کتابچه راهنمای طراحی کاور ویدیوهای یوتیوب
دانلود

راه های کسب درآمد از گوگل

راه های کسب درآمد از گوگل

گوگل Google به عنوان قوی ترین موتور جستجو و پربازدید ترین سایت در جهان ارتباطات می باشد. این موتور جستجو در اکثر کشورهای رتبه یک را به خود اختصاص داده است. یکی از ویژگی هایی که این اواخر گوگل را بیش از پیش محبوب کرده است کسب درآمد از طریق گوگل می باشد. گوگل هر ساله پلتفرم های زیادی را به خدمات خود اضافه می کند که می توان از طریق آن ها به کسب درآمد دلاری پرداخت. در این مقاله همراه افراک باشید و با راه های کسب درآمد دلاری و آنلاین از طریق گوگل آشنا شوید.

معرفی راه های کسب درآمد از گوگل

گوگل ادسنس Google AdSense

یکی از بارزترین و شناخته شده ترین راه های کسب درآمد از گوگل از طریق پلتفرم گوگل ادسنس Google AdSense می باشد. پلتفرم گوگل ادسنس Google AdSense نمایش تبلیغات دیگران را در وب سایت شما امکان پذیر می کند. شما با نمایش تبلیغات دیگران در سایت خود می توانید به راحتی به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید. اما این تبلیغات باید با موضوع و محتوا سایت شما مرتبط باشد. به عنوان مثال سایتی در مورد تناسب اندام، تبلیغات مرتبط با گزینه های تناسب اندام و رژیم غذایی نیز نمایش خواهد داد.

همچنین بخوانید: سرویس گوگل ادسنس چیست (Google AdSense)؟

استفاده از این روش کمی زمانبر می باشد. هرچه تعداد بازدیدها بیشتر باشد، دسترسی به سایت نیز بیشتر می شود و بنابراین تبلیغات نیز به مخاطبان گسترده تری نمایش داده می شود. پس از راه اندازی سایت خود و دریافت بازدید بیشتر می توانید آن را در Google AdSense ثبت کنید. با این وجود هنگام کار با Google AdSense باید به این چند نکته توجه داشته باشید:

  • Google AdSense برای وبلاگ های وردپرس کار نمی کند. برای این کار  شما باید از WordAds استفاده کنید.
  • کسب درآمد از ادسنس به این راحتی نیست. شما باید در جهت یوزر فرندلی کردن وب سایت خود تلاش کنید و آن را با مطالب جدید، مرتبط و قابل فهم به روز کنید. پس از تأیید حساب شما توسط Google AdSense ، هر بار که بیننده روی تبلیغاتی که در وب سایت شما نمایش داده شده کلیک کند، درآمد کسب می کنید.

کسب درآمد از گوگل ادسنس google adsense

گوگل ادموب Google AdMob

شاید تصور کنید که فقط با نمایش تبلیغات در سایت می توانید از گوگل درآمد کسب کنید. اما باید بگوییم که این تصور غلط است و شما می توانید از نمایش تبلیغات در اپلیکیشن خود نیز کسب درآمد داشته باشید. گوگل ادموب Google AdMob یکی دیگر از پلتفرم هایی است که گوگل برای کسب درآمد به کاربران خود ارائه کرده است. این پلتفرم مشابه گوگل ادسنس می باشد با این تفاوت که شما به جای سایت تبلیغات را در اپلیکیشن خود نمایش می دهید.

همچنین بخوانید:

گوگل ادموب چیست و چگونه می‌توانیم از آن درآمد کسب کنیم؟

نحوه کسب درآمد از یوتیوب YouTube

مزیت اصلی این پلتفرم استفاده از  الگوریتم‌های هوشمند و سیستم مزایده می باشد. تبلیغات خلاقانه و قالب‌های متنوع تبلیغاتی، بیشترین درآمد را برای شما به همراه خواهد داشت. از این رو برنامه نویسان و توسعه دهندگان اپلیکیشن هم مانند طراحان سایت می توانند به کسب درآمد از طریق گوگل بپردازند. این افراد ابتدا باید اپلیکیشن خود را در این بستر ثبت کنند. سپس با استفاده از فیلترهای پیش فرض مشخص کنند که چه نوع تبلیغاتی در برنامه آن ها نمایش داده شود. همچنین می توانند از طریق ابزارهای تبلیغات گوگل ادز و گوگل آنالیتیکس عملکرد برنامه خود را بررسی کنند.

یوتیوب YouTube

یوتیوب اعتیاد آورترین و جذاب ترین منبع سرگرمی است. این منبع سرگرمی امروزه به یک منبع درآمد تبدیل شده است که وبلاگ نویسان و تولید کننده های محتوا توانسته اند از طریق آن کسب درآمد کنند. مراحل کسب درآمد از طریق یوتیوب به رح زیر است:

  • کانال یوتیوب خود را ایجاد کنید.
  • یک فیلم بسازید و آن را در کانال خود بارگذاری کنید. خلاق شوید تا از بازدید و مشترکان کافی برخوردار شوید. برای افزایش بازدید کنندگان و مشترکان، به دانش کافی درباره سئو ویدیویی نیاز خواهید داشت.
  • پس از اینکه به 1000 مشترک و 4000 ساعت بازدید در 12 ماه گذشته دست پیدا کردید، باید کانال خود را به حساب گوگل ادسنس متصل کنید. از طرف دیگر اگر به عنوان یک اینفلوئنسر یوتیوب شناخته شوید، می توانید اسپانسر دریافت کنید.

پیشنهاد افراک

برای کسب درآمد از یوتیوب و نقد کردن آن می توانید از خدمات مجموعه افراک استفاده کنید. همچنین می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید. اما شما میتوانید به راحتی با تبلیغ در یوتیوب می‌توانید مشتریان بالقوه کسب‌وکار خود را افزایش دهید.

تبلیغات در یوتیوب

گوگل بلاگر Google Blogger

یکی دیگر از راه های کسب درآمد آنلاین از گوگل استفاده از بستر رایگان گوگل بلاگر Google Blogger می باشد. این بستر به افراد کمک می کند تا از ایجاد وبلاگ درآمد کسب کنند. شما باید بر روی BlogSpot کار کنید. موضوع وبلاگ های شما می تواند هر چیزی باشد از مد و فشن گرفته تا تکنولوژی و فناوری. برای استفاده از این بستر  آنچه شما نیاز دارید مهارت و دانش لازم برای نویسندگی است تا وبلاگ های شما بتوانند بیننده قابل توجهی را به خود جلب کنند. برای بهبود رتبه بندی خود، تکنینک های سئو را بیاموزید و پس از اتمام این امر می توانید از ادسنس یا گوگل ادز استفاده کنید.

کسب درآمد آنلاین از گوگل بلاگر

فروش اپلیکیشن ها در Google Play

تقریبا برای هز کدام از نیازهای ما در گوگل ابزار یا بستری وجود دارد. گوگل با مدیریت برخی از وظایفی که به عهده ما است زندگی را آسان تر کدره است. اپلیکیشن ها هم می توانند از گوگل درآمد کنند. اگر ایده مناسب و توانایی ایجاد اپلیکیشن را دارید، گوگل پلی یک بستر برای انتشار بیشتر و بهتر و کسب درآمد برای اپلیکیشن شما می باشد. هر اپلیکیشنی (اپلیکیشن های بازی، سرگرمی، اطلاعاتی، آشپزی، معاملات مالی ، رزرو بلیط) که ایجاد کنید می توانید از آن درآمد کسب کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید ایجاد یک اپیلیکشن است ، آن را در لیست گوگل پلی قرار دهید و درآمد خود را بدست آورید. البته این اتفاق در یک لحظه رخ نمی دهد و برای رسیدن به اهداف خود و کسب درآمد قابل توجه باید تلاش کنید.

همچنین بخوانید: چگونه اپلیکیشن خود را تبلیغ کنیم : راه های افزایش نصب اپلیکیشن

کلام آخر

پس از سال ها گوگل با نتیجه و عملکرد خوبی که داشته است توانسته اعتماد کاربران خود را جلب کند. در تمامی روش ها بالا یک اشتراک وجود دارد و آن اینکه هرچه تعداد بازدید بیشتری داشته باشید، درآمد بهتری خواهید داشت. گوگل به عنوان برترین عامل در هر زمینه ای از جمله کسب درآمد های آنلاین و دلاری محسوب می شود. مجموعه افراک کلیه خدماتی که در این مقاله ذکر شد را به صورت کامل و به همراه مشاوره رایگان و پشتیبانی ارائه می دهد.

امتیازی ثبت نشده است

نظر شما

ایده های عالی خود را وارد کنید