من و بقیه حذف نشه و بیچاره نشیم؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام سارا عزیز
      مجموعه افراک با اکانت هایی که ریسک دریافت کپی رایت دارند، همکاری نمی کند. در این صورت احتمال دریافت استرایک برروی یک ادسنس به حداقل میرسد.

      اما پیشنهاد می کنیم اگر فردی را خارج از ایران میشناسید، با اطلاعات تماس و محل زندگی ایشان، در گوگل ادسنس افتتاح حساب کنید، پس از آن حساب بانکی افراک را به گوگل ادسنستان متصل کنید.
      در این صورت حساب بانکی آشنایان تان درگیر مالیات بر درآمد نمی شود و شما هم ادسنس اختصاصی خواهید داشت.

      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
      • داداش من تو اربیل عراق زندگی میکنه
        میتونم پول یوتیوب رو به حساب اون واریز کنم یا نه

        آیا مفید بود؟
        • سلام و عرض ادب
          برادر شما به دلیل اینکه محدودیت های نقد شدن درآمد یوتیوب در ایران را ندارد، می‌توانند با ساخت ادسنس اختصاصی با اطلاعات خود، درآمد حاصل از یوتیوب شما را به دلار دریافت کنند و برای شما واریز کنند.

          آیا مفید بود؟
  3. سلام و وقت بخیر
    من میخوام شرکت نقد کننده خودمو بردارم چون درآمدم کمه و بازدید ندارم میترسم کانال 8 سالم بپره . چون چنل های زیادب رو پرونده
    از بخش Permissions مدیریت اون سایت برداشتم
    همین کافیه یا باید کار دیگری هم انجام بدم؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام حسین عزیز
      حتی در صورتی که دسترسی مدیریت برداشته شود، همچنان کانال شما به ادسنس آنها وصل است. امکان قطع همکاری با آنها فقط در صورتی وجود دارد که از بخش درآمدزایی، ادسنس را تغییر دهید. با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
        • سلام و عرض ادب
          برای نقد کردن درآمد یوتیوب خود، باید از طریق پنل افراک، در قسمت خدمات یوتیوب، سپس افزودن کانال، کانال یوتیوب خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما بررسی کنند و یا با شماره تماس
          02191092000 تماس بگیرید. با آرزوی موفقیت برای شما

          آیا مفید بود؟
  4. سلام و ادب
    بنده کانال دارم و مانیتایز هست.اما میخوام بدونم چطوری میتونم به فاکتور پرداختی ک یوتیوب ارائه میده دسرسی پیدا کنم

    مثلا ماه قبل ۵۰۰۰ هزار لیر تخمینی بود اما ۷۰۰۰ هزار لیر پرداخت شد ب ما.میخوام بدونم این میزان ۷۰۰۰ لیر رو از کجا میتونم فاکتور کاملشو ببینم.
    تشکر

    آیا مفید بود؟
    • سلام امیرحسین عزیز، اگر اکانت گوگل ادسنس شخصی دارید، در حساب ادسنس خود میتوانید فاکتور را دانلود کنید.
      اگر به ادسنس اشتراکی متصل هستید، مبنا مبالغی است که در یوتیوب استودیو به شما نمایش میدهد +‌ کسر مالیات ( اطلاعات بیشتر را از شخص یا شرکتی که با آنها همکاری میکنید دریافت کنید). با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      هر زمان که به شرایط مانیتایز یوتیوب رسیدید، می‌توانید برای اتصال ادسنس و دریافت درآمد اقدام کنید.
      شرایط مانیتایز یوتیوب:
      ۱. ۴۰۰۰ ساعت واچ تایم
      ۲. ۱۰۰۰ سابسکرایبر
      در مدت زمان ۱۲ ماه

      آیا مفید بود؟
  5. سلام ببخشید من میخوام چنل یوتیوب انگلیسی بزنم. بلد نیستم میشه تو ضیح بدین که باید چگونه بسازیم،؟!

    آیا مفید بود؟
  6. سلام . ببخشید برای ساخت چنل یوتیوب برای درامد زایی باید از ایمیل خارجی استفاده کنیم یا با ایمیل که خودمان در ایران داریم

    آیا مفید بود؟
    • درود بر شما، ایرادی ندارد از ایمیل شخصی خودتان استفاده کنید. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
  7. با سلام من‌میخوام‌یه کانال یوتیوب راه اندازی‌کنم‌و وقتی که مجاز‌بود درامدم را برداشت کنم . اما من دوست یا اشنایی خارج‌از‌کشور ندارم‌چطور باید درامدم را برداشت‌کنم؟

    آیا مفید بود؟
  8. عرض سلام و وقت بخیر
    یه سوال داشتم اگر کانال ما به 1000 ساب و 4000 بازدید رسید و به گوگل درخواست دادیم بعدش گوگل محتوای کانال ما رو واجد درامد زایی ندید اونوقت باید یک کانال دیگه زده شه و از اول با یه محتوای جدید شروع کرد یا میشه همون کانال رو تغییر محتوا داد و دوباره درخواست به گوگل بدیم برای بررسی

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز، اگر کانال شما واجد شرایط نبود لازم است تغییرات لازم را در کانال خود بوجود آورید و سپس درخواست “بررسی مجدد” را ارسال نمایید.
      در صورتی که کانال شما مورد قبول واقع نشد، بهتر است کانال جدیدی راه اندازی کنید و طبق قوانین یوتیوب محتوای کانال خود را بارگزاری نمایید.
      برای اطلاعات بیشتر می توانید کتابچه قوانین یوتیوب را مطالعه نمایید. با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  9. سلام ایا ساخت اکانت گوگل ادسنس از اول مورد نیاز است یا ما اول اکانت یوتیوب بسازیم و موقعی که به 1000ساب و 4000 دقیقه بازدید رسید اون موقع گوگل ادسنس باز کنیم

    آیا مفید بود؟
    • سلام
      خیر زمانی که به شرایط مانیتایز یوتیوب رسیدید می توانید برای ساخت و اتصال ادسنس اقدام کنید.

      آیا مفید بود؟
  10. سلام و دورد اصالتا افغانستانی هستم
    من حساب کانال خودرا از ایمیل افغانستان درست کردم و اما فعالیت ام در ایران است مشکلی که پیش نمیاد بخاطر درامدپول بعدا
    و دوم فعالیت من در ایران است و از فیلترشکن سایفون که رایگان هست استفاده میکنم مشکلی پیش میاد یا خیر
    موضوع سوم ایا میتوانم درامد خودران از طریق یکی از دوستانم از امریکا دریافت کنم و مشکلی پیش نمیاد لطف سوالات من را پاسخ بدهید یا
    اگر وقت داشتید ایمیل کنید

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      پیشنهاد میکنیم از فیلترشکن های رایگان استفاده نکنید، چون الگوریتم یوتیوب بسیار پیشرفته است و به راحتی لوکیشن کاربر را حدی می‌زند. در این صورت ممکن است کانال شما مانیتایز نشود و یا درآمد حاصل از بازدید محاسبه نشود.
      برای مانیتایز کانال می‌توانید اطلاعات دوستان و آشنایان خود را در خارج از کشور وارد کنید، یوتیوب درآمد کانال شما را به حساب شخصی که اطلاعاتش را وارد کردید، واریز می‌کند.

      آیا مفید بود؟
  11. در صورتی که از شماره و ادرس یک دوست در خارج از ایران برای تایید حساب بانکی استفاده کنیم و تایید شود این تاییده حساب ایا نیاز به تایید مجدد بعد از گشت مدتی را دارد یا فقط یک بار این احراز هویت انجام میگیرد؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      تنها زمان مانیتایز کانال احراز هویت انجام می‌شود. پس از تایید هر ماه درآمد کانال به حسابی که لینک شده واریز می‌شود.

      آیا مفید بود؟
      • سلام خسته نباشید ببخشید من تو ایران هستم چطور میتونم درامدو نقد کنم یکی از ویدیو هایه من طی ۸ ساعت ۲۰۲۰ تا بازدید خورد

        آیا مفید بود؟
        • سلام دوست عزیز
          اگر به ۱۰۰۰ سابسکرایبر و ۴۰۰۰ ساعت واچ تایم رسیده اید. برای نقد کردن درآمد خود مراحل زیر را اجرا کنید؛
          پنل کاربری خود در افراک>خدمات یوتیوب>افزودن کانال جدید
          پس از ثبت کانال منتظر تماس کارشناسان یوتیوب مجموعه باشید.

          آیا مفید بود؟
      • سلام دوست عزیز
        وارد پنل کاربری خود در افراک شوید، در قسمت خدمات یوتیوب، آدرس کانال خود را ثبت کنید تا کارشناسان افراک با شما تماس بگیرند.

        آیا مفید بود؟
  12. سلام سوالی داشتم
    من خارج کشور هستم و یوتیوب درست میکنم
    با پاسپورت ایران مشکلی برای نقد کردن درامد به صورت شخصی(خودم انجام بدم)نیست؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      برای دریافت درآمد یوتیوب شما باید اکانت گوگل ادسنسی با مشخصات فردی که خارج از ایران زندگی می‌کند، به کانال یوتیوبتان متصل کنید.
      فرقی نمی‌کند که پاسپورت شما ایرانی باشد یا خیر، تنها باید آدرس و شماره تماسی که برای ثبت نام در ادسنس ثبت می کنید قابل احراز باشد.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  13. میخواستم بدونم اگه محتوای ویدیو ها از نظر ایران اوکی نباشه ولی از نظر یوتوب اوکی باشه میشه از خدمات شما استفاده کرد؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      براساس قوانین یوتیوب در کانالتان فعالیت کنید. پیشنهاد می‌کنیم صفحه قوانین کپی رایت یوتیوبقوانین کپی رایت یوتیوب را مطالعه فرمایید.
      با آرزوی بهترین ها برای شما

      آیا مفید بود؟
  14. سلام برای سایت rumble که پرداختی پی پال داره حساب ایجاد میکنید؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      برای پرداخت در سایت های خارجی پیشنهاد می‌کنیم از وبسایت iranicard.ir استفاده نمایید.

      آیا مفید بود؟
      • سلام دوست عزیز
        کارمزد افراک برای نقد کردن درآمد یوتیوب، ۱۸ درصد است.

        آیا مفید بود؟
    • سلام
      چنل من بیش از 3000 سابسکرایب و 100000 ساعت واچتایم داره وبه مرحله درآمد زایی رسیده,خواستم بدونم برای همکاری با افراک برای نقد کردن درآمد به پاسپورت نیاز داریم؟

      آیا مفید بود؟
      • سلام دوست عزیز، خیر نیازی به پاسپورت نیست، فقط کافی است از طریق سایت افراک، کانال خود را ثبت کنید. موفق باشید

        آیا مفید بود؟
      • سلام. یکی یه سوال مشابه این سوال پرسیده بود ولی پاسخ واضحی ندادین.
        اگر محتوای کانال ما مطابق قوانین یوتیوب باشه، ولی با قوانین ایران در تضاد باشه، آیا می‌شه از خدماتتون استفاده کرد یا خیر.

        آیا مفید بود؟
        • سلام دوست عزیز، آدرس کانال خود را از طریق تیکت ارسال کنید تا کارشناسان بررسی کنند. موفق باشید

          آیا مفید بود؟
  15. سلام
    ببخشید مزاحم شدم
    اگه کانالی داشته باشیم که محتواش مناسب قوانین ایران نباشه (مثل فیلم های ضبط شده خودمون از گیم پلی هایی که کاراکتر های زن با پوشش نامناسب داشته باشن)، ولی ویدیوها کاملا مورد تایید یوتیوب باشند، بازهم امکان نقد کردن از طریق سایت شما است؟ و بعدا دچار دردسر نمیشیم؟
    با تشکر

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      اگر موارد +۱۸ درون بازی باشد لازم است اصلاح شود در غیر اینصورت موردی ندارد.
      موفق باشید.

      آیا مفید بود؟
      • سلام یکم سخته بخوام توضیح بدم نمی‌دونم چطوری جمله بندیش کنم من می‌خوام یه کاری مثل کانال purple maid ch. انجام بدم میشه بگید این کانال درآمد داره یا کار هاش به عنوان کپی رایت محسوب میشه چون دیدم چند نفر انجام بدن خیلی ویو میخوره ولی نمی‌دونم درآمد میگیره یا نه

        آیا مفید بود؟
        • سلام دوست عزیز
          احتمال دریافت اخطار کپی رایت برای این موضوع کانال زیاد است. پیشنهاد می‌کنیم ویدیوها را تماما خودتان تولید کنید.

          آیا مفید بود؟
  16. سلام وقت بخیر. من توسط یکی از دوستام در ترکیه حساب راه اندازی کردم، برای داشتن حساب بانکی میتونم خودم خارج از ایران حساب داشته باشم و در اطلاعات یوتیوبم اطلاعات بانکی خودمو اضافه کنم؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      بله شما می توانید اطلاعات حساب بانکی آشنایان خود در خارج از کشور را برای نقد کردن درآمدتان به کانال متصل کنید.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  17. سلام
    ببخشید مزاحم شدم،
    من میخواستم یک کانال یوتیوب درست کنم و در آینده که تونستم کاربران و بازدید ها رو به حد نصاب برسونم، میخواستم از سایت شما کمک بگیرم برای درآمد زایی از یوتیوب.
    سوالی که الان خیلی ذهنم رو مشغول کرده اینه:
    اگه من با آی پی ایران، اکانت یوتیوب بسازم و تمام ویدیو ها رو با آی پی ایران آپلود کنم، بعد از اینکه کانالم به شرایط یوتیوب رسید و اجازه درآمد زایی داد، آیا فقط کافیه به سایت شما مراجعه کنم و شما بقیه کارها رو انجام بدید و یا از همین ابتدای کار باید با آی پی کشور خاصی، کانالم رو درست کنم و همیشه با اون آی پی ویدیو آپلود کنم؟
    ممنون میشم یه توضیح کامل و شفاف بفرمائید.
    با تشکر

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      برای انتشار ویدیوها به هیچ عنوان با لوکیشن ایران در کانالتان فعالیت نکنید، پیشنهاد می‌کنیم از vpn با IP ثابت استفاده کنید چون تغییر لوکیشن برای کانال شما خطرناک بوده و ممکن است به مرحله درآمد زایی نرسید و یا بعدا دچار مشکل شوید.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  18. سلام میشه وقتی کانالو به حساب گوگل افراک وصل کردیم و بعدا رفتیم خارج خودمون حساب بسازیم و کانالو به حساب خودمون وصل کنیم

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      شما می‌توانید هر ۳۲ روز یکبار اکانت ادسنس را تغییر دهید. اما بعد از عقد قرارداد با افراک تا ۲سال نمیتوانید تغییر ادسنس دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان یوتیوب تماس بگیرید.
      02191092000
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
    • سلام خوب هستید سوالی من توی یوتوب کلیپ های کوتاه ادیت میزنم که محتواشون مال کانالهای دیگس معمولا ویدیو اصلی بین ۳تا ۴ ساعته و کلیپهای چند ثانیه ای ازشون در میارم و خوب ویو میخوره مثل فن پیجه تقریبا اگه هزار تا فالو و ۴۰۰۰بازذید رو بخوره میتونم بعداً درآمد بگیرم ازش یا باید خودم محتوا تولید کنم؟

      آیا مفید بود؟
      • سلام دوست عزیز
        در حال حاضر استفاده از ویدیوهای کوتاه در بین ویدیو مشکلی ایجاد نمی‌کند اما با توجه به آپدیت های مکرر الگوریتم یوتیوب، ممکن است ویدیو شما اخطار کپی رایت دریافت کند، پیشنهاد می‌کنیم محتواهای منتشر شده تماما توسط خودتان تولید شده باشد.
        با آرزوی موفقیت برای شما

        آیا مفید بود؟
  19. سلام وقت بخیر سوال داشتم. میخاستم بدونم من که ایتالیا هستم واسه مانیتایز کردن کانال یوتیوب بهتره کانال رو به گوگل ادسنس و حساب بانکی خودم که در ایتالیا دارم وصل کنم بهتره یا اینکه با شرکت های mcnهمکاری کنم و کانال رو به این شرکت ها وصل کنم؟
    یه موقع ممکنه مشکلی پیش بیاد یا گوگل ادسنس یا یوتیوب مشکلی پیش بیاد میتونه باعث بشه که حساب بانکیم به مشکل بخوره؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      تفاوت عمده ادسنس شخصی با شرکت‌های mcn در نوع ارائه خدمات ادسنس هست ک مفصل می‌تونید در مقاله زیر مطالعه کنید:
      ام سی ان یوتیوب چیست؟ مزایای mcn ها برای کانال یوتیوب
      اما درآمد ادسنس باعث مشکل‌دار شدن حساب بانکی شما نمی‌شود به‌ این خاطر که سورس پرداخت پول از طریق گوگل است و این سورس بسیار امن می‌باشد.
      اما از نظر موارد مالیاتی باید سیستم کشورتون رو بررسی کنید ک چقدر مالیات از پرداختی گوگل کسر میشود.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  20. سلام و خسته نباشید
    ایا برای ساخت اکانت اولیه ( هنوز 1000 تا ساب ندارم ) باید اکانت ایمیل و مشخصاتش یک فرد خارج از کشور را بدم ( خودم با ای پی ایران ایمیل ساختم )
    یا فقط برای اکانت ادسنس باید مشخصات فردی خارج از کشور رو بدم؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام رضا عزیز
      پس از رسیدن به شرایط یوتیوب، می توانید اطلاعات ادسنس موردنظر به کانال خود اضافه کرده و درآمدتان را نقد کنید.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  21. سلام ، کانال من به 4000 ساعت بازدید و 1000 دنبال کننده رسیده
    برای ادامه مراحل اعم از ساخت و اتصال حساب ادسنس و نقد کردن افراک میتونه کمکی کنه یا فقط نقد کردن؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      آدرس کانال خود را از طریق تیکت در پنل ارسال کرده تا کارشناسان مجموعه با شما تماس بگیرند.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  22. با سلام خدمت شما خواستم بپرسم موقع ثبت کانال باید احراز هویت کرد چونکه خواهرم میخواد کانال یوتیوب راه اندازی کنه و نمیخواد احراز هویت کنه و دوم اینکه کانالهای سرگرمی هم ثبت میکنید که ویدیوهای شورت سرگرمی خارجی دارن برای اینکه خیلی کانالهای خارجی سرگرمی مانیتایز شدن خواستم بپرسم از نظر شما اشکالی نداره این جور کانالها با تشکر از شما

    آیا مفید بود؟
    • سلام
      بله برای شروع همکاری باید احراز هویت انجام شود. شما می‌توانید آدرس کانال خود را از طریق تیکت در پنل برای مجموعه ارسال کرده تا کارشناسان یوتیوب با شما تماس بگیرند.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  23. سلام خسته نباشید
    ایا ایرانی ها میتونند به جای حساب بانکی ادرس ولت بزارن؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام
      یوتیوب برای ایرانی ها و دیگر کشورهای دنیا فقط حساب بانکی را قبول می کند.

      آیا مفید بود؟
  24. سلام خسته نباشید ببخشید ویدیو هایی که محتوای بدون صدا و تصویر دارند را شرکت شما قبول خواهد کرد یا خیر؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      آدرس کانالتان از طریق تیکت ارسال کنید تا کارشناسان مجموعه با شما تماس بگیرند.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
    • من میخوام ی چنل یوتوب بزنم با محتوای گیم پلی از ی گیم خاص مثل چنل شخصی به اسم levinho
      احیانا وقتی به درامد برسه برا نقدش شرکت شما قبول میکنه ؟
      و من خیلی وارد نیستم که چیا لازمه
      مثلا حساب بانکی پی پالی چیزی میخواد یا پاسپورتی اینا
      یا فقط شناسنامه ایناو ی حساب بانکی تو همینجا برا احراز

      آیا مفید بود؟
      • سلام دوست عزیز
        بله پس از کسب شرایط یوتیوب، آدرس کانالتان را برای ما بفرستید تا کارشناسان افراک با شما تماس بگیرند.
        برای احراز هویت و بستن قرار داد از مدارک شناسایی تنها کارت ملی و شناسنامه مورد نیاز است.
        با آرزوی موفقیت برای شما

        آیا مفید بود؟
  25. سلام وقت بخیر چند تا سوال داشتم
    ۱_واسه ساخت و تایید کانال اگه لوکیشن ایران بزنیم و شماره موبایل هم ایرانی باشه بعدا کانال به مشکل نمیخوره؟
    ۲_مگه نباید جیمیل کانال و حساب ادسنس یکی باشه؟ یا فرقی نمی کنه؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      ایمیل و شماره تماس ایرانی تا به الان برای مانیتایز کانال مشکلی ایجاد نکرده است و نیاز نیست که ایمیل و ادسنس مشابه باشد.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  26. سلام, دیگه خدمات تبدیل درآمد ریالی کانال یوتیوب رو ندارین؟ بخش خدماتتون نمیتونم پیداش کنم…

    آیا مفید بود؟
  27. میگم یه جا خوندم جمیل که واس یوتیوب استفاده کنیم اسم فامیلی خودمون باید باشه و اگه شماره حساب به اسم خودمون نباشه نقدینگی صورت نمیگیره میشه راهنماییم کنید

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      درحال حاضر ارتباطی بین شماره حساب وارد شده در ادسنس و جیمیل شما وجود ندارد.

      آیا مفید بود؟
  28. سلام
    من اگر چنلم به هزار سابسکرایبر و 4000 ساعت بازدید برسه و درخواست مانیتیزیشن ندهم و همینطور به فعالیت ادامه بدم (مثلاً برای 2 سال نخوام برداشتی داشته باشم)، آیا بعد این که درخواست مانیتیزیشن دادم این 2 سال به حساب من واریز میشه ؟؟؟؟؟؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      درآمدزایی کانال شما و نمایش تبلیغات بر روی تمام ویدئو ها، از لحظه تایید ادسنس بر روی کانال شما اتفاق می افتد.
      در صورتی که ادسنسی به کانال شما متصل نباشد و بازدید های میلیونی نیز داشته باشید، یوتیوب هیچ هزینه ای به شما پرداخت نمی کند.

      آیا مفید بود؟
  29. سلام وقتتون بخیر
    برای اینکه مشکلی برای کانال یوتیوب مون پیش نیاد باید از همون اول با آی پی ثابت وارد بشیم ؟ یا از موقعی که به مانیتایز رسید ؟
    و اینکه خرید vps رو پیشنهاد می کنید یا vpn با آی پی ثابت ؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      پیشنهاد می کنیم از ابتدای راه اندازی کانال از IP ثابت و یا وی پی ان های غیررایگان استفاده کنید.

      آیا مفید بود؟
  30. سلام.
    من اگر از داخل ایران کانالی با یک اکانت جیمیل که اونم تو ایران سختم، درست کنم. و با فیلترشکن سایفون که همیشه روی ای پی آمریکا میزارم ویدئو آپلود کنم. می تونم بعدا که رفتم آمریکا، بخش درامدزایی رو فعال کنم؟
    این ویدئوها که تو ایران و با جیمیل ساخته شده در ایران آپلود کردم اوکی هستن یا اگر تو امریکا برای این کانال درخواست درامد کنم، می فهمن از ایران شروع به کار کرده و بهم درامدی نمیدن؟

    ممنون میشم راهنماییم کنید.
    موفق باشید

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      ایمیل و شماره تماس ایران تا به الان مشکلی برای مانیتایز کانال یوتیوب ایجاد نکرده است.

      آیا مفید بود؟
  31. سلام وقتتون بخیر
    یک شوالی داشتم ازتون ، ایا استفاده از وی پی ان رایگان برای کسب ویو در یوتیوب ایرادی داره؟

    شما چه وی پی انی رو توصیه میکنید برای مانیتایز یوتوب ؟ ایا خودتون هم تهیه می کنید برای مشتری؟

    ممنون

    آیا مفید بود؟
  32. سلام، من بتازگی چنل یوتیوب باز کردم، برای همین تا رسیدن به مرحله درخواست مانیتایز کارم طول می کشه. الان هم مجبورم با وی پی ان آی پی ثابت ویدیو بذارم یا میتونم با وی پی ان رایگان که آی پی متغیر داره ویدئو آپلود کنم؟ بعدا وقت مانیتایز متوجه میشن آی پی من قبلا تغییر می کرده؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      با آرزوی موفقیت برای شما
      درحالت کلی استفاده از فیلترشکن رایگان برای آپلود ویدئو برای کانال مضر و خطرناک می باشد. پیشنهاد می‌کنیم از فیلترشکن های رایگان استفاده نکنید.

      آیا مفید بود؟
  33. سلام خسته نباشید من یه سوا در باره کپی رایت داشتم اگر مثلا من یه ویدیو از اینستا با ذکر منبع در صفحه یوتوب قرار بدم میتونم از یوتوب درامد داشته باشم یعتنی واجد شرایط هستم؟

    آیا مفید بود؟
  34. خسته نباشید. اگه کانال بخاطر ادسنس مشترک دیمانیتایز شه یا بسته شه در صورت بروز این مشکل چه کاری باید انجام داد؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      اگر ادسنس ساسپند بشود، مجموعه با مکاتبه با گوگل سعی می‌کند که ادسنس را رفع ساسپند کند، اما در صورتی که ادسنس بسته شود متاسفانه هیچ کاری نمیشه انجام داد.

      آیا مفید بود؟
      • کانالی که به درامد برسه سرمایه یه شخصه! وقتی شرکتی میاد ۲۰ درصد هم برای خودش برمی داره باید حداقل ها رو در اختیارت بذاره. ادسنس مشترک واقعا بی ملاحظه گی هست و کانالی بسته شه سرمایه چند ساله یه ادم رو به نابودی می کشید

        آیا مفید بود؟
        • سلام صبا عزیز
          دغدغه شما را کاملا درک می کنیم.
          متاسفانه به دلیل تحریم های موجود، امکان ساخت ادسنس اختصاصی برای هر شخص به سختی امکان پذیر می باشد.
          ما نیز در افراک با چک کردن روزانه اکانت ها و تمهیداتی که برای این چالش ها انجام داده ایم سعی در کمتر کردن این ریسک ها داشتیم اما بیش از ۲سال است که با این چالش ها دست و پنجه نرم می کنیم.
          می توانید با اطلاعات شخصی خارج از کشور اقدام به ساخت ادسنس اختصاصی نمایید اما لازم است قوانین و موارد مهم مربوط به ادسنس و خطرات تهدید کننده آن را نیز مطالعه فرمایید تا در مواقع مشکل بتوانید راه حل مناسبی را انتخاب نمایید.
          برای موارد مالیاتی نیز می توانید از حساب های فعال افراک استفاده نمایید.
          کارمزد افراک نیز درحال حاضر پس از کسر مالیات آمریکا 18% می باشد.

          آیا مفید بود؟
  35. سلام و خسته نباشید آیا شما روی کانال هایی که به ادسنس خود وصل کردید نظارت دارید؟اگه یکی قوانین کپی رایت رعایت نکرد شما بن میشید و درآمد بلوکه میشه چه تضمینی هست؟
    با تشکر

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      قبل از اتصال کانال به ادسنس، کانال هایی که خط قرمز مجموعه افراک هستند رد شده و همکاری نمی‌کنیم.
      و در حین همکاری و فعالیت، کانال ها بررسی می‌شوند.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
  36. سلام
    میخواستم بدونم که اگه من کانال راه‌اندازی کنم و سابسکرایب و ویو و … به حدنصاب برسه. بقیه‌ی کارها ( از وصل کردن به گوگل ادسنس تا دریافت وجه) رو خودتون انجام میدید؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      بله دوست عزیز پس از رسیدن به شرایط مانیتایز، می‌توانید آدرس کانال خود را ارسال کرده تا کارشناسان یوتیوب مجموعه با شما تماس بگیرند.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
    • سلام وقت بخیر. می خواستم بدونم برای آپلود محتوا باید از وی پی ان ثابت استفاده کرد؟ آی پی اون باید چه کشوری باشه…؟..ممنونم

      آیا مفید بود؟
      • سلام دوست عزیز
        بله بهتر است از VPN با IP ثابت استفاده کنید چون الگوریتم های یوتیوب لوکیشن فیلترشکن های رایگان را به راحتی تشخیص می‌دهند. پیشنهاد می کنیم لوکیشن خود را به دلیل مالیات روی کشورهای امارات قرار دهید. برای اطلاع از میزان مالیات یوتیوب کشورهای مختلف می‌توانید مطلب”میزان مالیات یوتیوب چقدر است؟“را مطالعه نمایید.
        با آرزوی موفقیت برای شما

        آیا مفید بود؟
  37. سلام وقت بخیر
    می‌خواستم بپرسم اگه من اول بخوام تو یوتیوب فعالیت داشته باشم سابسکرایب و بازدید ویدیو رو به حد لازم برسونم و بعد برای نقد کردن اقدام کنم و یوتیوبم رو به گوگل ادسنس وصل کنم و کارای دیگه رو انجام بدم مشکلی پیش نمیاد؟

    آیا مفید بود؟
  38. سلام وقت بخیر
    کانال من هنوز مانیتایز نشده اما یوتیوب تبلیغ روی آن گذاشته
    آیا درامدش بعدا به حشابم واریز میشود؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      خیر صرفا نمایش تبلیغ در کانال به منزله کسب درآمد نیست.
      با آرزوی موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
      • ببخشید اگه بخوام از خدمات شما استفاده کنم( برای گوگل ادسنس) باید پول بپردازیم،
        بعد ببخشید کارمزد چجوریه مثلا از ۱ میلیون تومان چقدر کارمزد میگیرید؟
        ممنون میشم پاسخ بدید

        آیا مفید بود؟
        • سلام دوست عزیز
          هزینه کارمزد نقد کردن درآمد از یوتیوب ۱۸ درصد می‌باشد.

          موفق و پیروز باشید

          آیا مفید بود؟
        • خیلی پیج های خارجی بک گراند فیلم رو حذف و در بازی چند ثانیه از فیلم را گزاشته و تبدیل به ویدیویی با مفهوم جدید میکنند. ایا کپی رایت میگیرد؟(طبق قوانین امریکا که نوشته شده بود توی سایت یوتوب کپی رایت نداره) ایا شرکت هایی مثل شما این کانال رو مانیتایز میکنن؟

          آیا مفید بود؟
          • بله در صورت استفاده از ویدیو کانال های دیگر، امکان دریافت کپی رایت را خواهید داشت.
            برای کسب اطلاع بیشتر آدرس کانال خود را از طریق تیکت برای کارشناسان یوتیوب مجموعه ارسال کنید.
            با آرزوی موفقیت برای شما

            آیا مفید بود؟
          • سلام وقت بخیر
            من یک سال قبل یه چنل یوتیوب زدم
            فقط اول سال ٢ ویدئو آپلود کردم
            بعدش فعالیت نداشتم
            یک ماه قبل فعالیت خودرا شروع کردم
            توی یک ماه ١٠٠٠ تا سبسکرایب
            و چهارهزار ساعت واچتایم اش رو تکمیل کردم آیا کدام مراحلی باقی مونده یا نه
            خب چطوری میتونم گوگل ادسنس شو فعال کنم درآمدم بدست بیارم؟

            آیا مفید بود؟
      • سلام خانم سلاجقه بابت این همه صبر و حوصله آیی ک واسه آگاهی رسانی داری ممنونم…
        من سه ماهی هست ک هفته ایی سه تا ویدیو آپلود میکنم تایم بالا ولی اولین تجربه ساخت کانال یوتیوب من هست،،اگه با اکانت/ایمیلی ک ای پی ایران و شماره داخلی بوده کانال ساختم مشکلی پیدا نمیکنه در آینده؟؟
        و یه چیز مهمه دیگه ک ساخت کانال یوتیوب به اسم خودم رو همون جوری ک داخل تنظیمات ازم میخواست وارد کردم و پیامک هم از طرف یوتوب بهم ایمیل شد،الان کانالی ک ساختم ثبت شده هست دیگه ؟؟

        آیا مفید بود؟
        • سلام حسام عزیز
          خوشحالیم که توانستیم به سوالات شما عزیزان پاسخ دهیم.
          پیشنهاد می‌کنیم از لوکیشن ایران برای فعالیت در کانالتان استفاده نکنید، بهترین کار استفاده از vpnها با ip ثابت است.
          بله ثبت کانال شما با موفقیت انجام شده است. تولید محتوای با برنامه را فراموش نکنید!
          با آٰرزوی موفقیت برای شما

          آیا مفید بود؟
    • ببخشید برای استفاده از خدمات شما برای گوگل ادسنس باید پول بپردازیم؟

      آیا مفید بود؟
    • با سلام دوست عزیز
      آدرس کانال خود را از طریق تیکت ارسال کرده تا کارشناسان مجنوعه با شما تماس بگیرند.
      موفق و پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟
  39. سلام وقت بخیر
    برای مانیتایزشن حتما باید اول ادسنس وصل باشه یا میشه مانیتایز کرد بعدا ادسنس رو وصل کرد؟ من چنلم تا فردا به 4000 ساعت میرسه و میتونم بزنم اما هنوز تصمیمی نگرفتم برای ادسنس، میخواستم بدونم تو این مدت میشه مانیتایز کرد تا درآمد ذخیره بشه؟
    و اینکه من اکثر مخاطبای چنلم از آمریکا هستن، شنیدم مالیات آمریکا فرق داره و … میشه توضیحی در این مورد بدید؟
    خیلی ممنونم.

    آیا مفید بود؟
  40. سلام
    وقتی چنل به درآمدزایی رسیده باشه آیا به بازدید های اون 4000ساعت اولیه درآمدی تعلق میگیره؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      خیر – درآمد بعد از مانیتایز شدن کانال مشمول میشود.
      موفق و پیروز باشید

      آیا مفید بود؟
  41. سلام ببخشید اگه از خدمات شما استفاده کردیم و بعد از چند ماه لزوم به همکاری ندیدیم ایا میشه ارتباط رو جوری قطع کرد که کانال اسیب نبینه؟ و در کل برای قطع ارتباط چکار میکنین

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      بعد از تایید کانال، برای همکاری قرار داد بسته خواهد شد که تا پایان مدت قرارداد امکان تغییر ادسنس وجود ندارد.
      بعد از پایان قرارداد می‌توانید بدون آسیب رسیدن به‌ کانالتان تغییر ادسنس انجام دهید و مشکلی برای کانالتان ایجاد نخواهد شد.
      پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟
  42. سلام
    وقت بخیر
    همانطور که احتمالا میدونید میشه از طریق حساب گوگل ادسنس تبلیغاتی که روی ویدیوهای کانال نمایش داده میشه رو محدود کرد مثلا میشه نمایش تبلیغاتی که مربوط به مشروبات الکلی یا بازی های کامپیوتری و یا هر چیز دیگه رو برای کانالمون محدود کنیم (در صورت دسترسی مستقیم به حساب ادسنس)

    سوال من اینه اگر کانال یوتیوبم رو به حساب ادسنس شما متصل کنم میتونم این جور محدودیت هایی که در بالا گفتم روی کانال خودم اعمال کنم؟ (و یا شما میتونید اینکار رو برام بکنید؟)

    آیا مفید بود؟
    • سلام بر شما
      کارشناسان افراک نمایش تبلیغات نامناسب را برروی کانال شما محدود می کنند.
      حتی می‌توان موضوعات نامربوط را فیلتر کرد.
      پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟
  43. آیا برای وصل کردن حساب یوتیوب ما به حساب گوگل ادسنس شما باید ایمیل و رمز ایمیل حساب یوتیوب رو به شما بدیم؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام دوست عزیز
      خیر برای اتصال ادسنس به یوتیوب نیاز به ایمیل و رمز آن نیست و فقط دسترسی owner نیاز است.
      جهت اطلاع بیشتر می توانید با کارشناس مروطه تماس حاصل فرمایید. ۰۲۱۹۱۰۹۲۰۰۰ داخلی ۵۰۷

      آیا مفید بود؟
      • دسترسی owner بالاترین سطح دسترسی هست!!! چرا باید این سطح از دسترسی رو از دارنده پیج بگیرید؟! با این حساب متاسفانه شرکت قابل اعتمادی به هیچ وجه نیستید.

        آیا مفید بود؟
        • سلام دوست عزیز
          در صورتی که کانال شما Personal باشد، جهت اتصال ادسنس دسترسی Manager کافی است و دسترسی Owner تنها متعلق به خود شماست.
          در صورتی که کانال شما Brand باشد، جهت اتصال ادسنس نیازمند دسترسی Owner می باشد که در نهایت دسترسی شما Primary owner خواهد بود. (در نظر داشته باشید که دسترسی مجموعه Owner است ولی مالک کانال شما نیست.)
          در متن قرارداد نیز ذکر شده که افراک حق هیچ گونه دخل و تصرفی در کانال شما را ندارد و کانال متعلق به شماست.
          جهت اطلاعات بیشتر و بررسی دقیق تر می توانید در ساعات اداری با شماره 02191092000 تماس حاصل نمایید.

          آیا مفید بود؟
  44. سلام . تو رو خدا لطفا کمکم کنید ! متاسفانه پارسال فردی به جای من وارد حساب کاربری Google Ads من شده و بصورت غیر مجاز خرید هایی را کرده که بصورت پس پرداختی بوده . ایشان به جای من تبلیغات موسیقی سفارش داده و بصورت پس پرداخت گوگل ادز شروع به فعالیت کرده است . و از یکسال پیش تا الان حساب کاربری من 1480 یورو بدهکاری درونش هست که من دیروز بصورت تصادفی رفتم و چک کردم و متوجه قضیه شدم . حالا گوگل ادز 1480 یورو بستانکار است و من بدهکار . و از حساب کاربری من کلاه برداری شده است . لطفا اگر راه حلی دارد برای ایمیل من ارسال کنید یا اگر میتوانید مشکل را برای من حل کنید حتما با ایمیل با من در ارتباط باشید . ایشان برای سایت موسیقی شان 1480 یورو تبلیغات کرده اند به حساب من و شماره کارت ، آدرس و .. را بصورت فیک وارد کرده اند و متاسفانه گوگل ادز آن حساب و آدرس فیک را باور کرده است و به صورت پس پرداختی به فرد کلاهبردار خدمات داده است . خواهشمندم که هر چه سریعتر مشکل من را پیگیری بفرمایید . متشکرم
    درضمن ، اگر زمانی به مانیتایز رسیدم و گوگل درآمدی خواست به من بدهد از بدهکاری من که کم نمی کند ؟ یا مشکلی به وجود نمی آید ؟ تو رو خدا کمکم کنید

    آیا مفید بود؟
    • سلام بر شما
      برای راهنمایی و حل مشکل لطفا در سایت تیکت بزنید تا کارشناسان افراک با شما تماس بگیرند.
      پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟
    • سلام وقتتون بخیر. سوالی دارم. من قصد دارم کانالی درباره ی چیزهای شگفت انگیز و جالب بسازم و مطلالبی رو روی عکس ها و ویدئو های مختلفی بگم . یعنی حالت نریشن باشم و رو ویدئو ها صحبت کنم .مثلا درباره ی دیدنی ترین جاهای دنیا و عجیب ترین قبرستان های دنیا و…. اینجور مسائل . حالا سوالم اینه که آیا شرکت افراک برای نقد درامد این کانال رو قبول میکنه؟

      آیا مفید بود؟
      • سلام دوست عزیز
        درحال حاضر مجموعه افراک تنها با محتوای ۱۰۰٪ تولیدی کاربر همکاری می نماید. جهت بررسی کانال لازم است به شرایط درآمدزایی (‌ ۱۰۰۰ سابسکرایب و ۴۰۰۰ساعت واچ تایم )‌ رسیده باشید.
        با آرزوی موفقیت برای شما

        آیا مفید بود؟
  45. سلام. اگر یکی از کانال هایی که با شما قرارداد دارند بیشتر از دو استرایک بخورند به سایر کانال ها هم آسیبی وارد میشه؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام بر شما دوست عزیز
      اگر یک کانال سه استرایک بخورد دچار مشکل می شود.
      کارشناسان افراک به علت پیگیری زیاد و برقراری ارتباط با گوگل مانع می شوند که به سایر کانال ها آسیبی وارد شود.
      پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟
  46. ببخشید من یه سوال داشتم
    چجوری میشه با شما مشارکت داشت؟
    یعنی اینکه به عنوان مثال من ۴۰۰۰ دقیقه کلیپ هایم دیده شده و ۱۰۰۰ دنبال کننده داره میخوام بدونم که چجوری در امدم رو از طریق شما به ریال تبدیل کنم

    آیا مفید بود؟
    • سلام
      آدرس کانال خود را از طریق تیکت برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما بعد از بررسی کانال با شما تماس بگیرند. پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟
  47. سلام و درود من یک سوال داشتم راجب ادسنس خب شما همیه اکانتای یوتیوب به یک حساب ادسنس وصل میکنید و اگه هم وصل کردید اگه یک اکانت یوتیوب سه اخطار بگیره و بن شه همه ی اکانت هایی که به گوگل ادسنس وصل کردید هم بن و بسته میشه شما راجب این مضوع چه کار میکنید ایا پیشگیری میکنید؟؟

    آیا مفید بود؟
  48. سلام من الان یک حساب گوگل ادسنس با vpn به کانال یوتیوب خودم وصل کردم ولی هنوز به شرایط کسب درآمد نرسیدم.اشکال ندارهوقتی به اون شرایط رسیدم حساب ادسنس خودم رو عوض کنم یا نه هرچه زودتر دسترسی اون رو قطع کنم؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام
      بله هر زمان که کانال شما مانیتایز شد می توانید ادسنس خود را تغییر دهید.
      پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟
  49. سلام ببخشید شما میگید محتوای کانال باید متعلق به خود کانال باشه . چجوری بعضی کانال ها فیلم ها و سریال هایی که مال خودشون نیست بالاخره و سازنده یه نفر دیگه است رو میزارن و مانیتایز میشن و تبلیغ هم می یاد برای ویدیو هاشون . ایا برای یوتیوب فقط این مهمه که این محتوا اپلود شده رو کس دیگه ای دریوتیوب اپلود نکرده باشه ؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام بر شما
      نمایش تبلیغ در هر ویدئو حتما دلیل بر مانیتایز بودن آن کانال نیست.
      یوتیوب به دلخواه بر ویدئوهای مختلف تبلیغ به نمایش می گذارد.
      بعضی از کانال ها با سازنده ویدئو، قرارداد می بندن و ویدئوی آن ها را در کانالشان به اشتراک می گذارند.
      همچنین می توان تاییدیه حق کپی رایت را گرفت. در صورتی که تاییدیه را امضا نکرده باشید یوتیوب و گوگل به شما اخطار کپی رایت می دهد، ویدئوی شما را پاک می کند و استراکت هم می دهد.
      در صورتی که مایل به انتشار ویدئو از شخص دیگری هستید، حتما با سازنده ویدئو هماهنگ کرده و از طریق یوتیوب تاییدیه رعایت کپی رایت را بگیزید.
      پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟
  50. با سلام ، آیا چنلی که وارنینگ گرفته هم قبول میکنید؟(استرایک نگفته تاحالا)

    آیا مفید بود؟
    • سلام بر شما
      لازم است که لینک چنلتونو از طریق تیکت واسمون ارسال کنید، ما بررسی دقیق میکنیم و اگه اخطار استرایکش چیز مهمی نباشه، میتونید از خدمات افراک استفاده کنید.

      آیا مفید بود؟
  51. سلام می خواستم بدونم که چطوری می تونم از اعتبار سایت شما مطمئن بشم چون بحث پول وسطه دیگه

    آیا مفید بود؟
    • سلام
      شرکت افراک یکی از زیرمجموعه ی شرکت ایرانیکارت است. در حال حاضر بیش از ۲۰۰ یوتیوبر با مجموعه همکاری می کنند و برای اطمینان خاطر قرارداد مکتوب برای شما ارسال می شود.
      پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟
  52. سلام. وقتتون بخیر
    ببخشید ایا میشه بعد از مدتی حساب گوگل ادسنس رو تغییر داد؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام بر شما
      بله امکان تغییر ادسنس وجود دارد ولی ریسک بالایی دارد.

      آیا مفید بود؟
  53. سلام خسته نباشید
    یه سوال داشتم
    لوکیشنی که شرکت شما برای درامد زایی انتخاب میکنه کدوم کشوره و درصد مالیات کشور چقدر هست؟
    ممنون

    آیا مفید بود؟
    • سلام
      لوکیشن گوگل ادسنس مجموعه امارات است؛ و مالیاتی ندارد. در حقیقت میزان مالیات بستگی به این دارد که اکانت گوگل ادسنس شما مربوط به چه کشوری است و اکانت شما حقیقی است یا حقوقی.
      بعنوان مثال، در کشورهای عربی، معمولاً در صورتیکه اکانت گوگل ادسنس را بصورت یک فرد حقیقی ساخته باشید، شما برای این درآمد نیاز به پرداخت مالیات ندارید.
      ولی اگر شما یک فرد حقیقی در کشورهای اروپایی، آمریکا یا انگلستان باشید، باید بابت این درآمد مالیات بپردازید.
      البته این مالیات بسیار متغیر است، و به میزان درآمد شما هم بستگی دارد.
      پیروز باشید.

      آیا مفید بود؟
  54. ایا ما درامدی که کسب میکنیم از اون درامد ایرانکارت درصدی بر میداره

    آیا مفید بود؟
    • سلام بله مجموعه افراک ۱۸ در صد کارمزد می گیرد، که در صورت همکاری مداوم و طولانی مدت میزان کارمزد کاهش می یابد. موفق باشید

      آیا مفید بود؟
    • سلام کارمزد ۱۸ درصد است. در صورتی که رقم درآمد کانال یوتیوب شما از حد تعیین شده بیشتر باشد و همکاری مداوم و طولانی مدت صورت بگیرد، درصد کارمز کاهش می یابد. با امید موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟
    • برای مشاوره رایگان با کارشناسان تماس بگیرید.

      آیا مفید بود؟
  55. اگر تحریم ها برداشته شود آن وقت میتوان درایران نیز یوتیوبر شد؟؟؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام در حال حاضر و با وجود تحریم ها نیز می توان از یوتیوب کسب درآمد کرد. تنها کافی است محتوایی مناسب با قوانین یوتیوب تولید و منتشر کنید و شرایط اولیه یوتیوب برای Monetize شدن را کسب کنید. بعد از به درآمد رسیدن کانال یوتیوب، افراک درآمد دلاری شما را به ریال تبدیل می کند. موفق باشید.

      آیا مفید بود؟
  56. سلام من چند تا سوال داشتم.
    ۱. برای متصل شدن به گوگل ادسنس
    ما ایمیل و رمز خود را در اختیار شما می زاریم؟
    ۲. هر چند مدت میتونیم برداشت بزنیم
    ۳. کانال برای خودمونه
    ۴. حتماً باید کانتنت یا ویدیومون به زبان
    فارسی باشه؟
    ۵. باید در ویدیو حضور داشته باشیم؟
    ممنون و خسته نباشید.

    آیا مفید بود؟
    • سلام
      ۱. خیر – ما اکانت ادسنس مجموعه افراک را با کانال شما به اشتراک می گذاریم. فقط نیاز است که به گوگل اکانت مجموعه افراک از کانال یوتیوبتان دسترسی منیجر بدهید؛ تا امکان این اتصال برقرار شود.
      ۲. حداقل یک ماه. در نظر داشته باشید که یوتیوب هر ماه درآمد ماه قبل را با شما تسویه می کند.
      ۳. قطعا کانال شماست.
      ۴. به هر زبانی که بخواهید می توانید تولید محتوا کنید. محدودیتی وجود ندارد.
      ۵. خیر می توانید در بک ویدئوها حضور داشته باشید. به حوزه ی فعالیت خود حتما توجه داشته باشید. در صورت لزوم در ویدئو حضور داشته باشید.
      موفق باشید.

      آیا مفید بود؟
  57. سلام وقتتون بخیر سه تا سوال داشتم.
    من اگر زودتر 12 ماه چنلم به هزار سابسکرایبر و 4000 ساعت بازدید برسه میتونم درخواست مانیتیزیشن بدم؟
    دو اینکه همونطور که میدونید برای مانیتیزیشن شدن لوکیشن ایران قابل قبول نیست و باید لوکیشن کشور دیگه ای انتخاب بشه.سوال من اینه فرقی نمیکنه که کی این لوکیشن رو تغییر بدیم؟منظورم اینه که من میخوام بزارم همون موقع که چنلم به شرایط لازم برای مانیتیزیشن رسید لوکیشن رو تغییر بدم مورد نداره؟
    سه اینکه شما خودتون کارایی مانند تغییر لوکیشن به یک کشور دیگه و انجام میدین؟

    آیا مفید بود؟
    • سلام اگر زودتر از ۱۲ ماه شرایط لازم را کسب کردید می توانید به گوگل درخواست Monetize بدید. لوکیشن خود را هر چه که بخواهید می توانید انتخاب کنید، اما توصیه ی ما به شما این است؛ که از هر سروری که معمولا به یوتیوب متصل می شوید، لوکیشن آن را انتخاب کنید. به طور مثال لوکیشن vpn شما آلمان است؛ پس لوکیشن یوتیوب خود را آلمان قرار دهید. تغییر لوکیشن موردی ندارد و در صورت درخواست برای شما تغییر لوکیشن انجام دهیم. با امید موفقیت برای شما

      آیا مفید بود؟